انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

جذب نماینده جهت فروش محصول دانش بنیان :

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 5 شهريور 1397
شرکت مبتکران پاک فن در نظر دارد جهت ارائه محصولات دانش بنیان خود اعم از عایق حرارتی در استان های آذربایجان غربی و شرقی نماینده فعال جذب نماید لذا جهت همکاری می توانید با شماره تلفن 09394079503 - 66470127 تماس حاصل فرمائید.
در ذیل به بخشی از ویژگی های عایق حرارتی اشاره شده است :
‏نسل جدید پوشش های عایق حرارتی بتین برپایه نانوذرات دارای خواص منحصر بفردی در خصوص کاهش ضریب انتقال حرارت سیستم های رزینی می باشند.این خاصیت باعث کاهش قابل توجهی در هدر رفت انرژی در ساختمان ها و صنایع می گردد. مکانیزم عملکرد این پوشش هاشامل دو پدیده انتقال حرارت و همچنین انعکاس انرژی حرارتی به داخل محیط می گردد. این دو اتفاق ، باعث صرفه جویی عظیمی در انرژی حرارتی می گردد که از این لحاظ برای استفاده در صنایعی که با مشکل هدر رفت انرژی مواجه اند بسیار مناسب و سودمند خواهد بود.
این پوشش دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است که می تواند به خوبی از انتقال حرارت ناشی از گرادیان دمایی در دو سمتی که محیط بسته جلوگیری کند
ویژگی های فنی :
بتین یک محصول بر پایه رزین های پایه آب و حلال است که حاوی پیگمنت های خنثی و نانو افزودنی می باشد و بدین سبب هم در مصارف صنعتی و ساختمانی قابل اعمال و استفاده است . تمامی این پوشش ها چسبندگی بسیارعالی و مقاومت بسیار مناسب در برابر تست سالت اسپری و آلودگی هوا ، قارچ ها و میکروب ها از خود نشان داده ، پوسته نمی شود و ترک نمی خورد وچسبندگی آن به سطح بسیار عالی می باشد.
بر اساس بررسی های به عمل آمده ، تاثیر استفاده از این پوشش در روزهای خیلی گرم یا خیلی سرد بسیار بیشتر می شود و می تواند اختلاف دمایی تا 20 درجه سانتی گراد بین دمای محیط خارج و داخل ایجاد کند. این اختلاف در دماهای معتدل خیلی زیاد نیست و اصولا بازدهی این پوشش در مناطقی که دمای هوا به میزان قابل توجهی بالا و یا پایین بوده و بسیار بهتر است.
با استفاده از این محصول در انواع اماکن مانند منازل، ادارات، کارخانجات، اماکن عمومی و 30 تا 60 درصد کاهش مصرف انرژی ایجاد می­شود و تا 100 درجه سانتی گراد مقومت دارد. قابل اختلاط با انواع پیگمنت های رایج می باشد. ضریب انتقال حرارت 0.06w/m2k

موارد مصرف و کاربرد :
منازل مسکونی ، ادارات، سازمان ها و مدارس در نقاط گرمسیر یا سردسیر
مخازن نفتی (کاهش تبخیر مواد فرار نفتی مانند : بنزین )
تانک های حمل مواد سوختی
سقف اتوبوس ها ، کاروان ها و کانتینرها (کاهش مصرف سوخت )
زاغه های مهمات و انبارهای تسلیحات (افزایش ایمنی )
آگهی دهنده
مبتکران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 935607
بازدید : 458
دسته بندی : آماده به كار
آگهی دهنده
مبتکران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com