انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ناجی پلاست

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 17 دي 1397
شرکت تولیدی ناجی پلاست (سهامی خاص )
شرکت تولیدی ناجی پلاست در راستای خدمت رسانی و کمک به تحقق سلامت و بهداشت جامعه مفتخر است به عنوان یکی از اولین پیشگامان در صنعت پلاستیک، در تولید نایلون ، نایلکس ، سلفون ، انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه زباله ، چاپ و بسته بندی و همچنین بیش از 500 مدل محصول متنوع و کارآمد در خدمت مصرف کنندگان محترم باشد.
وبا سابقه بیش از 25 ساله خود ، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ، ماشین آلات مطابق با تکنولوژی روز و همچنین اخذ نشان ناجی پلاست و...که همگی در جهت این هدف بوده که شرکت تولیدی ناجی پلاست با همت و تلاش کلیه نیروهای خود در واحدهای تولید و پخش، همواره سعی و تلاش نموده تا بتواند با تهیه محصولات مرغوب ، با کیفیت و با قیمت مناسب ، با نام مقدس ایران اسلامی ؛ تولیدات خود را جهت مصرف کننده محترم در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.
شرکت تولیدی ناجی پلاست (سهامی خاص )

تولید کننده انواع محصولا ت نایلونی، نایلکسی و سلفونی به صورت رول و کیسه باچاپ و بسته بندی 
شرکت تولیدی ناجی پلاست تولید و عرضه کننده عمده نایلکس های دسته دار رکابی شفاف فروشگاهی ، فریزری ، نانی و ... در سایزهای مختلف با کیفیت عالی و تضمین شده (شفاف، مستحکم، تعدادبالا، دودوخت) همراه با بسته بندی شکیل و قیمت مناسب بازار در خدمت مشتریان گرامی می باشد.
جنس نایلون و نایلکس شفاف و رنگی به شرط مواد درجه ۱عرضه گردیده و تعداد بالا در هر کیلو بعلت نازک بودن نایلون های تولیدی و دوام و استحکام کلیه محصولات تضمین میگردد.
یکی از پر کاربردترین محصولات تولیدی شرکت تولیدی ناجی پلاست انواع نایلکس تبلیغاتی وفروشگاهی بهمراه انواع چاپ بر روی نایلکس ها می باشد موارد مصرف انها در تمامی فروشگاههای زنجیره ای، هاپیرها ، سوپرمیوه ها وغیره ،
شایان ذکر است شرکت تولیدی ناجی پلاست با توجه به نیاز بازار توانسته است از لحاظ کیفیت ، قیمت و تحویل به موقع سفارشات نسبت به تولید کنندگان بیشمار کوچک و بزرگ دیگر وجه تمایزی داشته باشد و مسؤل و پاسخگو مشتریان محترم خود باشد.

تولید و فروش انواع نایلکس شفاف و چاپی 
تولید انواع نایلکس های شفاف و رنگی با دسته های رکابی ، تقویت ، بند دار ، موزی و ...
در تمامی رنگهای و در سایز های مختلف و روتین (25در 35)(30در40)(37در47) (45در55)(55در65)(65در 75) 
نایلکس شیری، نایلکس شفاف رکابی دسته دار، نایلکس چاپی و نایلکس فانتزی در طرح های مختلف، انواع نایلکس رنگی، نایلکس چاپی لبخند، نایلکس چاپی تنکیو،نایلکس زیست تخریب پذیر، انواع کاور سی دی CD و دی وی دی DVD ، نایلکس چاپی D&G
تولید انواع کیسه زباله درجه ۱ و درجه۲ بیمارستانی، کیسه زباله اتوکلاو و ... در ابعاد و رنگ و ضخامت مختلف
تولید نایلون عریض در سایز های ۲ و ۴ و ۶ و۸ کشاورزی با UV در درصد های مختلف
تولید نایلون خیاری ، نایلون بادمجانی ،نایلون قندی ، نایلون اجیلی
تولید انواع سلفون، سلفون ممتاز،سلفون درجه یک، سلفون چاپی، سلفون رستورانی ، سلفون حبوبات، سلفون شفاف، سلفون بسته بندی، سلفون ادویه، سلفون قاشق چنگال و...
تولید انواع کیسه فریزرفله 
انواع نایلکس دسته دار:
نایلکس ممتاز ، نایلکس نجومی، نایلکس رنگی تعداد بالا
چاپ سلفون؛چاپ نایلکس، چاپ نایلون
صادرات انواع محصولات پلاستیک به کشور های عراق و افغانستان، پاکستان، گرجستان و.....
شرکت تولیدی ناجی پلاست با ۲۵ سابقه درخشان در تولید و پخش محصولات پلاستیکی با مواد اولیه درجه یک پتروشیمی و ماشین آلات پیشرفته بروز دنیا آماده همکاری با کلیه سازمانهای دولتی و غیر دولتی , توزیع کنندگان , مصرف کنندگان در تهران و کلیه شهرستانها با بهترین قیمت – بهترین کیفیت می باشد.
آگهی دهنده
حسن ناجی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 996183
بازدید : 1153
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
حسن ناجی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com