انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش کارتن پلاست، شیت پلاست، رول پلاست

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت کارتن پلاست غرب با برخورداری از دستگاه های تمام اتوماتیک ساخت کشورهای ایتالیا، آلمان و سوئیس و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز اروپا، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق های پلاستیکی در سطح خاورمیانه می باشد. این کارخانه مشتمل بر واحدهای فنی مهندسی و R & D، ساخت استند، کنترل کیفی، گرانول سازی، سالن های تولید و چاپ می باشد که در زمینی به مساحت 18,000 مترمربع ساخته شده است. جنس ورق های (شیت) پلاستیکی تولیدی این کارخانه، از پلی پروپیلن (PP) بوده که تحت عنوان کارتن پلاست، شیت پلاست (ورق پلاست)، رول پلاست (کلاف پلاست)، در صنایع مختلف ازکاربردهای وسیعی برخوردار می باشد. اين محصول قابل بازیافت و استفاده مجدد در همین صنعت می باشد. شیت پلاست از ضخامت 2 الی 10 میلی متر و در ابعاد (تا عرض 210 سانتی متر و طول نامحدود) و گرماژهای (gr/m2) مختلف در رنگ های متنوع توسط این کارخانه تولید می گردد. همچنین واحد طراحی گرافیک این شرکت مجهز به دستگاه های چاپ دیجیتال ساخت کشور سوئیس و آلمان در محل کارخانه , مستقر می باشد؛ این دستگاه ها دارای قابلیت چاپ به صورت مالتی-کالر بر روی انواع استندها و نمونه های تبلیغاتی (Sample Maker) (و همچنین انواع سطوح از قبیل سنگ، شیشه، پارچه، پلاستیک، موزائیک، کاشی و فلز ...) می باشد.
شرکت کارتن پلاست غرب، به عنوان یکی از پیشگامان تولید این محصول در ایران ,این افتخار را دارد که از سال 1384 محصولات خود در ایران و سایر کشورهای همسایه از جمله ارمنستان,آذربایجان,عمارات ,ترکیه,دبی,پاکستان و ... عرضه نموده است.

ورق های پلاستیکی تولیدی شرکت کارتن پلاست غرب ، که ضمن داشتن زیبایی ، ضد باکتری و قارچ بوده ، نسبت به ضربه ، حرارت منفی بیست درجه تا مثبت هشتاد درجه سانتی گراد، رطوبت ، شعله آتش، هر نوع شوینده و اسید کاملا مقاوم میباشد وهمچنین بدلیل دو جداره بودن، دارای خاصیت عایق رطوبتی صوتی و برودتی بوده جلوی پرت حرارتی را میگیرد.
این ورقهای پلاستیکی قابلیت تبدیل شدن به کارتن پلاست برای بسته بندی محصولات تولیدی سایر کارخانجات و نیز جعبه حمل میوه های صادراتی و همچنین سطل های بازیافت زباله شهرداری ها، جعبه های پستی ادارات پست و یا هر نوع کارتن برای بسته بندی در سایر صنایع را دارد.
همچنین این شیت پلاستها قابلیت استفاده در صنایع ساختمانی بعنوان سقف پوش سوله کارخانجات و مرغداری ها، قالب بندی بتن ، سقف کاذب، پارتیشن را داشته و حتی در صنایع یخجال سازی بعنوان پانل عایق پشتی یخجال و یا اجاق گاز و رویه زیریه کولر های آبی را دارد.
از سایر کاربردهای وسیع این ورقهای پلاستیکی ، در صنایع خودرو سازی بعنوان کفی صندوق عقب خودرها و یا پایه کفی باطری خودرو ویا کفی صندلهای خودرو ، پانل های عایق کناری بدنه کانتیرها میتوان اشاره نمود.
برخی دیگر از موارد مصرف شیت پلاست میتوان بموارد ذیل اشاره نمود: محافظ میان صفحات ام دی اف در کارخانجات تولید ام.دی.اف. بعنوان بسترخاک برای گلخانه های هیدروپونیک، رو پالتی در صنایع ساخت نوشابه، آب معدنی و داروسازی را دارد
شرکت کارتن پلاست غرب بعنوان اولین و بزرگترین سازنده جعبه های پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن در راستای توسعه این صنعت در کشور و سایر کشور های همجوار نمایندگی های فعال میپذیرد
آگهی دهنده
امیر راعی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه، جاده المهدی، شهرک صنعتی فاز 2، کوچه دهم، پلاک 8
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 917026
بازدید : 1138
دسته بندی : بسته بندي
آگهی دهنده
امیر راعی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه، جاده المهدی، شهرک صنعتی فاز 2، کوچه دهم، پلاک 8
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com