گز دالمن

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 1016822
  • بازدید 493
  • نام قاسمی
  • دسته بندی توليد مواد غذايي
  • تلفن 09120628293
  • بروزرسانی شنبه 7 تير 1399
  • قیمت بر اساس نوع سفارش
  • شهر اصفهان
  • آدرس
گروه صنعتی شیرین زرمان ایرانیان تولید کننده گز و سوهان با برند دالمن یکی از بزرگترین مجموعه های هلدینگ در سطح کشور در حیطه صنایع غذایی در شهر فرهنگ هنر و صنعت, اصفهان زیبا فعالیت می کند.
یکی از مهم ترین زمینه های فعالیت این مجتمع غذایی، تولید شیرینی سنتی گز اصفهان به شکل کاملا صنعتی و مکانیزه و به شیوه ای متفاوت می باشد. دراین مهم تنها راهی که دنبال کردیم نه تنها حفظ مسلم کیفیت بلکه فراتر از آن حرکت به سمت استانداردهای بین المللی و رعایت بند به بند آن برای تولید یک محصول مناسب برای ورود به بازارهای بین المللی است.

رعایت کامل اصول GMP و کنترل کامل همه PRPهای پیش نیازی و عملیاتی و اجرای کامل استاندارد بین المللی سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی ISO22000 & HACCP از اولین استراتژی های کاری این مجموعه تولیدی بوده، زیرا اعتقاد ما این است که محصولی تولید نکنیم مگر اینکه به سلامتی و ایمنی آن اطمینان صد درصد داشته باشیم.
تیم مدیریتی شرکت با داشتن تجربه چندین ساله اجرایی و تحصیلات آکادمیک در حیطه صنایع غذایی و با در اختیار داشتن بهترین استادکاران ساخت گز اصفهان با تلفیق علم و سنت و تجربه موفق به تولید بهترین کیفیت از این بهترین شیرینی ایرانی گشته است.

با جرأت ادعا می کنیم که گز دالمن به واسطه استفاده از بهترین معجزه های طبیعت همچون( عسل، ترنجبین،گلاب , …) و عدم استفاده از مواد نگهدارنده بهبود دهنده رنگ,… ، سالم ترین و مقوی ترین شیرینی حتی برای کودکان است.

ما درشیرین زرمان برای گروه های خاص مصرف کننده همچون بیماران دیابتی نیز نمونه های خاص طراحی نموده ایم و برای آن دسته از مشتریان هم که به دنبال محصولات رژیمی خاص هستند پیشنهادهای ویژه داریم.

ایجاد تنوع در بسته بندی در کنار بهره گیری از مناسب ترین مواد اولیه بسته بندی با گرید غذایی از دیگر استراتژی های ما در تولید گز دالمن می باشد.

طرح توسعه شرکت برای ایجاد یک مجموعه کشت و صنعت جهت اطمینان هرچه بیشتر سلامت مواد اولیه و کنترل کلیه مواد اولیه از مزرعه تا تولید محصول نهایی، در واحد تحقیق و توسعه در مراحل بررسی نهایی می باشد و بزودی وارد فاز اجرا خواهد شد.

هدف ما معرفی این شیرینی سالم و طبیعی ایرانی به کل دنیا و تبدیل گز اصفهان به یک برند جهانی است.

گز یک نوع شیرینی اصیل ایرانی می باشد که با استفاده از مواد اولیه همچون: پسته، بادام، سفیده تخم مرغ، ترنجبین(گزانگبین)، گلاب، عسل، شکر و گلوکز تهیه می گردد. این محصول خوراکی از سوغات های استان اصفهان است.

یکی از دلایل مرغوبیت گز استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تازه می باشد. گزهای تولیدی این شرکت همگی با استفاده ازعسل تازه تهیه گردیده که خود طعمی خاص به این سوغات اصیل ایرانی خواهد داد. از انواع گز مرسوم در ایران می توان به گز با مغز پسته (درصد های مختلف)، با مغز بادام (درصد های مختلف)، مخلوط، عسلی، زعفرانی نام برد. لازم به ذکر است در کشورهای همجوار ایران نیز محصولاتی همچون گز تولید می شود که از بهترن آن ها می توان به گز عراق اشاره کرد.
عبارت های کلیدی : گز سوهان نبات

آگهی های مرتبط : توليد مواد غذايي
3 ماه پیش

فروش عمده قطعات سرور با کمترین قیمت

شرکت دالمن افزار پارسه وارد کننده مستقیم و بدون واسطه قطعات سرور از معتبرترین برندهای دنیا می باشد. تمامی محصولات دالمن دارای گارانتی یک ساله و ضمانت...

دالمن افزار پارسه , تهران
مشاهده آگهی
3 ماه پیش

فروش CPU سرور در تهران

شرکت دالمن افزار پارسه با سابقه‌ای طولانی که در زمینه فروش سرور، تجهیزات سرور و دیتاسنتر دارد، طی سال‌ها کار و تلاش تجربیاتی را در زمینه شناسایی محص...

دالمن افزار پارسه , تهران
مشاهده آگهی
8 ماه پیش

خرید هارد سرور hp از وارد کننده با پایین ترین قیمت

شرکت دالمن افزار پارسه یکی از شرکت های فعال در حوزه محصولات اینترپرایز در شهر تهران است که در زمینه خرید و فروش سرور و قطعات سرور از جمله هارد سرور...

شرکت دالمن افزار پارسه , تهران
مشاهده آگهی
9 ماه پیش

بزرگترین مرکز فروش سرور و قطعات سرور در ایران

شرکت دالمن افزار پارسه تامین کننده تجهیزات سرور از جمله: رم سرور، سی پی یو سرور، هارد سرور، ssd سرور، پاور سرور، مادربرد سرور و... به صورت عمده می با...

دالمن افزار پارسه , تهران
مشاهده آگهی
10 ماه پیش

فروش حافظه اس اس دی سرور

شرکت دالمن افزار پارسه ارائه دهنده انواع تجهیزات سرور مانند حافظه اس اس دی سرور با گارانتی یک ساله (بی قید و شرط) می باشد. تمامی ssd سرور های این شرک...

دالمن افزار پارسه , تهران
مشاهده آگهی
11 ماه پیش

هارد سرور اورجینال با گارانتی 12 ماهه معتبر

شرکت دالمن افزار پارسه یکی از وارد کنندگان اصلی تجهیزات سرور از جمله هارد سرور، رم سرور، cpu سرور و دیگر قطعات سرور می باشد. دالمن با سابقه 16 ساله خ...

دالمن افزار پارسه , تهران
مشاهده آگهی