انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ساخت ویلا در کمتر از سه ماه - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شركت ارمان پي با هدف ارتقاء صنعت ساختمان و با بهره گيري از نيروي متخصص در سال 1361 اغازبكار نموده و با توجه به افزايش تقاضا و توسعه گسترده فضاهاي شهري ، نياز به كاهش زمان ، اين شركت با بهره گيري از تكنولوژيهاي نوين در صنعت ساختمان فعاليت خود را در زمينه طراحي و ساخت خانه هاي پيش ساخته با استفاده از روش LSF (سيستم مورد تاييد مركز تحقيقات مسكن )و با هدف ايجاد تحول در شيوه هاي سنتي صنعت ساختمان ادامه داده است.

استفاده از روش سازه هاي پيش ساخته سبك كه يكي از تكنولوژي هاي نوين در عرصه ساخت وسازهاي

عمراني كشور مي باشد داراي ويژگيهاي خاص از جمله كاهش قابل توجه وزن ، سرعت در ساخت و نصب ، ايمني در مقابل بارهاي جانبي و افزايش عايق صوتي و حرارتي و رطوبتي ميباشد.

ساختمان هاي پيش ساخته فولادي سبك (LSF)به صورت اجراي خشك و عمدتا با استفاده از اتصالات پيچي به روش توليد صنعتي بكار گرفته ميشوند.اين ساختمان ها از سه جزء اصلي شامل ورق هاي فولادي سرد نورد شده جهت تامين سازه ، صفحات تخته سيماني و گچي به عنوان پوشش رويه داخلي و خارجي و لايه عايق حرارتي و صوتي تشكيل ميشوند. اجراي ساختمان با سيستم LSF از سال 1950 در برخي از كشورها از جمله كانادا اغاز گرديد و در حدود 20 سال است كه جايگاه ويژه اي در صنعت ساخت و ساز كشورهاي پيشرفته پيدا نموده و به دليل دارابودن مزاياي زياد از جمله كيفيت بالاي ساخت و عملكرد لرزه اي مناسب در بسياري از كشورها ي دنيا رواج يافته است. اين سيستم در دوران اخير به خوبي خود را ثابت كرده و در حال حاضر يكي از سريعترين روشهاي ساخت و ساز ميباشد. سيستم LSF كيفيت بالا ، قيمت مناسب ، سرعت در ساخت را ارائه ميدهد.

استفاده از اين سيستم در ساخت مراكز بهداشتي و درماني ، مدارس ، ساختمان هاي اداري ، سالن غذاخوري ، اضافه اشكوب ، ویلا هاي مسكوني بسيار مناسب ميباشد.

همچنين اين شركت با بهره گيري از كادر متخصص طراحي داخلي در ساخت ویلا هاي پيش ساخته اماده ارايه خدمات ميباشد.
آگهی دهنده
خانم حکیم پور
  • قیمت : تماس گرفته شود
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : سعادت آباد- سرو غربی-بخشایش-پلاک 28- واحد 6
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 955027
بازدید : 418
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
خانم حکیم پور
  • قیمت : تماس گرفته شود
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : سعادت آباد- سرو غربی-بخشایش-پلاک 28- واحد 6
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com