انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش تراکتور داروانا شرکت مهدوی - اردبيل

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت تراکتور سازي داروانا از سال 1376 با توليد تراكتــــــــــــــورهاي كوچـــك و چندمنظوره JM 200 و JM 204 شروع به فعاليت كرد.تراکتورهاي توليدي اين شرکت داراي تاييديه OECD و تائيديه نهايي از مركز ازمون ماشينها و ادوات كشاورزي كرج مي باشند.اين تراکتورها با استفاده از ادوات متنوع وطراحي شده توسط اين شرکت قادر به انجام عمليات مختلف در زراعت ، باغداري ، شاليزارها ، دامپروريها و گلخانه ها مي باشند.علاوه بر موارد فوق تراکتورهاي داروانا به منظور خدمات شهري ، پاركها ، فضاي سبز ، خدمات ايستگاهي ، صنايع و مانژهاي اسب سواري نيز كاربرد دارند.

شرکت داروانا با اتكاء به تجارب چندين ساله خود و استفاده از نظرات كارشناسان خبره ماشينهاي كشاورزي بخش دولتي و خصوصي اقدام به توليد دونمونه جديد تراکتور با قدرتهاي بالاتر نموده است كه مدل JM 254 و JM 354 جهت اراضي شاليكاري و دامپروريها داراي گواهي Water Proof و مدلهاي JM 300D و JM 304D براي باغها ، گلخانه ها و زراعت و مدل JM 604 براي زراعت متوسط طراحي و ساخته شده اند.

شرکت تراکتورسازي داروانا با بهره گيري از تكنولوژي پيشرفته كشور چين و انتقال ان به داخل كشور و با هدف بومي نمودن ان ، ضمن كاهش وابستگي و ايجاد اشتغال و ارائه تراکتورهاي مختلف با قيمت مناسب ، توانسته است سهم عمده اي در كاهش هزينه توليد محصولات زراعي و دامي داشته باشد.

شرکت داروانا با ايجاد تنوع در توليدات خود سعي در توسعه كار و رفع نيازهاي كاربران دارد و در همين راستا جهت انتخاب بهترين گزينه به كاربران و خريداران محترم كمك مي نمايد. به همين منظور اين شرکت اقدام به ورود نمونه هاي جديدي از تراکتورهاي كشاورزي با قدرت هاي بيشتر به شرح زير نموده است.

مدل JM 254 با موتور 25 اسب بخار

مدل JM 354 با موتور 35 اسب بخار

مدل JM 300D با موتور 30 اسب بخار

مدل JM 304D با موتور 30 اسب بخار

مدل JM 604 با موتور 60 اسب بخار

علاوه بر تراکتورهاي مذكور ، مطالعه در مورد تراکتورهاي اختصاصي براي استفاده در ساير بخشها نيز ادامه داشته و در برنامه توسعه كارخانه مورد توجه قرار دارند.

شرکت داروانا علاوه بر دريافت گواهينامه ISO 9001-2008 به عضويت شبكه جهاني كيفيت (IQNET) نيز پذيرفته شده است.

نظر به تجارب 13 ساله اين شرکت در تامين تراکتورهاي مورد نياز مكانيزاسيون و استقبال كشاورزان عزيز از تراکتورهاي داروانا ، مشوق اصلي شرکت در ارائه هرچه بهتر خدمات به انان مي باشد تا با عرضه تراکتورهاي متنوع و با كيفيت مطلوب نيازمنديهاي كشاورزان عزيز را براورده ساخته و گامي مثبت در جهت اعتلاي مكانيزاسيون كشاورزي برداريم.

برتريهاي تراکتور داروانا در مقايسه با ساير تراکتورها:

- مناسبترين قيمت فروش

- داراي كيفيت فني مطلوب

- ارائه بهترين خدمات بعد از فروش
بازاريابي وفروش -8847788-0451
تلفكس وقرارداد -8847787-0451
گارانتي وخدمات-8848311-0451



آگهی دهنده
شرکت تراکتورر سازی خیبر نما
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کمربندی دوم روبروی پمپ بنزین وحدت جنب البز خودرو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 330739
بازدید : 28008
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شرکت تراکتورر سازی خیبر نما
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کمربندی دوم روبروی پمپ بنزین وحدت جنب البز خودرو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com