انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پنل ارسال و دریافت پیامک انبوه اس ام اس - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شركت پيشيار اپراتور سامانه هاي هوشمند پيام كوتاه با ارائه خدمات قوي و با كمترين هزينه و بهترين كيفيت در سراسر كشور عزيزمان ايران امادگي خود را نسبت به ارائه خدمات سامانه پيام كوتاه به كليه ادارات/سازمان ها/ارگانها/نهادها/شركتها/اصناف/دانشگاه ها/مدارس/بانك ها و اشخاص حقيقي و حقوقي اعلام مي دارد.
چرا شركت پيشيار...؟
اين شركت با شماره ثبت 5799 در سال 1383 تاسيس و تا به امروز با ارائه خدمات منظم و با استفاده از كادر مجرب توانسته است سهم عمده اي از نيازهاي هم ميهنان عزيز و بسياري از سازمان ها را در سطح مركزي كشور رفع و با ياري خداوند متعال در سال اخير با حدود 2000 كاربر فعال كه در 5 وب سايت تخصصي شركت و وب سايت هاي نمايندگان اين شركت فعال مي باشند گام بزرگي در رفع نياز كشور به اين خدمات بردارد.
نكات كليدي :
-----ما كليه پيش شماره هاي اپراتور هاي كشور را يكجا در يك پنل به شما ارائه مي دهيم.
(خطوط 1000/2000/3000/5000/ارسال با نام تجاري/ارسال بين المللي)
-----ما از كاربران خود بابت ارسال پیامک ماليات دریافت نمي كنيم.
-----ما از هزينه اضافه براي شما اجتناب مي كنيم.
و و و و و و ....
پنل ها و امكانات :
در اين بخش جهت رساندن منظور كلي ممكن است كمي لهن لهن دوستانه باشد ...ببخشيد
•پنل رايگان ارسال
اين بسته كاملا رايگان در اختيار كاربر قرار مي گيرد كه امكانات كلي به شرح ذيل مي باشد.
1-با فعال سازي اين بسته شما قادر خواهيد بود به تعداد نا محدود و با استفاده از كليه بانك هاي شماره هاي موبايل به سراسر كشور پیامک ارسال كنيد.(توجه نكته مهم در خريد محصولات مشابه : شما محدوديتي در استفاده از شماره هاي مناطق و يا كد هاي پستي نداريد)
2-شما در اين بسته قابليت استفاده از 3 پيش شماره و ارسال با نام تجاري و ارسال بين المللي داريد. (1 شماره 8 رقمي 1000......1 شماره 8 رقمي 3000..... 1 شماره 10 رقمي كلاس خط بالك پرديس 501)
3-شارژ انلاين حساب خود توسط درگاه الكترونيك بانك ملت با استفاده از رمز دوم كارت بانك خود.
4-پشتيباني 24 ساعته.
5-قابليت ارتقاء بسته به امكانات بالاتر در ان واحد بنا به درخواست شما.
6-اعتبار بسته 180 روز.
7-تعرفه هر پیامک به صورت ثابت 136 ريال.(توجه نكته مهم در خريد محصولات مشابه : به هيچ عنوان به تعرفه شما ماليات بر ارزش افزوده اضافه نخواهد شد)
8-اين محصول صرفا قابليت ارسال پیامک را دارد....جهت دریافت پیامک از طرف مخاطبان شما بايد بسته ارتقاء داده شود.

•پنل ارسال ويژه
امكانات اين بسته كاملا مشابه بسته بالاست با كمي تفاوت در تعرفه و مدت اعتبار.
1-اعتبار بسته 365 روز مي باشد.
2-تعرفه پیامک در اين بسته 116 ريال ثابت محاسبه مي شود. (توجه ماليات ندارد)
3-قيمت فعال سازي اين بسته در سال اول 300000 ريال و در سال هاي بعد جهت تمديد شامل 30 درصد تخفيف خواهد بود.

•پنل ارسال و دریافت اختصاصي
فرق عمده اين بسته با 2 بسته بالا در اين است كه شما قادريت پیامک مخاطبين خود را هم در بسته خود دریافت كنيد و يك ليست كلي با تمام جزئيات از پيام هاي دریافتي داشته باشيد. (شماره هاي ارسالي/تفكيك شده/با نام شخص/نوع دریافت/تعداد/ساعت دریافت/و غيره...)
شما وقتي دریافت داريد پس كليه امكانات را داريد يعني مثلا صندوق انتقادات و پيشنهادات/نظرسنجي و مسابقه/منشي پیامکي/انواع كد خوان مثل با ارسال عدد 1 فلان پاسخ يا با ارسال عدد 2 فلان خدمات و و و و و و .....
1-نكات قابل توجه در اين پنل در اين است كه شركت پيشيار را از ديگر رقبا تفكيك مي نمايد. اكثر شركت ها و وب سايت هاي ارائه دهنده اين خدمات بابت فعال سازي هر يك از امكانات بخش از كاربران خود وجه اضافه دریافت مي كنند. ولي شركت پيشيار نه تنها اين كار را نمي كند بلكه با كمال افتخار كليه اين امكانات را يكجا به كاربران خود اختصاص و حتي در پاره اي از مواقع جهت فعال نمودن بخشي خاص كاربران را مورد تشويق قرار مي دهد.
2-با فعال سازي اين بسته 3 شماره جهت ارسال هاي شما و 1 شماره اختصاصي جهت ارسال و دریافت در شما و ارسال با نام تجاري و ارسال بين المللي به شما اختصاص مي يابد.(1 شماره 8 رقمي 1000...1 شماره 8 رقمي 3000...1 شماره 10 رقمي كلاس خط بالك پرديس/ارسال با نام تجاري/ارسال بين المللي)
3-تعرفه هر پیامک در اين بسته 111 ريال محاسبه مي گردد.(ماليات هم ندارد)
4-ضمنا شماره اختصاصي ارسال و دریافت هم از طرف شركت به شما هديه مي گردد كه به طور جدا 200000 ريال قيمت دارد ..مگر اينكه شما به دنبال شماره خاص يا تعداد ارقام كمتر باشيد كه در اين صورت مازاد دریافت خواهد شد.
5-مدت
آگهی دهنده
شرکت پیشیار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 361698
بازدید : 2028
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
شرکت پیشیار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com