انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

comfar - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نرم افزار كامفار 3 ـ 3.1 ـ expert comfar software
نرم افزار comfar 3 ـ 3.1 ـ expert comfar
كامفار : نرم افزار امكان سنجي و ارزيابي محاسبات مالي و اقتصادي پروژه ها
نرم افزار كامفار محصول سازمان توسعه صنعت ملل متحد (يونيدو) مي‌باشد كه به منظور رفع مشكلات صنعتي سازمان‌هاي دولتي ، شركت‌هاي خصوصي و موسسات تجاري طراحي شده است. اين نرم افزار كه بر پايه تجربيات ، نظريات و نيازهاي بيش از 5300 كاربر در 140 كشور و همچنين بر مبناي كتاب راهنماي يونيدو تكميل شده است ، قادر به تجزيه ، تحليل و گزارش‌گيري امكان سنجي و ارزيابي محاسبات مالي و اقتصادي پروژه‌ها مي‌باشد.
كامفار راهنماي با ارزشي براي تجزيه و تحليل پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري مي‌باشد. اين برنامه داده هاي خام مالي و اقتصادي را دريافت مي كند و ان ها تجزيه و تحليل كرده و به صورت جداول و نمودار نمايش مي دهد و ميزان امكان اجراي پروژه ها را محاسبه مي كند. روشهايي كه در اين برنامه مورد استفاده قرار گرفته است ، توسط يونيدو و با بهره‌گيري از منابع مراكز علمي بين‌المللي ايجاد شده است. اين برنامه براي اناليز سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي جديد و پروژه‌هاي توسعه‌اي و سرمايه‌گذاري براي نوسازي كارخانجات موجود و همچنين براي خصوصي سازي كاربرد دارد. همچنين فرضياتي مانند نرخ تورم ، تغييرات پول رايج نسبت به واحدهاي پولي ديگر و تغييرات قيمت مي‌تواند در اين برنامه تعريف و نتيج مربوطه اناليز شود.
دسترسي اسان و كاركرد راحت ، انعطاف پذيري برنامه با توجه به نياز كاربر از مزيت‌هاي اين نرم افزار است. ساختار گرافيكي كامفار تخصصي ارتباط دوستانه‌اي با كاربر دارد بنابراين نياز به دانش خاص كامپيوتري وجود ندارد.
محصولات كامفار در سه دسته تخصصي ، نيمه تخصصي و طراح تجاري عرضه شده است.
- كامفار تخصصي ارزيابي مالي و اقتصادي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري را اسان مي‌كند و به كاربر اين امكان را مي‌دهد كه وام‌هاي كوتاه مدت و بلند مدت و موقعيت اقتصادي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري صنعتي و غير صنعتي راشبيه‌سازي كند.
- كامفار نيمه تخصصي به منظور ارزيابي مقدماتي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري از جهت مالي طراحي شده است.
- كامفار طراح تجاري كار را براي انجام اناليز مالي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري اسان مي‌كند. در اين محصول ارزيابي اقتصادي انجام نمي‌پذيرد.
امكانات اصلي اين برنامه عبارت است از :
- افق متغير زمان‌بندي طرح‌ها
- ساختار متغير زماني
- امكان تعريف بيش از 500 محصول
- ورود اطلاعات مربوط به 20 نوع واحد پول
- انتخاب اناليز اقتصادي
- انتخاب هزينه‌هاي سيستم
- انتخاب تورم عام ، تورم خاص و ...
اخرين نسخه اين نرم افزار 3.1 مي باشد كه به دو زبان فارسي و انگليسي ، به صورت تك كاربره يا سينگل ، دوكاربره و تحت شبكه و همراه با قفل سخت افزاري قابل عرضه مي باشد.
نسخه نمايشي كامفار به صورت رايگان از سايت كامفار به نشاني http://www.unido.org.comfar قابل دريافت است. در نسخه نمايشي مي‌توان اطلاعات يك پروژه را وارد كرد و نتايج را مشاهده نمود اما امكان چاپ و ذخيره ان وجود ندارد.
ليست كامل نرم افزارها و استانداردهاي مهندسي ما را از سايت زير دريافت كنيد.
http://www.adibrayaneh.net



آگهی دهنده
ادیب رایانه
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران تقاطع مفتح طالقانی پلاک 103 طبقه سوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 366186
بازدید : 2374
دسته بندی : برنامه نويسي
آگهی دهنده
ادیب رایانه
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران تقاطع مفتح طالقانی پلاک 103 طبقه سوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com