انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کار دوم ، درآمد اول

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 22 فروردين 1400
امروزه با توجه به هشدار سازمانها و نهاد هاي سلامت در سطح بين المللي و داخلي توجه به سلامت غذا و بحران غذا مورد توجه قرار گرفته است، از بهترين محصولات غذايي که علاوه بر هزينه ي بسيار کم ارزش غذايي بالايي دارد ميتوان به انواع جوانه ها اشاره کرد که با توجه به قرار گرفتن در شرايط اوليه رشد سرشار از انرژي و انواع مواد مغذي براي بدن ميباشند و همچنین در برخی از فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهر بسته‌های حاوی انواع جوانه‌ ها همچون جوانه ماش، گندم، شبدر، یونجه و حتی جوانه حبوباتی چون عدس و نخود دیده می‌شود.
در این راستا شرکت زاگرس ماشین سپاهان مفتخر است با بهره گيري از تيم حرفه اي در زمينه توليد تجهيزات صنايع غذايي با ساخت دستگاه توليد جوانه و محيط کشت بدون خاک اين امکان را براي خانواده ها، کارگاه هاي توليد مواد غذايي و سالن هاي کشت فراهم کرده است که علاوه بر تکيه سلامت جامعه کمک بزرگي به اقتصاد در سطح خانواده و جامعه بکند.

دستگاه جوانه زن (توليد جوانه) ومحيط کشت انواع غلات و حبوبات ( گندم، جو، ماش، عدس ، شبدر ، تربچه و...)با درآمد روزانه بالاي 200/000 تومان بصورت مشاغل خانگي و کسب پروانه بهداشتي جهت بسته بندي و عرضه به بازار مصرف
تحت حمايت دولت بدليل رونق مشاغل خانگي و شرايط کمک به اقتصاد خانواده در راستاي اقتصاد مقاومتي و اقتصاد دانش بنيان
قابليت تغيير در کاربري کشت و توليد محصولات غذايي پر مصرف در بازار ( گوجه مينياتوري، قارچ و...)
تحويل 15 روزه با پيشرفته ترين سيستم کنترل کامپيوتري نور، دما و رطوبت همچنين سيستم فوق پيشرفته و مکانيزه مه پاش جهت توزيع يکنواخت آب پودر شده در کل دستگاه
بدنه دستگاه 100% استيل روکش دار ميباشد.
طراحي، توليد و ساخت توسط شرکتزاگرس ماشین سپاهان
اين محصول به دليل توليد در شرکت دانش بنيان با قيمت بسيارکمتري نسبت به مشابه خارجي عرضه ميگردد و نیز فروش مستقیم محصول به مشتری بدون واسطه ها سبب شده است قیمت کمتری نسبت به رقبای داخلی علاوه بر کیفیت بلاتر ، دارا باشد.

با سرمایه اولیه اندک ، شروع کاری مطمئن و پر درامد

مشاوره رایگان

نحوه مصرف جوانه هاي خوراکي


در اينجا شما با مواردی از مصرف جوانه‌هاي خوراکي آشنا خواهيد شد :

1- جوانه‌هاي متفاوت را مي‌توان باهم مخلوط کرده با کمي روغن زيتون، آبليمو يا نارنج، با کمي سس يا ماست مستقيما مصرف نماييد.
2- جوانه سويا، جوانه گندم و جوانه عدس را با کمي ليمو ترش، نمک، روغن گردو يا زيتون، يک پياز کوچک خام ريز شده، مخلوط کرده و سپس سرو کنيد.
3- گوجه فرنگي، سير، جعفري و جوانه عدس؛ ترکيب خوش طعمي به شمار مي‌رود. گوجه فرنگي، جعفري، ريحان، پياز، جوانه شنبليله خرد شده و مخلوط شده در صورت تمايل همراه با تکه‌هاي کوچک پنير، روغن زيتون و آبليمو به عنوان يک سالاد مقوي در نظر گرفته مي‌شود.
4- جوانه گندم، بصورت مخلوط با نان و پنير؛ مخلوط بسيار مناسبي براي صبحانه بخصوص کودکان، افراد بيمار يا در زمان نقاهت، خانم‌هاي حامله و افراد مسن بشمار مي‌رود.

5- انواع مختلف جوانه‌ها را مي‌توان با هم ترکيب کرده، با يک تا دو عدد تخم مرغ و مقداري آرد، يک کوکوي جوانۀ بسيار زيبا، خوشمزه و بسيار مقوي تهيه نمود.
و...
آگهی دهنده
فضل الهی
  • قیمت : 10000000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار شفق / زاینده رود 5
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 943505
بازدید : 1050
دسته بندی : ساير بازار كار
آگهی دهنده
فضل الهی
  • قیمت : 10000000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار شفق / زاینده رود 5
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com