انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فلومتر نماینده Magnetrol در ایران (بدون واسطه)

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 2 آبان 1397
تامین کننده نماینده magnetrol

شرکت magnetrol مجموعه ای متنوع از راه حل های اندازه گیری و کنترل تکنولوژی را تولید می کند. خط تولید گسترده ای که magnetrolارائه می دهد همه کاره هستند و سازگاری برای چالش های کنترل بهتر، کاهش هزینه های عملیاتی و بهبود بهره وری دارند. Magnetrol به عنوان اولین تولید کننده سوئیچ مغناطیسی که برای تشخیص ایمنی و دقیق سطوح مایع طراحی شده دارای منشاء MAGNETROL برای دستیابی به ابزارهای کنترل در بازارهای فرایند صنعتی وابسته است.

امروز، magnetrol همچنان به چالش کشیدن مرزها با تکنولوژی های پیشرفته ، از جمله کنترل های سطوح رادار ماوراء الطبیعه ادامه می دهد. در حالی که نوآوری محصولات magnetrol را یک نام شناخته شده به طور گسترده در زمینه کنترل سطح و جریان ساخته است، این تعهد magnetrol به حل مشکلات سخت افزاری است که روابط مشتری را تقویت کرده است. magnetrolمحصولات را به بالاترین استانداردهاقابلیت هوشمندانه و ارزش است که بیش از هزینه های تمام زندگی - برای سال ها و حتی دهه خدمات بی پایان است.


Magnetrol® International، Incorporated تلاش می کند که شریک ترجیحی مشتری در عرضه جهانی راه حل های کنترل سطح و جریان باشد.برای رشد کسب و کار و حمایت از رشد کسب و کار مشتریان magnetrol ، توسط استفاده از روحیه کارآفرینی و از طریق ایجاد همکاری با ارزش و به طور کامل مشغول، و فرهنگ متنوع، باز، الهام گرفته و فن آوری پیشرفته است. اطمینان از بالاترین استانداردهای شهروندی شرکتی در شیوه ای که ما انجام می دهیم، ذاتی است. magnetrol یک سازمان کارآمد موثر برای به دست آوردن محصولات و خدمات با کیفیت برتر به بازاراست که به طور مداوم ازانتظارات مشتری فراتر رفته و مشارکت مشتریان را در راستای افزایش تولید، توزیع، تولید و خدمات به منظور بهتر کردن نیازهای فعلی و نوظهور مشتری‌‌‌‌‌‌‌ تقویت می کند. پایداری یک مفهوم جدید در Magnetrol نیست. در واقع، در حال حاضر در قلب آنچه Magnetrol انجام می دهد. ابزارهای سطح و جریان Magnetrol که طراحی و تولید می کند شرکت ها را قادر می سازد تا از ذخیره و پردازش مایعات و گاز را مدیریت کنند. این مایعات از آب در گیاهان تصفیه شده تا نفت در پالایشگاه های نفتی متفاوت است. حتی موادی مانند آب، اگر مجاز به نابودی کنترل نشده در محیط زیست باشند، می توانند باعث تخریب و ایجاد پتانسیل برای فاجعه زیست محیطی شوند. به عنوان یک شرکت جهانی، Magnetrol درک می کند که رفاه درازمدت جامعه، همکاران، قدرت اقتصاد جهانی و موفقیت مداوم کسب و کار بستگی به تعهد Magnetrol به یک محیط پایدار دارد.
محصولات Magnetrol به شرح زیر است:
تجهیزات جریان
تجهیزات سطح رابط
تجهیزات هوا / گاز



هماهنگی با کارشناسان

تلفکس : 32686698-009831 تماس : 32655045-009831
آگهی دهنده
آروین اطلس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 991399
بازدید : 715
دسته بندی : اتوماسيون صنعتي
آگهی دهنده
آروین اطلس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com