سنگ شکن فکی_رادکاران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 1016647
  • بازدید 410
  • نام ماشین سازی رادکاران
  • دسته بندی معدن
  • تلفن 02332511791 09124739428
  • بروزرسانی سه شنبه 3 تير 1399
  • شهر شاهرود
  • آدرس شهرک صنعتی شاهرود – فاز یک – کارگر 3 – ماشین سازی رادکاران
این نوع سنگ شکن ساختار ساده ای دارد و به همیل دلیل در کارخانجات خردایش مواد معدنی مقدماتی از آن استفاده می شود و برای کاهش بیشتر اندازه سنگ ها از سنگ شکن های ثانویه استفاده می شود. سنگهایی که سخت و فرساینده هستند مثل سنگ آهن، کوارتزیت و کلینکر به راحتی توسط این سنگ شکن خرد می شوند.

سایز های متداول سنگ شکن های فکی: 90*30 ، 90*40 ، 90*60 ، 110*90 ، 55*80 ، 80*100 و ….که براساس دهانه ورودی مستطیل مانند آنها نامگذاری می شود، به طور مثال سنگ شکنی به ابعاد 90*30 یعنی سنگ شکنی با طول و عرض دهانه به همین ابعاد.

سنگ شکن فکی دارای دو فک یکی ثابت و دیگری متحرک است که سنگ ها با قرار گرفتن بین این دو فک خرد می شوند

سنگ شکن فکی از مهمترین نوع سنگ شکن ها است که معمولاً به عنوان سنگ شکن اولیه در معادن مورد بهره برداری قرار می گیرد .
سایز فک بوسیله ابعاد مستطیل دهانه بالای آن تعیین می گردد ، خردایش در فک با تحت فشار قرار دادن و ضربه زدن به سنگها انجام می شود .
نیروی محرکه الکترو موتور از طریق تسمه به چرخ لنگر (فلایول) منتقل شده و باعث می گردد که شانه فک متحرک با حرکت تناوبی به سمت شانه فک ثابت حرکت نموده و در این فرایند سنگها خرد می شوند ، سپس فک متحرک از طریق چرخش شفت لنگدار و کشش میله عصایی از فک ثابت فاصله گرفته و در نهایت مصالح خرد شده تخلیه می گردد .
برای اولین بار این کارگاه در ساخت قطعات فک شامل : پیچ و مهره ماردون ، پیچ های یاتاقان ، پیچ های مهار شانه فک و عصایی از فولاد فرگوته استفاده نموده است که باعث افزایش طول عمر آنها در بار گذاری های سنگین می گردد .
همچنین برای ساخت بغل بند ها از فولاد ضد سایش ST52 استفاده می شود که نسبت بغل بندهای معمولی دارای مقاومت و طول عمر بیشتری می باشند .
همچنین توگلهای مورد استفاده در ساخت انواع مختلف سنگ شکن های فکی این شرکت بصورت ریخته گری از فولاد کربنی بوده و از توگلهای آهنگری شده استفاده نمی گردد .

دستگاه سنگ شکن فک 110×90 کامل با فریم و دینام و تسمه‌ها:

الکتروموتور 150اسب (110کیلووات) چینی , 6 عدد تسمه D310 , شاسی (هاش) H 30, تمام قسمت‌های بدنه از ورق 60 میلیمترST37 ,پشت سندانی ورق 60 میلیمتر ST37، توگل ریخته گری شده از جنس فولاد کربنی و جنس شفت از فولادMO 40 , کلیه پیچ و مهره‌ها از جنس فولاد فرگوته بوده که باعث افزایش مقاومت و طول عمر می‌شود.

بلبرینگ هاZWZ چین تحت لایسنس SKF ، عملیات حرارتی تنش زدایی پس از اتمام جوشکاری و بورینگ کاری بدنه از عملیات منحصر به‌ فرد و خاص این مجتمع در تولید این نوع از سنگ شکن‌ها می‌باشد.

دستگاه سنگ شکن فک 90×60 کامل با فریم و دینام و تسمه‌ها:

طرح روس , الکتروموتور 100 اسب (75 کیلووات) چینی , 6 عدد تسمه D265 , شاسی (هاش) H 24 , سیستم رگلاژ ماردون، تمام قسمت‌های بدنه از ورق 60 میلیمترST37 ,پشت سندانی ورق 60 میلیمتر ST37، توگل ریخته گری شده از جنس فولاد کربنی و جنس شفت از فولادMO 40 , کلیه پیچ و مهره‌ها از جنس فولاد فرگوته بوده که باعث افزایش مقاومت و طول عمر می‌شود.

بلبرینگ هاZWZ چین تحت لایسنس SKF ، عملیات حرارتی تنش زدایی پس از اتمام جوشکاری و بورینگ کاری بدنه از عملیات منحصر به‌ فرد و خاص این مجتمع در تولید این نوع از سنگ شکن‌ها می‌باشد.

دستگاه سنگ شکن فک 90×40کامل با فریم و دینام و تسمه‌ها:

طرح روس , الکتروموتور 75اسب (55 کیلووات) چینی , 6 عدد تسمه C220 , شاسی (هاش) H 20 , سیستم رگلاژ ماردون، تمام قسمت‌های بدنه از ورق 40میلیمترST37 ,پشت سندانی ورق 50میلیمتر ST37، توگل ریخته گری شده از جنس فولاد کربنی و جنس شفت از فولادMO 40 , کلیه پیچ و مهره‌ها از جنس فولاد فرگوته بوده که باعث افزایش مقاومت و طول عمر می‌شود.

بلبرینگ هاZWZ چین تحت لایسنس SKF ، عملیات حرارتی تنش زدایی پس از اتمام جوشکاری و بورینگ کاری بدنه از عملیات منحصر به‌ فرد و خاص این مجتمع در تولید این نوع از سنگ شکن‌ها می‌باشد.
سایت :www.radrolik.ir
سایت : www.radrolik.ir

آگهی های مرتبط : معدن
6 سال پیش

ماشین سازی محور محرک مهندسی ماشینهای خا

طراح و سازنده دستگاه های صنایع شیمیایی و غذایی و دارویی. انواع دستگاه های MIXER. دستگاه های هم زن. . انواع مخازن استیل. انواع مخ...

ماشین سازی محور محرک-مهندسی , تهران
مشاهده آگهی
9 روز پیش

دستگاه بوجاری حبوبات

کاربرد دستگاه بوجاری ماشین سازی کبیرصنعت پارسوماش سازنده دستگاه بسته بندی تصفیه و بوجاری حبوبات ، بوجاری غلات (گندم ، جو و …) و بوجاری خشکبار ، در ۴ ...

غلام باقری , کرج
مشاهده آگهی
6 ماه پیش

ماشین سازی رادکاران

مجموعه ماشین سازی رادکاران طراحی و ساخت انواع ماشین الات خردایش ،والس کراشر،اسیاب غلطکی،پاکت پرکن،سنگ شکن و.......

ماشین سازی رادکاران , شاهرود
مشاهده آگهی
6 سال پیش

فروش دستگاه کارتن سازی

1-خط و برش عرض 250 ماشین سازی گودرزی 2- دایکات پینگ پنگی عرض 150 3- چاک 4- لمینت عرض 80 5- فلکسور دو رنگ 220 ماشین سازی احمدی 6- لب چسب و تاکن 220 ما...

علیرضا اسماعیلی , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

فروش انواع خط تولید و ماشین آلات راه سازی

فروش انواع خط تولید و ماشین آلات راه سازی،خدمات شهری، راه داری،ماشین ابزار، بکهو لودر، مینی لودر و ... در استان مازندران...

محسن وفائی , نوشهر
مشاهده آگهی
6 سال پیش

فروش سه نظام ماشین سازی تبریز

فروش سه نظام وچهار نظام ساخت ماشین سازی تبریز اورجينال به تعداد محدود با برند ماشین سازی تبریز...

بابک بابایی , تهران
مشاهده آگهی