انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمای چوب چوب نما - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نمای چوب ( كلدينگ) Cladding
نمای چوب قسمت بيروني يك ساختمان يا بناي چوبي است. نمای چوبي در واقع پوسته يا پوشش ساختمان است و علاوه بر جنبه‌ي زيبايي و چشم‌نوازي مي‌تواند به عنوان محافظي در برابر عواملي نظير سرما ، گرما و رطوبت عمل كند و باعث تثبيت حرارت داخل شود.
استفاده از چوب براي نمای ساختمان سابقه‌ي ديرينه‌اي دارد و در بسياري از فرهنگ‌ها استفاده از تايل‌هاي چوبي براي نمای بيروني و سقف مرسوم بوده است. اگرچه به علت نياز به نگه‌داري زياد و دوام كم‌تر نمای چوب نسبت به گزينه‌هاي ديگر و وجود انواع فراورده هاي صنعتي و مصالح جاي‌گزين در بازار كاربرد نمای چوب در دوران جديد كاهش يافته است ، از اهميت ذاتي چوب به عنوان يكي از مصالح مطلوب در كاربردهاي فني و مهندسي چيزي كم نشده است. به طوري كه هنوز هم چوب رقيبي جدي براي بسياري از مواد اوليه با كاربردهاي مشابه است و در مواردي نمي‌توان ان را جايگزين كرد. زيبايي نقوش ، تنوع رنگ ، گرمي و ارامشي كه ديدن اشياء و سازه هاي چوبي به انسان هديه مي كند و اصالت و حس قدمتي كه نماهاي چوبي ايجاد مي‌كنند با سنگ ، فلز ، اجر و مصالح مشابه به دست نمي‌ايد. هم‌چنين با روش‌هاي مهندسي و تيمار مناسب چوب مي‌توان عمر و دوام چوب‌ها را افزايش داد و ان‌ها را در برابر پوسيدگي مقاوم‌تر ساخت.
چوب‌هاي ترموود به علت فرايندي كه در جريان تيمار شدن طي مي‌كنند داراي ويژگي‌هايي مي‌شوند كه ان‌ها را به بهترين گزينه براي نمای چوبي بيروني و داخلي مبدل مي‌سازد.
• رطوبت‌پذيري پايين: در شرايط اب و هوايي مرطوب رطوبت‌پذيري ترموود تا 40 درصد پايين‌تر از چوب‌هاي معمولي است.
• ثبات ابعاد: با فرايند ترمووود ثبات شكلي انواع چوب به شدت افزايش پيدا مي‌كند.
• مقاومت در برابر قارچ و كپك
• مقارمت در برابر حملات حشرات
• زيبايي ظاهريي چوبي ترمووود ، درهاي چوبي ترموود
اين ويژگي‌ها باعث مي‌شود نمای چوب ساخته شده از ترموود علاوه بر زيبايي ظاهري و يك‌نواختي و خلوص دل‌پذير رنگ به علت ثبات ابعاد و رطوبت پذيري پايين ماندگاري طولاني‌تري داشته باشند و شكل خود را حفظ كنند. هم‌چنين مقاومت بالا در برابر عوامل زيستي عمر اين نماها را افزايش مي‌دهد.
هم‌چنين نمای چوب ترموود خاصيت عايق دمايي دارند و تبادل حرارتي با محيط پيراموني را كاهش مي‌دهند كه در حفظ اعتدال دماي محيط داخل مؤثر است. رنگ‌كاري سطوح نمای چوب ترموود به علت تغيير شكل كم‌تر ترموود و مقاومت بيش‌تر ان در برابر پوسيدگي و فرسايش محيطي دوام بيش‌تري دارد و فواصل رنگ‌كاري مجدد نمای چوب ترموود نسبت به چوب‌هاي ديگر طولاني‌تر است.

Email: mehrzad531@yahoo.com


آگهی دهنده
محمد مهرزاد
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه اشرفی اصفهانی-نرسیده به میدان پونک-بن بست پونک-ساختمان حکیم-واحد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 758380
بازدید : 748
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
محمد مهرزاد
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه اشرفی اصفهانی-نرسیده به میدان پونک-بن بست پونک-ساختمان حکیم-واحد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com