انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه تخصصی دفع ساس موش تصفیه هوا - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دستگاه دور كننده حشرات و جوندگان 4 در 1 (Multi Function 4 in 1) مدل 2014

•- مناسب براي استفاده داخلي.
•- حفاظت از محيط منزل در برابر موش صحرايي ، موش شهري ، خفاش ، سوسك حمام ، سوسك ريز ، مورچه ، موريانه ، كك ، ساس ، عنكبوت ، كنه ، پروانه ، مارمولك ، هزارپا ، جيرجيرك و بيشتر خانواده حشرات.
سلاحي بسيار قدرتمند در برابر حشرات و جوندگان با فناوري پيشرفته جديد و هوشمند.
قابل فعال كردن هر سيستم عملكرد به تنهايي براي مقابله با يك افت خاص و يا فعال كردن كليه عملكردها براي مقابله با كليه افات.

ويژگي ها:
•- استفاده اسان ، فقط كافيست دو شاخه دستگاه را به پريز برق متصل كنيد.
•- استفاده ايمن ، به دليل بي نياز بودن از سموم و مواد شيميايي.
•- بي خطر براي انسان و حيوانات خانگي.
•- داراي چراغ خواب.
•- داراي سيستم اولتراسونيك شدت بالا ( سيستم اولتراسونيك نسل دوم) جهت تاثيرگذاري بيشتر.
•- داراي سيستم توليد يون منفي جهت دور كردن حشرات و جوندگان و همچنين تصفیه هواي محيط.
•- داراي سيستم الكترومغناطيس نسل سوم جهت نفوذ بيشتر درعمق ديوارها براي دفع حشرات وجوندگان موجود در دل ديوار.
•- داراي كليد جداگانه براي فعال و غيرفعال كردن هر يك از قابليتهاي دستگاه به تنهايي.
•- داراي چراغ نشانگر فعال بودن هريك از عملكردهاي دستگاه( چراغ نشانگر عملكرد اولتراسونيك ، چراغ نشانگر عملكرد الكترومغناطيس و چراغ نشانگر عملكرد سيستم يونساز دستگاه).

تكنولوژي هاي بكار رفته در دستگاه و نحوه كاركرد انها:

1- تكنولوژي اولتراسونيك نسل دوم ( اولتراسونيك با شدت بالا ):
در طراحي اين دستگاه كه از تكنولوژي اولتراسونيك نسل دوم بهره مي برد كليه مدارات الكترونيكي و بلندگوهاي نصب شده بر روي دستگاه بهينه سازي شده و فركانسي با شدت بالاتر نسبت به دستگاههاي قديمي تري كه از تكنولوژي نسل اول استفاده مي كنند توليد ميكند و تاثير بسيار زيادي در نا امن كردن محيط زندگي حشرات ، جوندگان و بندپايان خزنده داشته باعث فرار كردن انها از محيط شما مي شود.
2- تكنولوژي الكترومغناطيس نسل سوم ( نفوذ تا عمق بيشتر در دل ديوار):
اين دستگاه با بهره گيري از تكنولوژي الكترومغناطيس نسل سوم از طريق سيم كشي هاي برق درون ديوارهاي ساختمان اثر مي كند به اين شكل كه با تغييردادن اندك ميدان مغناطيسي اطراف سيمهاي برق يك حصار نامرئي درون ديوارها ، كف و سقف واحد يعني مكاني كه اكثر حشرات و جوندگان علاقه زيادي به پنهان شدن درون انها دارند ايجاد مي نمايد. تكنولوژي الكترومغناطيس نسل سوم كه توسط اين دستگاه استفاده مي شود به معناي نفوذ بيشتر ميدان مغناطيسي در درون ديوارها است كه با استفاده از يك پردازشگر هوشمند موجود بر روي بورد دستگاه كليه سيم كشي برق درون ديوارهاي واحد شما را تشخيص داده و با ايجاد ميدان مغناطيسي در اطراف انها محيط زندگي حشرات و جوندگان را براي انها نا امن نموده و با از بين بردن توان ارتباط و تغذيه و تاثير مستقيم بر روي سيستم عصبي انها در نهايت منجر به فرار انها از محيط مي گردد. اين تكنولوژي هيچگونه اثر منفي بر روي سلامت انسان و حيوانات خانگي ندارد و همچنين بر روي دستگاههاي برقي منزل شما هيچ تاثير سوئي نمي گذارد.
3- تكنولوژي توليد يون منفي با دو كاربرد ( فراري دهنده حشرات و تصفیه هواي محيط ):
استفاده از قدرت طبيعت جهت فراري دادن حشرات و جوندگان موذي.
در طبيعت يونهاي منفي بوسيله رعد و برق كه قبل از شروع طوفان ايجاد مي شود و از نشانه هاي شروع طوفان است بوجود مي ايند. حيوانات بطور طبيعي به يونهاي منفي حساس هستند. قبل از شروع طوفان حشرات ، جوندگان و افات با احساس كردن يون هاي منفي موجود در محيط خود ، از وقوع طوفان مطلع شده و سعي به ترك محيط ناامن كرده و از طوفان فرار مي كنند.
اين دستگاه با استفاده از تكنولوژي توليد يون منفي همان حس زمان وقوع طوفان را براي جانوران موذي موجود در محيط شما ايجاد كرده و انها را وادار به فرار مي كند.
يكي ديگر از مزاياي استفاده از يون منفي توليد شده توسط اين دستگاه ، پاك كردن محيط شما از ذرات و الودگي هاي معلق در هواست كه با هر بار تنفس وارد دستگاه تنفسي شده و ممكن است در بلند مدت باعث ايجاد الرژي در كودكان و بزرگسالان شوند. يونهاي منفي با باردار كردن محيط به ذرات و الودگيهاي معلقي كه داراي بار مثبت هستند چسبيده و باعث سنگين شدن انها مي شوند و انها را روي سطح ته نشين مي كنند و از ورود انها به سيستم تنفسي جلوگيري مي كنند.
برخي مطالعات نشان داده اند كه يونهاي منفي قدرت بسيار زيادي در از بين بردن ويروس
آگهی دهنده
پیشرو کالا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 668338
بازدید : 1573
دسته بندی : اثاثيه منزل
آگهی دهنده
پیشرو کالا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com