انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش ملاس، ویناس ، ملاس چغندر قند، فروش ملاس با قیمت مناسب

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
گروه تولیدی تعاونی تاجران نمونه با نام اختصاری (ITM) : در تولید و فروش ویناس با کیفیت مناسب و قیمت مناسب و همچنین انواع محصولات خوراک دام و طیور و آبزیان و در زمینه های معدنی و صنعتی همچنین فعالیت دارد.

ویناس دارای PH اسیدی بوده و سرشار از پتاسیم و سدیم می باشد به همین دلیل EC بالایی دارد و در مکان هایی با EC پایین مستقیم جهت تقویت خاک به آن برگردانده می شود. ویناس دارای مواد مغذی همچون فسفات ها ونیترات ها است که می توانند به رشد گیاهان کمک میکند.
به پساب صنعتی کارخانجات تولید الکل از ملاس به روش بایوتکنولوژی ویناس گفته می شود که 93 درصد آن آب و 7 درصد مابقی ماده خشک و مواد نامحلول می باشند.
ویناس بدلیل اینکه فاقد فلزات سنگین است به همین دلیل پساب خطرناک محسوب نمی گردد.
ویناس به دلیل پتاسیم بالا از آن به عنوان کود پتاس می توان استفاده نمود. ویناس به دلیل ورود مخمرها ومواد آلی، دارای اسیدهای آمینه و پروتئین نیز می باشد که می توان به عنوان خوراک دام نیز از آن استفاده کرد. همچنین به دلیل چسبندگی بالا از ویناس به عنوان مالچ گیاهی استفاده می شود و در جاده ها و شنزارها پاشیده می شود. در حال حاضر با استفاده از روش های تصفیه بیولوژیک پساب و با کمک بایو راکتورهای بی هوازی از ویناس بیوگاز با خلوص 60-40 درصد متان استخراج می کنند.
شماره تماس: 09107567959
-ویناس-خرید ویناس-فروش ویناس-ویناس با قیمت مناسب-ویناس در اراک-ویناس در شمال-ویناس در آذربایجان-ویناس در یزد-ویناس در کرج-ویناس در قزوین-ویناس در تهران-قیمت مناسب ویناس-ویناس مرغوب
آگهی دهنده
ایراناس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 643601
بازدید : 6511
دسته بندی : دامداري
آگهی دهنده
ایراناس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com