انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تنها نمایندگی رسمی شرکت hp در ایران

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 14 فروردين 1397
معرفی سرور DL120 Gen9 :

یکی دیگر از سرور های رک مونت تولید شده توسط شرکت HPE سرور DL120 Gen9 میباشد که این سرور یک یونیتی بوده و بعد از قرار گرفتن درون رک مقدار یک یونیت از فضای رک را اشغال خواهد کرد .

سرور DL120 Gen9 دارای یک اسلات مموری است که میتوانیم این پردازنده را از سری پردازنده های قید شده در ادامه انتخاب نماییم .

Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family

Intel® Xeon® E5-1600 v3 product family

Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family

Intel® Xeon® E5-1600 v4 product family



با انتخاب پردازنده از سری پردازنده های فوق الذکر ، تعداد ۴ و یا ۲۲ هسته در اختیار ما قرار میگیرد که میتواند تاثیر بسزایی در سرعت پردازش اطلاعات ما خواهد داشت .

همچنین این سرور دارای ۸ اسلات مموری است که است که میتوان از مموری های DDR4 SmartMemory برای قرار دادن بر روی این اسلات ها استفاده کرد . و در صورت نیاز به توان حداکثری این سرور میتوانیم از مموری های 32GB بر روی این اسلات ها قرار دهیم که در این صورت مقدار 256GB مموری در اختیار سرور ما قرار خواهد گرفت .

این سرور قابلیت در بر گرفتن تعداد ۸ درایو SFF یا تعداد ۴ درایو LFF را دارا میباشند . که این درایو ها میتوانند از انواع SAS ، SATA ، ویا SSD باشند . که این درایو ها همچنین متناسب با نوع خود و بک پلینی که بر روی سرور قرار دارد میتوانند از نوع Hot plug و یا غیر Hot plug باشند .

بر روی سرور DL120 Gen9 به صورت OnBoard یک کارت شبکه دو پورت به مدل 361i قرار گرفته است که این کارت شبکه میتواند اطلاعات را با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد . البته میتوان متناسب نیاز به سرعت و یا تعداد پورت مد نظر کارت شبکه دیگری را بر روی این سرور قرار داد .

همچنین بر روی این سرور یک ساتا کنترلر به مدل B140i قرار گرفته است که بدیهی است در صورت نیاز به درایو های SAS میبایست از استوریج کنترلر های ( دیگر برای مثال P440 )بر روی این سرور استفاده کرد .

یکی از قابلیت هایی که قابلیت هایی که شرکت اچ پی جهت آسان تر شدن مدریت و کنترلر سرورهای خود برروی سرور ها تعبیه کرده است ، قابلیت ILO میباشد . سرور DL120 Gen9 از این قابلیت مستثنی نبوده و از قابلیت ILO برخوردار میباشد . که طبیعی است این قابلیت تنها از توانایی های پایه ای ILO بر خوردار بوده و در صورت نیاز به قابلیت های بیشتر میبایست از لایسنس های مربوطه استفاده نماییم .
آگهی دهنده
ysorkh71189
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، مجیدیه شمالی ، خیابان شهید محمد مولوی ، خیابان شهید محمد صفائی شرقی ، شماره ۴ ، واحد ۲
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 980239
بازدید : 436
دسته بندی : خدمات شبكه
آگهی دهنده
ysorkh71189
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، مجیدیه شمالی ، خیابان شهید محمد مولوی ، خیابان شهید محمد صفائی شرقی ، شماره ۴ ، واحد ۲
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com