انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

Chiller - TOYO-AC Air Condition Co LTD

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
چیلرهای مدولار اسکرال امروزه در تمامی دنیا و به طور گسترده ای استفاده می شوند. دلیل استفاده ی روزافرون این سیستم در درجۀاول ایمنی و ضریب اطمینان بالا و عدم از کار افتادن سیستم سرمایشی به دلیل تعدد مدارات و سیستم های برودتی و در درجه دوم مصرف برق بسیار پایین این دستگاه ها می باشد .

برای روشن شدن این مبحث ، ابتدا در مورد کمپرسورهای اسکرال توضیح مختصری داده می شود . به طور کلی کمپرسورهای اسکرال (بسته به نوع مکانیکی داخل کمپرسور و تکنولوژی آن ) برای تامین یک واحد تن تبرید مقدار انرژی الکتریکی کمتری (در حدود28% کمتر از کمپرسور اسکرو و 57% کمتر از کمپرسور سیلندرپیستونی (رفت و برگشت ) را مصرف می کند . به اضافۀ اینکه تعداد قطعات متحرک آن کمتر (2/1 اسکرو و 4/1سیلندر پیستونی )می باشد . لذا خرابی هم دراین مدل از کمپرسورها بسیار بسیار پایین تر می باشد .

نکته ی قابل تامل اینست که کمپرسور ها ی اسکرال خود بر 5مدل مختلف می باشند که به مدل ها ی حلزونی ، گریز از مرکز با تیغه های ثابت ، تیغه متحرک ، فنری می توان اشاره نمود . در چیلرهای TOYO و DAIKIN و TOSHIBA که بنا بر سفارش تولید شده از جدید ترین تکنولوژی ساخت کمپرسوراسکرال استفاده شده است .

قابل ذکر است ، علاوه بر بهره گیری از کمپرسورهای اسکرال در چیلرهای TOYO و DAIKIN و TOSHIBA ، کلیه کمپرسورها کوپلند میباشد ، مصرف برق دراین کمپرسورهانسبت به کمپرسورها ی اسکرال مشابه 30% پایین تر می باشد . باتوجه به مطالب فوق می توان در بدترین حالت نتیجه گیری ذیل را انجام داد :

1-مصرف برق چیلر اسکرال نسبت به چیلررفت و برگشتی حدود 60% پایین تر می باشد .

2-مصرف برق چیلراسکرال نسبت به چیلر اسکرو حدود40% پایین تر می باشد .

قابل ذکر است جدا از بحث مصرف برق ، بدلیل آمپرراه اندازی چیلرهای اسکرو (بین 5-4 برابر جریان نامی ) شوک برقی زیادی به کل سیستم برق وارد میگردد ، در صورتی که چیلرها ی اسکرال SOFT STAR بوده و این مسئله در سیم کشی ها و انشعاب برق بسیار اثر گذارمی باشد



باتشکر

از حسن توجه شما

شرکت گروه یک

تلفن : 77954625-021

09127953801

www.grouponeatlas.com
آگهی دهنده
mohammad rezakhani
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 373446
بازدید : 5097
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
mohammad rezakhani
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com