انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمک حفاری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
از جمله مشتریان بزرگ وپابرجای گروه کارخانه جات نمک پاینده شرکت های حفاری هستند که به دلیل کیفیت بالا وسرعت قابل ملاحظه در تحویل سفارش به مشتری در محل همواره متقاضی استفاده از چندسایز از دانه بندی محصولات ما به ویژه نمک شکری (مش 110) بوده و هستند.
نمک حفاری محصولی است که از خردایش سنگ نمک بدست می آید ، سنگ نمک پس از حمل به کارخانه توسط سنگ شکن به ابعاد کوچکتر تبدیل شده و توسط سرند در ابعاد مختلف جدا سازی شده و سپس در اوزان مختلف بسته بندی میشود.
نمکهای صنعتی و حفاری بصورت فله و همچنین درکیسه های دوجداره در سایزهای مختلف(15 تا 50 )کیلویی عرضه میشود .
از جمله مصارف نمک در صنعت خوراک دام و طیور ، شیلات، صنایع رنگ، سورت روده، احیاء رزینهای کاتیونی جهت کلیه واحدهایی که از دیگ بخار استفاده میکنند، جاده سازی، صنایع لاستیک، حفاری نفت و گاز ، صنایع پتروشیمی نیروگاه تصفیه آب سیمان.اسیدسازی.دباغی.ضدیخ.ریسندگی بافندگی، دامداری، شرکتهای پخش مواد غذائی و دیگر صنایع وابسته می باشد.
امکان درج نام تجاری شرکتها و تجار محترم با رعایت موازین قانونی، امکان پذیر است.


شرکت نمک پاینده با دسترسی به بزرگترین معدن سنگ نمک خاور میانه با بالاترین خلوص، امکان فراهم کردن سفارش نمک در هر ابعاد برای کلیه کاربردهای آن در کمترین زمان و با بهترین همکاری جهت حمل و نقل و ترخیص را دارد.
- همکاری با بسیاری از اصناف از جمله :
شیلات
تصفیهخانهها
دباغیها
نساجیها
حفاریها
راهوترابریها
شهرداریها
سرمسازیها
اسیدسازیها
کارخانجاتتولیدموادشوینده
کارخانجاتتولیدموادارایشیوبهداشتی
کارخانجاتتولیدوبستهبندیموادغذایی ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، کنسروسازیها

کارخانه نمک پاینده نمك به موازات صادرات به بيش از 30 كشور دنيا به ویژه اروپا، نيازها و تقاضاهاي داخلي را نيز بي پاسخ نگذاشته است و خدمت به ميهن عزيز را افتخارو وظيفه خطير خود مي داند. تنوع دانه بندي، كيفيت بالا، بسته بندي در كيسه هاي يك، دوجداره يا لمينيت 15 تا 2000 كيلويي، و بیگ بگ های 1 تنی، ارائه بهترين خدمات درتحويل محموله سفارشي به مشتري در كمترين زمان و نزدیکی کمتر 45 دقیقه به اسکله، همكاري جهت ترخيص در تمام نقاط مرزي و بنادر و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)، درصد خلوص بالا و نيز سابقه طولاني و درخشان؛ همه از امتيازاتي است كه گروهكارخانجات توسعه معادن جناح را به قطبي در صنعت نمك كشور و منطقه تبديل كرده است
آگهی دهنده
علی طاهری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 454379
بازدید : 2081
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
علی طاهری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com