انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مبتکران صنعت راش بزرگترین تولیدکننده دستگاههای CNC

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت مبتکران صنعت راش ، با هدف رضایتمندی مشتری ، ارتقا و خدمت رسانی و با بهره مندی از نیروهای متخصص و متعهد در بخش های مختلف ، از سال 1385 شروع به ساخت دستگاه های CNC و ماشی آلات صنعت چوب نموده است که در این راستا توانسته با استفاده از بهترین قطعات از لحاظ کمی و کیفی در بازار ماشین آلات سطح اول اروپا دراین صنعت تولید نماید .
این شرکت ، دستگاه های پرس وکیوم مبران ، در طرح های متنوع جهت MDF عرضه می نماید .
دستگاه پرس وکیوم صندوقی – تک سینی – دو سینی و سه سینی ; که همه این دستگاهها تحت کنترل سیستم PLC بوده ، به طور اتوماتیک مراحل انجام کار را تحت نظارت دارد و دارای سیستم حافظه برای نگهداری اطلاعات ثبت شده می باشد تا در مراحل بعدی بتوان هر نوع تنظیمات را فراخوانی نمود و بعضی از نمونه های آن قابلیت ارتقا دارند .


شعار ما : همگام با شما در اوج
خدمات گسترده ، استراتژی ما در رسیدن به قله های جهانی است .


شرکت مهندسی مبتکران صنعت راش ، افتخار دارد با بیش از 10 سال سابقه ، در تولید ماشین آلات CNC و صنایع چوب با به کار گیری نیروهای متخصص و متعهد با تولید انواع پیشرفته ترین ماشین آلات ، این صنعت خدمات خود را به شرح زیر ارائه نماید :


• انواع ماشین های CNC ، 3 تا 5 محور صنعت چوب در سایز های متنوع
• پرس های وکیوم سرد و گرم
• پرس تخت
• لبه چسبان قاب لبه ای درب ساختمانی
• پرس غلطکی
• قاب لبه کن تمام اتوماتیک
• ماشین های CNC ، شیشه و فلزات نرم




سیستم برق


این قسمت شامل تابلو برق که به صورت طرح ریتال پیاده سازی شده و هم چنین لوازمات الکتریکی و الکترونیکی هستند که اکثرا از بهترین نوع های اروپایی انتخاب گردیده اند که در مواقع مورد نیاز به خوبی بتوانند از ادوات و موتور آلات گران قیمت حفاظت کنند . موتور آلات دستگاه که شامل سروها و اسپیندل ها هستند . از بهترین نوع مارک های اروپایی در بازار تهیه می گردند که در دراز مدت تحت شرایط سخت ، کاری فرسوده نشوند . اسپیندل ، همان موتور اصلی است که وظیفه چرخش ابزار را جهت برش برعهده دارد که بر 2 نوع دستی و اتوماتیک عرضه می گردد و بنا به سفارش مشتری می باشد و کل دستگاه توسط کامپیوتر مرکزی با هماهنگی سیستم کنترل و PLC کنترل می شوند و دارای یک سیستم عیب یاب به صورت صفحه نمایش رنگی هستند که هرگونه خطایا مشکل را به صورت فارسی گزارش می دهد.



قسمت های مکانیکی
پس از تهیه بهترین نوع پروفیل در بازار ، جهت پرهیز از هر گونه تنش در دستگاه CNC انواع تست های استاندارد در محل جوش شاسی انجام گرفته و پس از اتمام به کارگاه رنگ انتقال می یابند و از آنجا به قسمت مونتاژ رفته و طبق نقشه های از پیش تعیین شده دستگاه به طور کامل مونتاژ می گردد. در سیستم حرکتی دستگاه از دو نوع محرک بالسکر و به جهت دقت دنده شانه به جهت سرعت استفاده گردیده است و تمامی موتور های محرک از نوع سرو بوده که با دقت بسیار بالا با کنترلر همزمان یا اصطلاحا سنک رون می باشند . در قسمت تحتانی دستگاه سیستم های وکیوم قرار دارد که بسیار با دقت و حساب شده مونتاژ میگردند تا خلا لازم جهت وکیوم قطعه کار را ایجاد کنند کاربر آن حتی قطعات کوچک را هم می توانند به راحتی روی میز وکیوم کنند .
در قسمت مکانیک سیستم روغن کاری تعبیه شده است که کاربر بتواند بطور دوره ای دستگاه را سرویس و روغن کاری نماید.
آگهی دهنده
آقای ارجمند
  • قیمت : بسته به نوع دستگاه سفارش داده شده
  • تلفن :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 383488
بازدید : 10672
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
آقای ارجمند
  • قیمت : بسته به نوع دستگاه سفارش داده شده
  • تلفن :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com