انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش پرینتر اپسون حرفه ای epson r1900 - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
قابليت چاپ های شگفت اور 8 رنگ كه مي درخشند.اپسون Epson Stylus Photo R1900 Ink Jet Printer استاندارد نويني در پرينت و چاپ براق ارایه مي نماید. این چاپگر (پرینتر) كه دارای فرمت عريض (wide format) است ، تنوع غيرقابل باوري در چاپ ارایه مي نماید كه شما را قادر مي سازد كه به كليه طرح های خلاقانه خود ، جامه عمل بپوشانيد. Epson R1900 عكس های شاد وزنده تا عرض 13 اینچ (33 سانتي متر) و تا طول 44 اینچ (112 سانتي متر) را چاپ مي نماید. امكان چاپ بي نظير بر روي انواع كاغذ و مقوا نظير گلاسه ، براق ، مات ، پارچه مخصوص نقاشي (canvas) و كاغذهای هنري ظريف ایجاد مي نماید. همچنين قابليت چاپ بر روي انواع سي دي (CD) و دي وي دي (DVD) را داراست.
مخزن قابل شارژ ، امكان صرفه جويي در هزينه چاپ به ميزان 90 درصد را فراهم مي اورد.
شركت اپسون سه سال پس از عرضه چاپگر پرطرفدار R1800 Stylus photo ، چاپگر جديد R1900 را همراه با تركيب جديد جوهرهای خود با نام Ultra Chrome Hi-Gloss2 به بازار فرستاد.

در این تركيب جديد ، جوهر ابي مدل R1800 ، با يك جوهر نارنجي جایگزين شده است كه طيف رنگ پوست را با دقت بالاتري توليد مي‌كند.

در تست استانداري كه بر روي كاغذ گلاسه پريمير اپسون انجام شد ، كيفيت عكس‌های چاپ شده در حد خروجي لابراتوارهای حرفه‌ای عكاسي بود.
يكي از دلایل برخورداري از كيفيت فوق در چاپ عكس این است كه در عكس‌های چاپ شده توسط R1900 ، تغيير از رنگي به رنگ ديگر بسيار ارام است و رنگ‌ها پله پله نمي‌شود.

علاوه بر این ، يكي از 8 كارتريج این دستگاه ، حاوي Glossy Optimizer است كه با پوشاندن سطح عكس ، تمام ان را به طور يكنواخت براق مي‌كند.

با این كه هنوز موسسه تحقيقات عكسبرداري ويلهلم تست ماندگاري عكس‌های چاپ شده توسط R1900 را انجام نداده است ، تمام چاپگرهای رنگدانه‌ای (پيگمنت) اپسون معمولا در این ازمون ، ‌ نمره بالایي كسب مي‌كنند.
نمره ماندگاري تصاوير چاپ شده توسط چاپگر R1800 ، بر روي كاغذ گلاسه و در حالتي كه زير قاب شيشه‌ای فاقد پوشش ضدماوراء بنفش نگهداري شود ، 104 سال است كه این رقم با نگهداري عكس در البوم ، به مراتب بيشتر خواهد بود.

چاپگر R1900 اپسون با قابليت چاپ عكس‌های حرفه‌ای و بادوام ، به دليل قيمت مناسب ، مورد توجه بسياري از عكاسان قرار گرفته است.

مشخصات
• ابعاد صفحه : تا حداكثر سایز A3+ بر روي كاغد تك برگ و رول
• دقت چاپ : با وضوح 5760×1440 نقطه در اینچ/ سرعت چاپ رنگي و سياه و سفيد 12 برگ در دقيقه
• قابليت چاپ بر روي Printable- DC,DVD ، نوع پورت USB ،
• قابليت چاپ مستقيم از دوربين ديجيتال (PictBridge)
• دارای مخزن جوهر قابل شارژ با chip ري ست شونده.
مناسب برای چاپ عكسهای پانوراما (330x1110 mm)
سازگار با سيستم عامل Windows 2000/XP/Vista/Seven/Mac
مناسب برای عكاسان حرفه ای و صنعتي

تلفن تماس: 0123009025 , 66576443-021



آگهی دهنده
چاپ پویان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 323394
بازدید : 4100
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
چاپ پویان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com