انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

جرثقیل سقفی تک پل شرکت مهندسی کارین - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت مهندسی کارین
طراح و سازنده انواع جرثقیلهاي سقفی ، دروازه اي و بازويي
نماينده فروش بالابرهاي زنجيري Kito و Demag
نماينده انحصاري خدمات پس از فروش Kito در ايران
«راه در جهان يكي است و ان راه راستي است» (كوروش بزرگ)
در دنيا امروز سيستم هاي جابجايي مواد و قطعات همانند شريانهاي اصلي در كالبد صنعت و تمام فعاليتهاي ديگر جاي گرفته است و حركت و چرخش چرخ صنعت و هر فعاليت ديگر بدون جابجايي امري غير ممكن ميباشد. ما افتخار داريم با ارائه بهترين راهكارها و طرح ها اين امر مهم را به سهولت هر چه تمام براي امور مختلف انجام دهيم.
«از ما بهترين ها را بخواهيد»
شرکت مهندسی کارین با نام تجاري Karin Crane با سالها تجربه در زمينه سيستمهاي جابجايي مواد و قطعات و همچنين سازه هاي فلزي به صورت كاملاً تخصصي و حرفه اي فعاليت دارد.
بخش اول: طراحي ، ساخت ، نصب و راه اندازي و خدمات مهندسی انواع جرثقیلهاي سقفی ، دروازه اي ، مونوريل ، جرثقیلهاي خاص و سيستمهاي جابجايي مواد و قطعات ، اصلي ترين فعاليت شرکت کارین ميباشد. شرکت مهندسی کارین در زمينه جابجايي مواد و قطعات مطابق با جديدترين طرح ها و روشها و مكانيزم ها اماده ارائه خدمات ذيل ميباشد:
•طراحي ، ساخت ، نصب و راه اندازي
•مشاوره تخصصي در زمينه جابجايي
•خدمات و خدمات پس از فروش
•تامين انواع بالابر و قطعات و لوازم جرثقیل
•تعميرات و نگهداري
•ارائه گارانتي محصولات و خدمات
بخش دوم: طراحي ، ساخت و نصب انواع سازه هاي فلزي از جمله صنعتي ، ساختماني ، نفت وگاز ، سازه هاي پيش ساخته و پيچ و مهره اي در حوزه فعاليت و توانايي اين شرکت ميباشد.
شرکت مهندسی کارین همراه با كادري توانمند توانسته با اتکا به دانش فني ، مديريتي ، تکنيكهاي طراحي ، مهندسی و اجرايي با قيمتي كاملاً رقابتي و كيفيت بسيار بالا محصولات و خدمات خود را ارائه نمايد.

جرثقیل سقفی تک پل
اين مدل جرثقیلها جهت سالن ها و كارگاه هايي كه نيازمند جرثقیل در تناژ پايين و كارايي هاي مختلف ميباشند بسيار مناسب و كارامد ميباشد. عموماً جرثقیلهاي سقفی تک پل از ظرفيت 500 كيلوگرم تا 10 تن و در دهانه هاي 4 تا 45 متر اجرا ميشود. اين ابعاد و ظرفيت قابل تغيير و ارتقا ميباشد ودر تناژ و دهانه هاي بالاتر نيز طراحي و اجرا ميگردد.
جرثقیلهاي سقفی تک پل از نظر موقعيت بالابر در مدلهاي ذيل ميباشد:
-اويز در حالت معمولي
-وزنه تعادلي افزايش ارتفاع بالابري
-رونشين افزايش ارتفاع بالابري
جرثقیل سقفی دو پل
عموماً زمانيكه دهانه سالن و تناژ جرثقیل زياد و يا گاهي محدوديتهاي ارتفاعي و موقعيتي وجود داشته باشد ، اين نوع جرثقیل كاربرد فراوان خواهد داشت. جرثقیلهاي سقفی دو پل در تناژهاي 2 تا 100 تن و دهانه هاي 4 تا 45 متر اجرا ميشود اما محدوديت دهانه و تناژ در جرثقیلهاي سقفی دو پل بسيار كمتر و قابليت افزايش دهانه و تناژ در اين نوع جرثقیل عمدتاً بسيار بالا ميباشد.
جرثقیل دروازه اي
يكي از شگفت انگيزترين جرثقیلها ، نوع دروازه اي ميباشدكه كارايي بسيار بالا و متفاوتي مخصوصاً در فضاهاي باز دارد. جرثقیلهاي دروازه اي در ظرفيتهاي 1 تا 100 تن و دهانه هاي 4 تا 45 متر عموماً اجرا ميگردند ، اما اين ابعاد محدود نميباشند و در ابعاد و تناژهاي مختلف ديگر نيز قابل ارتقا ميباشند. اين نوع جرثقیل در دنيا تا تناژهاي 6000 تن نيز اجرا گرديده است. جرثقیلهاي دروازه اي با توجه به نوع كار و موقعيت در طرحها و مدلهاي مختلف طراحي و ساخته ميشوند ، اما در حالت كلي بصورت تک پل يا دو پل ميباشند.
جرثقیلهاي دروازه اي در مدلها و تركيبهاي ذيل عمدتاً اجرا مي شوند:
-بدون كنسول حالت معمولي
-با كنسول( يكطرفه و دو طرفه) جهت خروج بار از بين پايه ها
-مدل پايه هشتي نوع طراحي
-مدل پايه يازده نوع طراحي
-مدل Box حالت معمولي و كلي
-مدل خرپا كاهش فشار بادو دهانه بزرگ
-پايه ثابت عدم حركت طولي

جرثقیل نيم دروازه اي
اين مدل جرثقیل تركيبي از جرثقیل سقفی و دروازه اي ميباشد. جرثقیل نيم دروازه اي گاهي در داخل سالنها و گاهي در فضاهاي باز استفاده ميشود. جرثقیلهاي نيم دروازه اي در ظرفيتهاي 1 تا 100 تن و دهانه هاي 4 تا 45 متر عموماً طراحي و اجرا ميگردد و همانند جرثقیلهاي ديگر قابل طراحي و اجرا در تناژ و دهانه هاي بالاتر نيز ميباشد و عموماً به صورت تک پل يا دو پل ميباشند.
جرثقیلهاي نيم دروازه اي در مدلها و تركيبهاي ذيل اجرا مي شوند:
-بدون كنسول حالت معمولي
-با كنسول( يكطرفه) جه
آگهی دهنده
جرثقیل سقفی شرکت مهندسی کارین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 776813
بازدید : 1148
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
جرثقیل سقفی شرکت مهندسی کارین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com