انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با اجرای متد رد سل

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 13 مرداد 1397
http://gooleman.ir/offer
مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی به شیوه ای جدید بر اساس 4 مهارت دیدن ، شنیدن ، خواندن و رقصیدن تنظیم شده است

غالبا دوست داریم که آموزش زبان انگلیسی به کودکان مان را در منزل عهده دار شویم، اما نمی‌دانیم چه منابعی مناسب هست و از کجا تهیه کنیم! دوست عزیزم: مهم نیست که سطح زبان انگلیسی شما عالی است یا نه. مهم‌ این است که شما چقدر مشتاق هستید و کودکتان را تشویق می‌کنید!
http://gooleman.ir/offer

متد ” ردسل ” بهترین شیوه یادگیری آموزش زبان انگلیسی در منزل
متد ” ردسل ” بر اساس 4 مهارت دیدن ، شنیدن ، خواندن و رقصیدن تنظیم شده است که به مرور به کودک شما آموزش می دهد تا بتواند با استفاده از این 4 مهارت در همان ابتدا قادر به درک مفاهیم اولیه زبان انگلیسی باشد
طبق تحقیقات به عمل آمده کودکان در سنین پایین قادر به یادگیری زبان دوم همانند زبان مادری خود می باشند و به طرز شگفت انگیزی دارای استعداد یادگیری زبان دوم هستند. این در حالی است که یادگیری همان زبان برای بزرگسالان با مشکلات عدیده ای همراه است.
یکی از مزایای متد آموزش زبان انگلیسی ردسل استفاده از ترانه های پرانرژی انگلیسی بخصوص برای کودکان است ، ترانه‌ها تکنیکی واقعا مؤثر برای یادگیری کلمات جدید و بهبود تلفظ هستند. مخصوصا آهنگ‌هایی که با حرکت همراه هستند، برای کودکان کوچک‌تر جذاب‌ترند. چون آنها حتی اگر نتوانند با آهنگ بخوانند، می‌توانند حرکات را تقلید کنند. این حرکات اغلب معنای کلمات موجود در ترانه را نشان می‌دهند.
این پکیج ، در قالب پنج مجموعه کامل 16 قسمتی است که بیش از 180 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده است. که می توانید با خیال آسوده در اختیار کودکتان قرار دهید. موسیقی شاد همراه با رقص و آواز و ورزش باعث جذاب تر شدن این آموزش ها شده است.هر کدام از این قسمت ها ، دارای موضوعات بسیار متنوع و جالبی است. که بصورت انیمیشن در فضای گرافیکی فوق العاده زیبا و شاد طراحی شده است.
با اجرای متد ردسل ، بسیاری از لغات و کلمات زبان انگلیسی را همراه با تفریح و سرگرمی و همچنین تمرین و تکرار به کودکتان آموزش خواهید داد.
http://gooleman.ir/offer
آگهی دهنده
کودک من گل من
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 988741
بازدید : 602
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
کودک من گل من
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com