انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تحصیل در روسیه، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مزایای تحصیل در روسیه

۱- ارزان بودن تحصیل در روسیه : برای کسانی که هم به کیفیت دانشگاه اهمیت می دهند و هم هزینه برایشان مهم است ، روسیه گزینه بسیار خوبی است که هم دانشگاه های با پرستیژی دارد و هم نسبتا ارزان تر از بسیاری کشور های دیگر اروپایی و آمریکایی هستند.

۲- پذیرش آسان : دانشگاه های انگلیسی زبان روسیه نسبتا روند پذیرش سریع تر و آسان تری دارند و بسیاری از به اصطلاح کاغذ بازی های مرسوم در دیگر کشور ها را ندارند.

۳- محیط بین المللی : روسیه مقام هشتم دنیا در پذیرش دانشجویان بین المللی را دارد. پس شما در دانشگاه های انگلیسی زبان روسیه به هیچ وجه احساس غربت نخواهید کرد.

۴- عدم نیاز به مدارک زبان : معمولا دانشگاههای کشور روسیه بدون داشتن حتی مدرک زبان انگلیسی شما را می پذیرند و بعد از شرکت در ازمون داخلی که ازمونی بسیار سهل میباشد می توانید به تحصیل خود ادامه دهید.

۵- اجازه کار: یکی دیگر از امتیازات تحصیل در روسیه این است که شما بعد از مدتی می توانید از قانون عدم اشتغال معاف شوید و بتوانید به کار پاره وقت در روسیه بپردازید.

۶- امنیت : روسیه از نظر امنیتی بسیار مراقب اتباع خارجی خود است و مخصوصا مسکو شهر بسیار آرام و امنی برای تحصیل به حساب می‌آید. برخلاف آنچه رسانه‌های اروپایی به دلیل رقابت با روسیه سعی می‌کنند این کشور را کشوری ناامن جلوه دهند و همیشه بیم از آن دارند که کشور روسیه روزی از نظر علمی و صنعتی از کشورهای اروپایی و امریکایی بسیار پیشی گیرد ولی واقعیت امر این است که روسیه امروزی کشوری بسیار پیشرفته، مدرن، قانونمند و زیبا است.

۷- امکان دعوت به کارفارغ التحصیلان در مراکز مهم و معروف بین المللی : فارغ التحصیلان مراکز عالی آموزشی روسیه که در رشته های علوم طبیعی و دقیقه تحصیلات خود را به پایان رساندند در تعداد زیادی از مراکز علمی جهان کار می کنند. برای نمونه شرکت مایکروسافت , شرکت بوئینگ آمریکا و انجمن علمی فرائونگوفر آلمان را میتوان نام برد.

۸ – امکان اخذ اقامت و پاسپورت کشور فدراسیون روسیه: دانشجویان پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی در صورت دارا بودن شرایط لازمه می توانند از اقامت و سیتیزنی کشور روسیه بهره مند شوند.

۹ – روابط بسیار خوب سیاسی و فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه :روابط بسیار خوب مابین دو کشور ایران و روسیه، مهمان نوازی مردم روس، تغذیه شبیه به ایرانیان، معماری بسیار زیبای مسکو و نزدیک بودن فاصله تهران به مسکو (حدود ۳:۳۰ ساعت). یکی دیگر از مزایای تحصیل در روسیه برای دانشجویان ایرانی می باشد.

http://russia.tnity.com
آگهی دهنده
Russia Tnity
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 877152
بازدید : 831
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
Russia Tnity
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com