انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کیت الایزا خرید کیت آزمایشگاهی الایزا Elisa Kit

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 6 بهمن 1398
کیت ازمایشگاهی الایزا
کیت الایزا دارای ماده هایی هستند، که برای انجام دادن تست الیزا Elisa توسط محققان یا کارشناسان آزمایشگاه های تشخیصی و تحقیقاتی استفاده می شود، پایه و اساس بر موجودیت آنتی ژن و آنتی بادی در نمونه می باشد ،در حالت کلی این تست برای ردیابی آنتی ژن یا آنتی بادی به کار می رود به این صورت که یکی از این 2 ماده در بستر جامد ثابت می شود و برای رد یابی دومی مورد استفاده قرار می گیرد .

کیت ازمایشگاهی الایزا elisa
تست الایزا یک آزمایش ایمونووژیکی استاندارد و نسبتا دقیقی می باشد روش های الایزا به روش مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود در روش مستقیم آنتی ژن یا آنتی بادی مورد نظر به طور مستقیم بر فاز جامد پوشش داده می شود سپس آنتی بادی یا آنتی ژن مکمل و نشاندار شده ان به سیستم اضافه می شود در روش غیر مستقیم سرم رقیق شده به آنتی ژن های پوشش داده شده در فاز جامد اضافه می شود و با آنالیز سیگنال به وجود آمده می توان به وجود آنتی ژن یا آنتی بادی مورد نظر دسترسی پیدا کرد.در روش رقابتی الایزا دو آنتی ژن یا دو آنتی بادی برای اتصال به لیگاند رقابت می کنند.تست الایزا به روش ساندویچ در واقع می توان گفت عمومی ترین تست الایزا می باشد که درآن یک انتی ژن در بین دو انتی بادی اختصاصی قرار می گیرد.

خرید کیت الایزا
برای خرید کیت های الایزا با ما در نارون تجهیز طب تماس بگیرید. از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.

قیمت کیت الایزا
برای اطلاع از قیمت کیت الایزا با ما تماس بگیرید.

انواع تست الایزا - خرید کیت الایزا - شرکت فروش کیت الایزا - خرید کیت آزمایشگاهی الایزا - آموزش الایزا - جزوه الایزا - پاورپوینت الایزا - همه چیز درباره الایزا - کیت تحقیقاتی الایزا

از کجا کیت الایزا بخریم؟ قیمت کیت الایزا چند است؟ مرکز خرید وسایل آزمایشگاهی الایزا Elisa ؟ کیت الایزا را از کجا تهیه کنیم؟ قیمت کیت الایزا چند است؟ کیت الایزا را از کجا باید بخریم؟
آگهی دهنده
زهرا احمدپور
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارسال کیت الایزا به سراسر ایران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1010576
بازدید : 367
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
زهرا احمدپور
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارسال کیت الایزا به سراسر ایران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com