انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش انواع پتو و تشک گرمکن بیورر - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش انواع پتو برقي و تشک برقي وگرمکن و تشکچه برقي گرمکن و گرمايي بیورر المان
www.piltanshop.com
نمايندگي اصلي با تخفيف ويژه
77184595
77184596

با دفترچه راهنماي فارسي ، انگليسي و الماني

شركت بیورر پيشرو تكنولوژي و رهبر بازار محصولات گرمازا ، بيش از 90 سال در توليد محصولات گرمازا تجربه اندوخته است.محصولات گرمازاي شركت بیورر مجهز به سيستم ايمني مخصوص BSS ميباشند.اين سيستم با كابلهاي گرمايي بسيار پيشرفته و فن اوري سنسور الكتريكي نهايت ايمني را فراهم مي اورد.بدين ترتيب كه در هنگام بروز مشكلات احتمالي يا استفاده نادرست با خاموشي خودكار از گرم شدن بيش از حد محصول جلوگيري مي نمايد.ايمني مهمترين مساله در مورد محصولات گرمازا است.ما از اين وظيفه خطير به خوبي اگاه هستيم و به همين دليل از بهترين و دقيق ترين سيستم ايمني در تشک هاي برقي و محصولات گرماساز خود استفاده كرده ايم.فن اوري سنسور الكتريكي با امكان خاموشي خودكار از گرم شدن بيش از حد محصول در صورت استفاده نادرست جلوگيري كرده و بالاترين حد ايمني را ارائه مي دهد.پس با خاطر اسوده و بدون مزاحمت در گرماي لذت بخش استراحت كنيد.

خاموشي خودكار بعد از 3 ساعت

ايمني مهمترين مساله در مورد محصولات گرمازا است.ما از اين وظيفه خطير به خوبي اگاه هستيم و به همين دليل از بهترين و دقيق ترين سيستم ايمني در تشک هاي برقي و محصولات گرماساز خود استفاده كرده ايم.فن اوري سنسور الكتريكي با امكان خاموشي خودكار از گرم شدن بيش از حد محصول در صورت استفاده نادرست جلوگيري كرده و بالاترين حد ايمني را ارائه مي دهد.پس با خاطر اسوده و بدون مزاحمت در گرماي لذت بخش استراحت كنيد.

استاندارد Oeko-Tex با معيارهاي واضح ، اصول جامعي بوجود اورده كه در ان مواد زيان اور حذف شده ، ملاك ازمايش براي هر ماده به تنهايي تعريف شده و مقررات و محدوديتهاي سختي تصريح شده است. تمامي پتوها ، روتشکي ها و تشکچه هاي برقي قابل شستشوي شركت بیورر داراي گواهينامه معتبر Oeko-Tex هستند. گواهينامه Oeko-Tex ايمني منسوجات را براي مصرف كننده تاييد ميكند.

منسوجات داراي اين امتياز تحت بيش از 100 ازمايش اختصاصي از نظر سرطانزايي ، الرژي ناشي از مواد رنگي ، افت كش ها و مواد خطرناك مانند كاديوم ، جيوه ، سرب و نيكل مورد برسي قرار مي گيرند.اين استاندارد و ازمايشات مربوط به ان در سراسر جهان روشن و قابل مقايسه است و به مصرف كننده اگاه در تصميم براي خريد كمك مي نمايد.

با ضمانتنامه ارمين درمان(نمايندگي انحصاري محصولات بیورر)
77184595
در ابعاد مختلف
امكان خريد حضوري
www.piltanshop.com



آگهی دهنده
سعید قدرتی
  • قیمت : www.piltanshop.com
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : میدان رسالت خیابان فرجام بین سراج ولیعصر فروشگاه دادراد پلاک 349
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 738980
بازدید : 1816
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
سعید قدرتی
  • قیمت : www.piltanshop.com
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : میدان رسالت خیابان فرجام بین سراج ولیعصر فروشگاه دادراد پلاک 349
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com