انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خانه هنر و معماری ارکیده لرستان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نمایندگی فروش و نصب تخصصی کاغذ دیواری در لرستان

کاغذ دیواری ­ها به دو گروه تقسیم می­شوند:

آنهایی که دارای طرح چاپی یا مواد پوششی هستند که به نوبه خود یک دکوراسیون به شمار می­روند و آنهایی که دارای سطح پارچه ­ای یا طرح برجسته هستند و به طوری طراحی شده ­اند که بعد از نصب روی دیوار باید رنگ شوند.

کاغذ دیواری ­های چاپی دقیقاً از اسمش پیداست، کاغذی دیواری است که یک طرح رنگی روی آن چاپ شده است و ممکن است به صورت بافت پارچه یا طرح برجسته نیز باشد. انواع ارزان آن ممکن مشکل نصب شوند یا به راحتی پاره شوند و یا کش بیایند و باعث شوند نتوان راحت طرح­ های آن را باهم جفت کرد. قوی ترین کاغذ دیواری­ های چاپی کاغذ دولا نام دارند که در هنگام تولید 2 لایه از کاغذ را به هم می­چسبانند. اکثر کاغذ دیواری­ های چاپی اگر لکه روی آن بیافتد می­توان با دستمال مرطوب آنرا تمیز کرد. تمامشان به راحتی کنده می­شوند و مناسب برای افرادی است که مدام تغییر دکوراسیون می­دهند .

کاغذ دیواری­ قابل شستشو همان کاغذ دیواری­ چاپی هستند که در هنگام تولید یک لایه پلاستیک بسیار نازک و شفاف روی آن می­کشند و آنرا ضد آب و ضد لک می­کند. همانطور که قبلاً در مورد انواع کاغذ دیواری چاپی گفتیم، می­تواند برجسته یا پارچه ­ای باشد. کاغذ دیواری­ قابل شستشو به صورت خود چسب (چسبدار) نیز موجود است. روکش پلاستیکی قابلیت تحمل شستشوی ملایم با مقدار کمی ماده تمیز کننده را دارد اما نباید مدت زیادی آنرا بمالید. کاغذ دیواری قابل شستشو را برای اتاقهایی انتخاب کنید که دارای هوای معتدل یا گرم و بخاردار مثل آشپزخانه یا حمام می­باشند. نقطه ضعف اصلی این نوع، کنده شدن بسیار سخت آن است. کاغذ دیواری­ های وینیل شامل یک لایه پلاستیک هستند که طرح روی آن چاپ شده و به یک کاغذ زیری می­چسبند. این نوع نیز می­تواند سطح پارچه­ ای یا برجسته داشته باشد یا ممکن است ظاهر فلزی داشته باشد که (فویل وینیل) نامیده می­شود و در نتیجه پوشش دیوار کمی سخت­ تر از نوع قابل شستشو است و می­توان برای پاک کردن لکه ­ها و نقطه­ ها آنرا سایید ولی با این حال باید مراقب بود تا زیاد خیس نشود که باعث ور آمدن درزها شود.
آگهی دهنده
ارکیده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 418555
بازدید : 2054
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
ارکیده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com