انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انواع هواساز،هواساز اکونوپک مخصوص سالن ورزشی،هواساز های هایژنیک مخصوص اتاق عمل

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 15 دي 1399
امروزه برای تولید هوای مناسب و کنترل دما در بسیاری از امکان عمومی، تجاری و صنعتی از سیستم های هواساز استفاده می شود با استفاده از هواساز می توان در تمام فصول سال دمای مناسبی در محیط ایجاد کرد و همچنین سیستم هواساز با استفاده از دمپرهای خروجی و ورودی هوا و فیلترهای متعدد باعث تازه سازی هوا در محیط می شود.

هواساز (Air Handling Unit ) دستگاهی است که گردش هوا را در تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش کنترل می کند.
انواع هوا ساز ها :
1-هواساز هایژنیک 2- هواساز اکونوپک 3- هواساز ایرواشر

هواساز هایژنیک ( Hygienic-Airhandling Unit )
برای گرمایش و سرمایش و ایجاد فشار مثبت در مکان هایی که نیاز به هوای پاک (clean air ) دارند از هواسازهای هایژنیک استفاده می شود.هواساز هایژنیک برای سالن های تولید مواد غذایی و کلیه سالن های تولید که آلودگی و رطوبت هوا برای آن ها مضر است و نیاز به هوای پاک واستریل دارند ضروریست از هواساز های هایژنیک استفاده کنند.
- هواساز هایژنیک از جنس استیل یا پروفیل های آلومینیوم ویژه ساخته می شود.
- هوای محیط در هواساز هایژنیک از روی پیش فیلترهای فلزی لانه زنبوری عبور داده می شود.
- فیلترها در هواسازهای هایژنیک از ورود خاشاک و حشرات و ذرات درشت جامد جلوگیری می کنند.
- استفاده از فیلترهای اولپا در هواساز هایژنیک برای تمیز کردن بیشتر هوا استفاده می شود که ذرات تا قطر 0/12 میکرون را جذب می کند.
- نصب لامپ uv در هواسازهای هایژنیک برای ضد عفونی هوا ، که اشعه ی ماورای بنفش را در طول هواساز به هوای عبوری می تابد.
- برای سرمایش و گرمایش هوا از کویل های گرمایشی و سرمایشی در هواساز هایژنیک استفاده می شود.

موارد استفاده هواساز هایژنیک : هواساز هایژنیک بیمارستانی، هواساز هایژنیک عمل ، هواساز هایژنیک سالن تولید ، هواساز هایژنیک بسته بندی دارو ، هواساز هایژنیک مکانهای زیارتی یا آثار باستانی که تجمع نفرات در آن زیاد میباشد؛ استفاده می شود.

www.sahandhavasaz.com

هواساز ایرواشر اکونوپک (econo – pack)
سرمایش هوا توسط ایرواشر و گرمایش آن توسط یک دستگاه کوره هوای گرم تامین می شود که با هواساز تلفیق گردیده است بدین ترتیب که گاز طبیعی یا گاز مایع یا گازوئیل توسط مشعل محترق شده و شعله حاصل از آن در کوره استوانه شکل دمیده می شود. سپس وارد توزیع کننده اول و پاس اول لوله های گرمایشی می شود . پس از آن وارد توزیع کننده دوم و پاس دوم لوله های گرمایشی میگردد و نهایتا از دودکش خارج می شود.مجموعه کوره ای استوانه ای ، توزیع کننده ها و لوله های گرمایشی سطح حرارتی گسترده ای را بوجود می آورند که هوای عبوری از هواساز ها از روی این سطوح گرمایشی عبور کرده و به خوبی گرمای حاصل از سوخت را جذب میکند (توجه داشته باشیم که شعله و گازهای حاصل از احتراق از درون سطوح گرمایشی عبور میکنند و هوای عبوری از هواساز از بیرون سطوح فوق میگذرد و هیچگونه اختلاطی با هم ندارند) .
بنابراین هواساز اکونوپک نیاز به موتور خانه و صرف هزینه گزاف ندارد و سرمایش و گرمایش در یک دستگاه هواساز تامین می شود بعلاوه گرمای حاصل از سوخت تا حدود 85% جذب هوا می شود و راندمان حرارتی بالایی دارد به همین دلیل کاربرد آن در اماکن عمومی بسیار رایج شده است .
جنس کوره از فولاد نسوز و توزیع کننده ها و لوله های پاس اول و دوم از فولاد دیر گداز ساخته می شوند و هد لازم برای جریان هوا در قسمت ایرواشر و سطوح حرارتی و کانال های توزیع توسط فن سانتریفیوژ تامین می شود .

www.sahandhavasaz.com

هواساز ایرواشر
هواساز ایرواشر تمام خصوصیات هواساز معمولی را دارد با این تفاوت که برای سرمایش هوا از سیستم ایرواشر برخوردار است و کوئل سرمایی ندارد انشعاب آب تغذیه به مخزن ایرواشر وصل شده و سطح آب توسط شناور کنترل می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد مشخصات و خرید یا مشاوره با کارشناسان فروش در مورد هواساز ، هواساز هایژنیک، هواساز اکونوپک ، هواساز ایرواشر اکونوپک ، هواساز ایرواشر، هواساز هایژنیک بیمارستان، هواساز هایژنیک اتاق های عمل ، هواساز هایژنیک برای مکان های زیارتی و باستانی ، هواساز ایرواشر اکونوپک کارخانه، هواساز ایرواشر اکونوپک مساجد، هواساز ایرواشر اکونوپک بانک، هواساز ایرواشر اکونوپک تالار، هواساز ایرواشر اکونوپک هتل ، هواساز با شرکت سهند هواساز تماس حاصل فرمائید و یا به وب سایت سهند هواساز www.sahandhavasaz.com مراجعه نمایید.

تلفن واحد فروش و امور مشتریان: 55020942- 55020742 - 55029125 (021)
تلفن خدمات پس از فروش و گارانتی: 55029304 (021)
مدیریت (آقای فا
آگهی دهنده
شرکت سهند هواساز
  • قیمت : www.sahandhavasaz.com
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان رجایی خیابان ستاره مجتمع بازار بزرگ بندر بلوک ب واحد 15
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 881544
بازدید : 1252
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
شرکت سهند هواساز
  • قیمت : www.sahandhavasaz.com
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان رجایی خیابان ستاره مجتمع بازار بزرگ بندر بلوک ب واحد 15
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com