انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تبلت سامسونگ پی 1000 گلکسی تب

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
سامسونگ P1000 Galaxy محصول جدیدی از سامسونگ برای ورود دوباره به میدان رقابت رایانه های Tablet است. یکی از آخرین تبلت هایی که داشتیم؛ Apple iPAD بود که در عین شگفت آفرین بودن دارای کمبودهایی نیز بود. اکنون سامسونگ؛ P1000 Galaxy را با پشت سر گذاشتن تجربه ی iPAD معرفی کرده است. پس P1000 چگونه خواهد بود؟ محصول سامسونگ نمایشگری حدود 3 اینچ کوچکتر از iPAD دارد و بعضی از کمبودهای محصول Apple مانند عدم پشتیبانی از Adobe Flash در مرورگر اینترنت، پشتیبانی از کارت حافظه، پورت USB و دوربین را برطرف کرده است. یک نکته ی جالب را درباره ی P1000 باید گفت که بر خلاف iPAD که فقط یک Tablet PC بود، P1000 را یک SmartPhone هم می توان دانست چرا که با آن می توان همانند موبایل تلفن کرد! اینکه گفتیم جالب به دلیل ابعاد بزرگ این دستگاه است که حمل و نقل آن به عنوان گوشی تلفن همراه باید منحصر بفرد به نظر برسد! تصور کنید که باید این دستگاه 190.09 x 120.45 x 11.98 میلی متری با وزن 380 گرم را در کنار گوش خود بگیرید و با آن مکالمه کنید! پس اگر P1000 را بخواهیم با دیگر گوشی های تلفن همراه مقایسه کنیم بیشتر شبیه به HTC HD2 و iPhone 4G خواهد بود که نمایشگرهای بزرگتر از 4 اینچ و پردازنده های نزدیک به این دستگاه داشتند. حتما ادامه ی نقد و بررسی را بخوانید.

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: - وزن 380 گرم
پردازنده: ARM Cortex A8 Processor 1GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی 16 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 7.0 اینچ
امکانات: قابلیت نصب سیم کارت - قابلیت مکالمه تلفنی سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - کارت خوان - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - USB
سایر مشخصات: Google Android (v2.2 (Froyo - کارکرد باتری در حالت مکالمه تا 28 ساعت ساعت
نام ها دیگر : Samsung Galaxy Tab 16GB

:: نقد و بررسی Samsung P1000 Galaxy Tab 16GB
نخستین نگاه
نخست نگاهی سریع به ویژگی های Samsung P1000 می اندازیم. این دستگاه ابعاد 190.09 x 120.45 x 11.98 میلی متر و وزن 380 گرم را دارد که نسبت به iPAD که 680 گرم وزن دارد کاملا سبک وزن و جمع و جور است. نمایشگر 7 اینچی آن از نوع TFT Capacitive لمسی مولتی تاچ با کیفیت 16 میلیون رنگ و رزولوشن WVGA می باشد. کیفیت لمسی این نمایشگر در چه حدی است؟ حتما سعی می کنیم در آینده این را نیز بررسی کنیم. سیستم عامل این تبلت همانطور که انتظار می رفت Android 2.2 Froyo است که بر روی گوشی های تلفن همراه کاملا امتحان خود را پس داده و به عنوان سیستم عاملی کاملا حرفه ای شناخته می شود. پردازنده ی آن 1 GHz Hummingbird می باشد که البته iPAD نیز پردازنده ی 1GHz ولی از نوع A4 ساخت Apple دارد. P1000 از گرافیک PowerVR SGX540 و 512MB حافظه ی RAM بهره می برد. نکته ی بسیار خوب اینکه این دستگاه مجهز به دوربین 3.2 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، فلاش LED و توانایی ضبط ویدیو D1 است. جالب تر اینکه این دوربین درست مانند گوشی های تلفن همراه در قسمت پشت بدنه قرار گرفته و به عنوان وب کم به کار نمی آید! کم کم دارم فکر می کنم که سامسونگ قصد داشته یک گوشی SmartPhone غول پیکر بسازد! (همچنین به همین دلیل P1000 را در بخش گوشی های تلفن همراه دیجی کالا قرار داده ایم). 16GB حافظه ی داخلی دارد که با کارت حافظه ی microSD قابلیت بیشتر شدن نیز دارد. این هم یک مزیت نسبت به iPAD است که دیگر از کارت حافظه پشتیبانی نمی کرد. از نظر امکانات اتصال به شبکه P1000 بسیار قدرتمند و همانند گوشی های تلفن همراه گران قیمت عمل می کند، چرا که از فن آوری ها و شبکه های GSM/GPRS/EDGE، سه باند 900/1900/2100 MHz UMTS، با HSDPA 7.2 Mbps و HSUPA 5.76 Mbps پشتیبانی می کند. در ضمن Wi-Fi b/g/n، A-GPS، Bluetooth 3.0 و 30-Pin Connector (همان چیزی که iPAD هم داشت) نیز دارد، و این یعنی همه چیز! واقعا سامسونگ در این مورد چیزی کم نگذاشته؛ حتی پورت microUSB نیز دارد. باتری 4,000mAh این دستگاه توانایی شارژدهی به مدت 7 ساعت پخش ویدیو را دارد. احتمالا کمی کمتر از iPAD. دیگر ویژگی ها و امکانات نیز شامل سنسور گرانش سنج، سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر، سنسور نور محیطی و پشتیبانی از Adobe Flash Player 10.1 می شود.
نقد و بررسی Samsung P1000 Galaxy Tab 16GB
:: نقاط قوت و ضعف

توانایی بسیار بالا در عملکردهای مختلف و پرتابل بودن آن
نمایشگر لمسی بسیار با کیفیت و مولتی‌تاچ
توانایی اجرای انواع برنامه‌های سیستم عامل حرفه‌ای Android
مجهز بودن به امکاناتی فراتر از یک گوشی تلفن همراه بسیار پیشرفته
امکانات کامل اتصال به شب
آگهی دهنده
saeed moeeni
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 544301
بازدید : 3376
دسته بندی : كامپيوتر و قطعات
آگهی دهنده
saeed moeeni
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com