انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

۱۰۰۰ نقشه مسکونی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مجموعه پلان ، نما ، برش ، دیتیل ساختمان مسکونی بسیار زیبا و منحصر به فرد

خیلی از معماران و دانشجویان معماری همیشه مشغول طراحی نقشه های مسکونی هستند و تقریبا بهترین منبع کسب درآمد
هستش اما واقعا نقشه های طراحی شده که امروزه در سطح شهرها اجرا می شوند چقدر با معماری روز دنیا مطابقت دارند؟ و چقدر می توانند نیاز های یک شخصی و خانواده را در محیط امن خانه تامین کنند؟
مجموعه بیش از ۱۰۰۰ پلان ساختمان مسکونی بسیار زیبا و منحصر به فرد – 1 تا ۷ – طبقه – مطابق با ضوابط شهرداری ایران و استاندارد های معماری روز دنیا .
خیلی از معماران و دانشجویان معماری همیشه مشغول طراحی نقشه های مسکونی هستند و تقریبا بهترین منبع کسب در امد هستش اما واقعا نقشه های طراحی شده که امروزه در سطح شهرها اجرا می شوند چقدر با معماری روز دنیا مطابقت دارند ؟ و چقدر می توانند نیازهای یک شخص و خانواده های مشکل پسند ایرانی را راضی و در محیط امن خانه تامین کنند ؟
برای طراحی مسکونی و الگو برداری از معماری روز دنیا بهترین کار دیدن نمونه کارهای اجرا شده در شرکت های بزرگ مشاوره ای در داخل و خارج از کشور میباشد . شرکت های مشاوره ای با استفاده از مهندسین مجرب و کار آزموده خود بهترین طرح ها را برای مشتریان خود آماده می کنند تا فرد بتوانند ساختمانی را که می خواهند بنا کند به بهترین نحو از از کلیه امکانات ممکن برای ساخت آن استفاده نماید .
http://www.ircdvd.com/1391/02/11/films/1102.html
آگهی دهنده
zohre zare
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 382760
بازدید : 4629
دسته بندی : DVD و CD
آگهی دهنده
zohre zare
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com