انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سیستم هوشمند ساختمان bms - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه صنعتي ssco با تكيه بر دانش متخصصين مجرب خود در زمينه هاي انرژي، تاسيسات مكانيكي و الكتريكي، رايانه و شبكه و با بهره گيري از محصولات معتبرترين توليد كنندگان جهاني، مشاور و مجري پياده سازي اصولي سیستم هاي مديريت ساختمان (BMS) و سیستم هاي ولتاژ پايين (ELV)در ساختمان (سیستم هاي حفاظتي و امنيتي، دوربين مدار بسته، سیستم هاي اعلام سرقت و سیستم هاي اعلان حريق، هوشمندسازي داخلي، مديريت پاركينگ و...) مي باشد .

همچنين با توجه به نياز كشور به بهينه سازي مصرف انرژي، اين شركت انجام مميزي انرژي و ارائه راه حل هاي جامع در اين خصوص را در مجموعه خدمات خود قرار داده است

اين شركت با طراحي، تامين ، و اجراي موفق پروژه هاي مختلف اتوماسيون و با استفاده از تجارب پرسنل متخصص و خلاق مفتخر به ارائه خدمات در زمينه سیستم هاي هوشمند خانگي، تجاري، اداري مي باشد. استراتژي كلي شركت ارائه راه حلهاي جامع براي اتوماسيون ساختمان با استفاده از تكنولوژي هاي مطرح در اين صنعت مي باشد. در طراحي هاي اين شركت هميشه صرفه جويي در مصرف انرژي ، سهولت كاربري و قابليت اعمال تغييرات در سیستم از نكات قابل توجه بوده است .

گروه صنعتي ssco صاحب امتياز نمايندگي شركت هاي بزرگ و معتبر جهان در زمينه هاي سیستم مديريت ساختمان، سیستم اعلان حريق و سیستم هاي دوربين هاي مدار بسته و ... مي باشد و با تكيه بر محصولات مدرن اين شركت ها و با توجه به دانش كافي و به روز اين سیستم ها، براي محيط هاي درخواستي ويژه، مي تواند پيشنهادهاي اقتصادي براي كاربردهاي حساس و چالش برانگيز ارائه و در زمينه پياده سازي انها نيز فعاليت كند.
آگهی دهنده
گروه صنعتی ssco
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 835912
بازدید : 749
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
گروه صنعتی ssco
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com