انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

وب سایت اگهی املاک و مستقلات نیازتو - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
وب سایت اگهی املاک و مستغلات نیازتو

www.niazeto.ir

مجموعه اطلاع رساني نياز تو در راستاي گسترش فرهنگ خريد و فروش انلاين و در جهت كاهش هزينه هاي مالي ، و زيست محيطي ناشي از سفرهاي درون شهري اقدام به راه اندازي وب سایتهاي خريد و فروش انلاين تحت عنوان نياز تو كرده است كه در مرحله اول وب سایت نياز توي املاک راه اندازي گرديده است.

وب سایت نیازتو به عنوان اولين وب سایت تخصصي بين المللي خريد ، فروش و اجاره املاک در داخل و خارج از ايران كه در هر دو بخش داخلي و خارجي امكان ثبت اگهی خريد، فروش و اجاره املاک را براي كاربران فراهم نموده است.

وب سایت نياز تو با دارا بودن نماد اعتماد الكترونيك امكان انتخاب بدون دغدغه و با حداكثر اطمينان را براي جستجو كنندگان مسكن فراهم مي اورد.

در وب سایت نياز تو گستره وسيعي از اگهی هاي خريد، فروش، رهن و اجاره املاک شامل املاک مسكوني ، تجاري ، اداري و زمين به مخاطبان ارائه مي گردد .

همچنين به غير از مشاورين املاک كه به صورت حقيقي امكان ثبت اگهی هاي املاک را دارا مي باشند در بخش اژانسهاي معاملات ملكي نيز بنگاههاي معتبر با شناسه صنفي رسمي امكان معرفي خود را خواهند داشت.

در سایت نياز توي املاک سعي گرديده تا با مطالعه دقيق ماركت رو به رشد اگهی و اطلاع رساني املاک و مستغلات در فضاي مجازي و با بهره گيري از تجربه مشاوران مجرب، ويژگيهايي كاربردي و متمايز در احتيار كاربران وب سایت قرار گيرد. برخي از اين ويژگيها به شرح زير مي باشد.

- امكان تهيه فيلم از ملك مورد فروش و اپلود در سایت اپارات و قراردادن لينك در اگهی

- قابليت ثبت اگهی توسط اژانسها و مشاورين املاک به تفكيك و با امكانات مورد نياز هر گروه

- جستجو تعين مكان املاک به وسيله نقشه هاي دقيق

- امكان ذخيره سازي املاک مورد علاقه و جستجوهاي گذشته

- امكان اگهی كردن املاک خارج از كشور

وب سایت املاک نیازتو با شناخت خواست و الزامات خريداران، فروشندگان و اژانسهاي معاملات ملكي به ارتباطي بي واسطه با عرضه كنندگان و مشتريان و در راستاي استفاده حداكثري از ظرفيت فضاي مجازي براي گسترش شيوه هاي نوين خريد و فروش و اجاره املاک اقدام با ايجاد قابليتهاي جديدي در زمينه معاملات انلاين مسكن نموده است تا عرضه كنندگان و خريداران با سهولت و امنيت هر چه بيشتر به فعاليت بپردازند.

فلسفه كاري تيم مديريتي وب سایت نیازتوي املاک سه اصل ارائه اطلاعات دقيق و كامل، گستره وسيع انتخاب براي مشتريان و سرعت و دقت در جهت ارتباط ميان خريدار و فروشنده بوده و هدف نهايي نيز ايجاد بستري امن ، سريع و قابل اعتماد براي معاملات مسكن مي باشد.

جهت اطمينان استفاده كنندگان از وب سایت لازم است به اين نكته اشاره گردد از انجايي كه وب سایت نياز تو يك اژانس املاک نيست از خريد و فروش املاک هيچگونه سودي دريافت نمي نمايد و تمامي هزينه ها از تعرفه ثبت اگهی ها تامين مي گردد و اطلاعات خريداران و فروشندگان نيز به عنوان امانت در اختيار وب سایت بوده و به هيچ عنوان در اختيار اشخاص حقيقي يا حقوقي ديگر قرار نخواهد گرفت.

همچنين لازم به ذكر است وب سایت نياز تو املاک هر ماه به قيد قرعه به يك نفر از كساني كه در وب سایت ثبت نام نموده و اگهی درج نمايد يك دستگاه موبايل الي جي K4 اهدا مي نمايد .



وب سایت: www.niazeto.ir

پست الكترونيك: info@niazeto.ir

تلفن : 76701761

همراه: 09121543617
آگهی دهنده
وب سایت جامع آگهی املاک نیازتو
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، اتوبان باقری ، خیابان فرجام ، بلوار اردیبهشت ، نبش کوچه 180/1 ، شماره 69
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 957758
بازدید : 517
دسته بندی : مشاور املاك
آگهی دهنده
وب سایت جامع آگهی املاک نیازتو
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، اتوبان باقری ، خیابان فرجام ، بلوار اردیبهشت ، نبش کوچه 180/1 ، شماره 69
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com