انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش پلی اکریل آمید

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403
فروش پلی اکریل آمید
شرکت رایمون
www.raymongostar.com
flocculants RAYMON A235
flocculants RAYMON A245
flocculants FLOPAM A331
09121119510
اصول روش ته نشینی با استفاده از تیکن
برای جدا کردن فازهای جامد از مایع ( آبگیری کردن ) می توان از روش ته نشینی استفاده کرد.
در اثر ته نشین کردن دانه های جامد در یک پالپ، مایع زلال و پالپ غلیظ شده ای به دست می آید. سرعت ته نشینی دانه های جامد در یک سیال را می توان بسته به ابعاد دانه ها با استفاده از قوانین stokes وnewton بدست آورد.
سرعت ته نشینی دانه های خیلی کوچک در حد میکرون تحت تاثیر نیروی وزن آنها بسیار کم است، بنابراین ممکن است لازم باشد با استفاده از نیروی گریز از مرکز سرعت سقوط آنها را افزایش داد، همچنین میتوان شرایط محیطی را به گونه ای تنظیم کرد که مواد ریز دانه به یکدیگر بچسبند ( تحت تاثیر نیرویvan der waals ) و با سرعت بیشتری ته نشین شوند که برای این منظور می توان از کواگولاسیون COAGULATIUN و یا پلیمرهای فلوکولانتFLOCCULANTS استفاده کرد که باعث شود ته نشینی با سرعت بیشتری انجام گیرد. به این فرایند فولوکولاسیون ( FLOCCULATION ) گفته میشود.
ته نشینی ثقلی با غلیظ کردن رایج ترین روش آبکشی کردن مواد در کانه آرایی است. این روش نسبتا ارزان و دارای ظرفیت زیاد است. عملیات ته نشینی در حوضچه هایی انجام میشود که به انها تیکنر ( THICKENER ) گفته میشود.
در نتیجه ته نشین شدن دانه های جامد لایه ای از آب زلال در بخش فوقانی تیکنر تشکیل میشود. در اکثر حالات غلظت پالپ در داخل تیکنر زیاد است و ته نشینی دانه ها درشرایط سقوط بامانع صورت میگیرد. پالپ غلیظ شده نیز از قسمت تحتانی تیکنر خارج میشود.
تیکنرها میتواند به دو صورت پیوسته و غیر پیوسته کار کنند. تیکنر پیوسته از یک حوضچه ی استوانه ای تشکیل شده است که بسته به ظرفیت آن دارای قطری بین 2 تا 200 متر و عمقی بین 1 تا 7 متر است. پالپ اولیه از طریق لوله ای که در قسمت مرکزی قرار دارد و انتهای آن حدود چند دسیمتر به داخل پالپ موجود درحوضچه تیکنر فرو رفته است وارد میشود، تا به این ترتیب حتی المقدورتلاطم کمتری در محیط ایجاد شود. مایع صاف شده از طریق کانالی که در پیرامون بخش فوقانی تیکنر پیش بینی شده است، خارج میشود. حال انکه دانه های جامد به صورت پالپی غلیظ شده از مجرایی که در بخش مرکزی قسمت تحتانی تعبیه شده است، به خارج هدایت می شوند. برای سهولت در تخلیه دانه های ته نشین شده، قسمت تحتانی تیکنر دارای شیب ملایمی به سمت مرکز آن است. به علاوه یک یا تعدادی بازوی گردان مجهز به یک سری پره در قسمت تحتانی قرار داده شده است تا مواد ته نشین شده را به سمت مجرای مرکزی هدایت کنند. در تیکنرهای جدیدتراین بازوها به نحوی طراحی شده اند که در صورت اعمال نیرویی بیش از حد مجاز به آنها به صورت اتوماتیک به سمت بالا حرکت کرده تا از آسیب دیدن در امان باشد.
مشخصات تیکنرها را می توان با دقت زیاد بر مبنای آزمایش های آزمایشگاهی تعیین کرد و برعکس تجهیزاتی مانند آسیاها و کلاسیفایرها و... در تعیین مشخصات تیکنرها نیازی به در نظر گرفتن فرضیات و یا استفاده از معادلات تجربی نیست.
فلوکولانت شرکت رایمون www.raymongostar.com
پلی اکریل آمید شرکت رایمون www.raymongostar.com
پلی الکترولیت شرکت رایمون www.raymongostar.com
مقالات درباره پلیمرها و کمک منعقد کننده ها www.raymongostar.com
بازاریابی مواد شیمیایی www.raymongostar.com
www.raymongostar.com

صفار 9510 111 0912
آگهی دهنده
رایمون گستر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 964119
بازدید : 740
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
رایمون گستر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com