انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پارچه نسوز، برزنت نسوز، منسوجات نسوز و پارچه فایبرگلاس

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 21 فروردين 1403
شرکت نسوز صنعت پارس به عنوان معتبر ترین تولیدکننده و عرضه کننده تمامی منسوجات نسوز در بین صنعتگران شناخته می شود. محصولات و منسوجات نسوز شامل مواردی همچون پارچه های نسوز، نوار های نسوز، میکاها، پکینگ های نسوز، عایق های حرارتی، واشر و قطعات صنعتی، ورق های نسوز و ... می شوند. در ادامه مطلب به برخی از مهم ترین و پرکاربرد ترین منسوجات نسوز که در حوزه های صنعت استفاده می شود معرفی و بررسی خواهیم کرد.

1. انواع پارچه نسوز
پارچه نسوز یکی از بهترین و مرغوب ترین منسوجات نسوز است که در میان صنعتگران از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. این محصول از ترکیباتی همچون الیاف فایبرگلاس، آرامید، گرافیت و فایبرگلاس تشکیل شده است.
پارچه های نسوز عبارت اند از: پارچه نسوز آزبست، سیلیکون، سرامیکی، سیلیکا، برزنت نسوز فایبرگلاس.
وزن سبک، انتقال حرارتی پایین، مقاوم بودن در برابر شوک های حرارتی، انعطاف پذیری بالا و عملکرد فوق العاده در برابر مواد شیمیایی از ویژگی های بارز پارچه های نسوز به حساب می آیند و در صنایع دریایی، پزشکی، خودروسازی، هواپیمایی کاربرد گسترده ای دارند. برای اطلاعات بیشتر از پارچه های نسوز به نسوز صنعت پارس مراجعه نمایید.

2. منسوجات نسوز
منسوجات نسوز شامل مواردی همچون نوار نسوز، پارچه نسوز، پکینگ نسوز، پتوی سرامیکی، برد سرامیکی، الیاف سرامیکی و ... می شوند. نسوز صنعت پارس یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در عرصه تولید و عرضه منسوجات نسوز می باشد، جهت سفارش با ما در تماس باشید.

3. پارچه فایبرگلاس
پارچه فایبرگلاس یکی از بهترین و مناسب ترین جایگزین برای پارچه آزبست شناخته می شود و در حال حاضر جزء انتخاب های اول صنعتگران در حوزه های مختلف صنعتی می باشد. این پارچه از ویژگی های منحصر به فردی همچون وزن سبک، برش آسان و نصب سریع، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، دارای قدرت استحکام و کششی بالا و ... برخوردار می باشد.
پارچه فایبرگلاس در تولید قطعات برای صنایع هوا فضایی نظامی و غیر نظامی از جمله تجهیزات آزمایشی، کانال کشی، محفظه ها استفاده می شود. برای خرید پارچه فایبرگلاس با شرکت نسوز صنعت پارس تماس حاصل فرمایید.
آگهی دهنده
نسوز صنعت پارس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1117548
بازدید : 26
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
نسوز صنعت پارس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com