انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی، ساخت، مهندسی معکوس، تأمین و فروش انواع قطعات صنعتی - پمپ - کمپرسور و شیرآلات صنعتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
به استحضار می رساند، شرکت فني مهندسي پايدار پولاد ايستا به شماره ثبت 478192 در اداره ثبت شرکتهای تهران با هدف خودکفائي در صنعت کشور عزيزمان ايران بالاخص در دوران تحريم ها و خدمات رساني به صنايع معظم کشور در زمينه هاي بازسازي، مهندسي معکوس، طراحي و ساخت داخل انواع تجهيزات، ماشين آلات و قطعات خودرو، ماشين آلات کشاورزي، صنعتي، معدني، پتروشيمي، پالايشگاهي، نيروگاهي به ثبت رسید. در سالهاي گذشته اين شرکت توانسته است انواع تجهيزات، ماشين آلات و قطعات يدکي مختلف را براي شرکت هاي مختلف فوق الذکر ساخته و تجارب بسياري را کسب نمايد. اين شرکت در ساليان قبل افتخار توليد انواع قطعات هاروستر، پمپ، شيرآلات، گيربکس، کمپرسور، مخزن، تجهيزات خاص و غيره با تنوع بيش از2000 قطعه را داشته و علاوه بر ساخت قطعات موفق به توليد در حدود 15 مدل پمپ کامل به صورت سفارشي، گيربکس کولينگ تاور، ولوهاي آب آتش نشاني و غيره گرديده است. همچنين اضافه مي گردد امکان ارائه خدمات نصب، راه اندازي، تعميرات و نگهداري و آموزش تجهيزات مربوطه توسط کارشناسان اين شرکت وجود داشته، کليه محصولات توليدي داراي گارانتي و خدمات پس از فروش خواهد بود.
شركت پایدارپولاد ایستا با هدف توليد و ساخت انواع قطعات صنعتي ، به بهره‌برداري رسيد. واحد ساخت شركت از نظرجغرافيايي در شادآباد، صنایع فلزی، كه از لحاظ دسترسي و هزينه‌هاي حمل كه از لحاظ دسترسي در صنعت ساخت يكي از بهترين موقعيت‌‌هاي استقرار مي‌باشد، واقع گرديده است. واحد ساخت پایدارپولادایستا با دارا بودن تجهيزات و دستگاه‌هاي متعدد شامل: دستگاه های تراش در ابعاد متفاوت، CNC و سنگ و همچنین تمامی ابزارهای خاص اندازه گیری و qc قطعات، ركورد ساخت انواع پمپ ها و ولوهایی با متریال های خاص در يك شيفت‌كاري را در سال 1394 دارا مي‌باشد. بزرگترين و ارزنده‌ترين دارايي شركت، نيروهاي انساني مجرب و با احساس مسئوليت بالا مي‌باشد كه در كنار تجهيزات سخت افزاري در راستاي كنترل كيفيت دقيق مواد اوليه و رعایت استانداردهای ساخت قطعات از يك‌سو انجام آزمايشات مربوط به تحقيق و توسعه‌ي محصولات جهت به روز بودن، مبني‌بر افزايش كيفيت محصول همگام با ايجاد بهينه‌ترين قيمت و پیشرفت اقتصاد مقاومتی کشوردر دستيابي بازارهاي صنعتی ياري نموده است. يكي ديگر از نقاط قوت شركت همان‌گونه كه به آن اشاره گرديد موقعيت جغرافيايي آن در صنعت ساخت مي‌باشد كه دسترسي بالاي آن را به مركز انبارهاي مواداوليه در بازار آهن و دیگر بخش ها فراهم نموده است، كه اين امرباعث عدم اتلاف زمان و تأمين مواداوليه به هر مقدار و نتيجتاً تحويل سريع كالا را به مشتريان محترم فراهم آورده است.
شایان ذکر می باشد، شرکت پایدارپولاد ایستا در سال 94 و 95 مورد ارزیابی بسیاری از شرکت های نفتی و پالایشگاه ها و پتروشیمی ها نیز قرارگرفته است و توانسته عضو لیست تأمین کنندگان شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران – شرکت پالایش نفت بندرعباس – شرکت پالایش گاز هاشمی نژاد (خانگیران) – شرکت نفت و گاز پارس – شرکت ایرانول -شرکت ملی حفاری ایران – شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران –شرکت پتروشیمی جم – شرکت پتروشیمی فجر – شرکت پتروشیمی بندر امام – شرکت پتروشیمی (کیمیا – بسپاران – فراورش – آب نیرو)-شرکت اسپک – شرکت نفت و گاز مارون -شرکت مدیریت تولید برق نکا – شرکت مدیریت تولید برق بعثت –شرکت مدیریت تولید برق قم – شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران - شرکت ذوب آهن اصفهان – شرکت لوازم خانگی ویداس ( شرکت فاطر )– شرکت دانش پویان (زیرمجموعه ی کشتیرانی جنوب ) - صنایع چوب و کاغذ مازندران - شرکت سیمان یاسوج – شرکت سیمان لارستان – شرکت کشت و صنعت هفت تپه – شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان – عضو تأمین کنندگان شرکت های زیرمجموعه ی سمتا و شرکت های متفرقه ی زیادی گردد.
در خاتمه افزوده می گردد این شرکت از سال 1378 تا کنون با نام کارگاهی آلفا و از طریق شرکت های فنی، مهندسی بی شماری در حال فعالیت بوده و تمامی مدارک و مستندات آن موجودمی باشد . ولیکن به دلیل به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل یکی بودن مدیریت فنی و ساخت اکثریت شرکت های فنی مهندسی ( از آنجایی که صفر تا صد کار توسط این شرکت صورت می گرفت و تمامی پرسنل این شرکت در تحویل نهایی و بازرسی فنی و نصب همکاری داشتند، برای اکثریت شرکت ها آشنا بودند.) و از طرفی بالارفتن و خراب شدن قیمت به دلیل وجود واسطه ها، این شرکت شهریور 94 به نام پایدارپولاد ایستا به ثبت رسید.
از این کارگاه با همین تجهیزات و پرسنل محدود قطعاتی استخراج و ساخته شده است که در ایران برای اولین بار است ساخته می شود. به همین دلیل این شرکت در مدت زمان 1 سال توانست عضو تأمین کنندگان و سازندگان یکسری از شرکت های بزرگ و معتبر گردد که
آگهی دهنده
کاظم مددی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - بزرگراه فتح - خیابان 17 شهریور - خیابان جوشن - خیابان او ل شرقی - پلاک 17
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 940081
بازدید : 1788
دسته بندی : تراشكاري
آگهی دهنده
کاظم مددی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - بزرگراه فتح - خیابان 17 شهریور - خیابان جوشن - خیابان او ل شرقی - پلاک 17
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com