انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات تخصصی فیبر نوری (optical fiber) - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فیبر نوری (Optical Fiber)

براي مشاوره تماس بگيريد

سابقه طولاني و نيرو هاي مجرب



فیبر نوری (Optical Fiber) ، رشتهٔ باريك و بلندي از يك مادّهٔ شفاف مثل شيشه يا پلاستيك است داري پهناي باند بسيار بالاتر از كابل‌هاي معمولي مي‌باشد ، با فیبر نوری مي‌توان داده‌هاي تصويري ، صوتي و داده‌هاي ديگر را به راحتي با پهناي باند بالا تا ۱۰ گيگابيت بر ثانيه و بالاتر انتقال داد.

گروه بي كانكت با گسترش زمينه هاي فعاليت خود به عرصه تخصصی و حرفه اي خدمات فیبر نوری نيز قدم گذاشته است. با توسعه ارتباطات و پيشرقت تكنولوژي ، نياز به برقراري ارتباط هاي زنده و لحظه به لحظه گسترش يافته است ، بنابراين پيشنهاد ما اين است كه به جاي استفاده از نسل هاي قبلي شبكه ، از فیبر هاي نوری استفاده كنيد. فیبر هاي نوری انتقال اطلاعات در بستر شبكه تا صد برابر افزايش مي دهد و در روند تسريع فعاليت هاي شبكه شما تاثير گذار خواهد بود.

براي برقراري لينك هاي فیبر نوری به تجهيزات پيشرفته اي مانند تجهزات زير مي باشد:

كابل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

پيگتيل فیبر نوری

جوش فيوژن

اداپتور فیبر نوری

پچ كرد فیبر نوری

ماژول فیبر نوری

سوئيچ فیبر نوری

خدمات گروه بي كانكت نيز در اين حوزه به افذام به انجام پروژه هاي فیبر نوری مي نمايد. كه شامل طراحي و پياده سازي پروژه ها و استفاده از تجهيزات با كيفيت و معتبر و انجام فيوژن فیبر نوری با پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا و بكارگيري متحصصين مجرب در اين پروژه ها مي باشد. همچنين تست فیبر نوری با دستگاه هاي OTDR و Power Meter و ارائه نتايج ازمايش در سايت مشتري بلافاصله پس از انجام تست انجام مي گردد.

فيوژن فیبر نوری داراي مراحل زير است:

1- اماده سازي تارها وتميز كردن تارها

2- كليو كردن يا كات كردن تار و انجام فيوژن

3- قراردادن نقطه فيوژن در محل كريمپ و ذوب كردن كريمپ جهت محافظت از محل فيوژن

گروه Beconect به جهت اهميت بالاي جوش هاي فیبر نوری از لحاظ كيفيت و طول عمر تنها با دستگاه هاي فول Core Alignment ، جوش هاي فیبر نوری را اجرا مي نمايد، با توجه به قيمت بالاي ذستگاه هاي كاملا اتوماتيك و قابليت تنظيم در سه محور تمامي فيوژن ها با دقت صورت مي پذيرد، همچنين فيوژن هاي اجرا شده و ارايش هاي كاست و نصب پچ پنل توسط تيم فني شركت داراي گارانتي 20 ساله است، گروه شركت موفق به كسب گواهي نامه هاي رسمي در جهت عيب يابي و اجراي پروژه هاي فیبر نوری و تعمير دستگاه هاي فيوژن مطابق با استاندارد هاي ضروري گرديده است،.

بر اساس استاندارد فرايند سنجش و تست شبكه اجرا شده به عهده شركتي غير از شركت اجرا كننده فيوژن هاي فیبر نوری مي باشد، زدن مهر تاييد بر كار انجام شده توسط گروه اجرا امري غير معقول و در برخي موارد گريز از مسئوليت است ، از طرفي جهت اطمينان خاطر مي بايستي از صحت كار انجام شده مطمئن گرديد، فرايند سنجش مرحله اي شامل سنجش بصري انعكاس قلم نوری در لينك، سپس اندازه گيري با دستگاه پاور ميتر و ارائه مستندات و گزارشات سنجش به كارفرما مي باشد. بر اساس استاندارد ISO/IEC 11801 مطمئين ترين و دقيق ترين روش تست فیبر نوری دستگاه پاور ميتر است، در صورت افت غير متعارف و بررسي جزئي تر لينك استفاده از دستگاه OTDR نيز توصيه مي گردد.

جهت هماهنگي و دريافت خدمات فيوژن مي توانيد از طريق فرم تماس و يا تماس با بخش فروش اقدام فرماييد



ادرس اتوبان رسالت غرب به شرق- استاد حسن بنا- پلاك 405 – واحد2

تلفن : 22316901-021

موبايل: 09385247439

فكس : 22316901-021
آگهی دهنده
شرکت مهندسی اندیشه پردازان کمانک
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : اتوبان رسالت غرب به شرق- استاد حسن بنا- پلاک 405 – واحد2
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 958716
بازدید : 442
دسته بندی : خدمات شبكه
آگهی دهنده
شرکت مهندسی اندیشه پردازان کمانک
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : اتوبان رسالت غرب به شرق- استاد حسن بنا- پلاک 405 – واحد2
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com