معرفی ضخامت سنج Olympia CT-03

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 1112705
  • بازدید 47
  • نام مشهد ابزار
  • دسته بندی برق صنعتي
  • تلفن 05137133940 09153175662
  • بروزرسانی شنبه 14 بهمن 1402
  • شهر مشهد
  • آدرس مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
ضخامت سنج Olympia CT-03جهت اندازه گیری ضخامت روکش های غیر رسانا، بر روی سطوح فلزی فرومغناطیسی (نیکل، آهن و کبالت) کاربرد دارد. این دستگاه ابزاری است که اندازه گیری را بدون در نظر داشتن ضخامت فلز انجام میدهد و دارای پراب سرخود است. دستگاه ضخامت سنج، برای افرادی که کارشناسی رنگ خوردو انجام میدهند و یا در صنعت با پوشش ها و رنگ ها سروکار دارند مورد استفاده قرار میگیرد.
ضخامت سنج CT-03 دارای منو کاربری ساده ای میباشد، که برای همگان به راحتی قابل استفاده است. در صفحه نمایش مقادیر میانگین، مکانیزمم، مینیمم به کاربر نشان داده میشود. سرعت انتقال اطلاعات به صفحه نمایش از زمان شروع اندازه گیری، کمتر از 0.5 ثانیه است.
ضخامت سنج Olympia CT-03 دارای حافظه داخلی بالایی است، که اطلاعات را به خوبی ذخیره میکند. در صورت نزدیک بودن پر شدن حافظه، اخطاری بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد.


فروشگاه اینترنتی مشهد ابزار بزرگترین وارد کننده تجهیزات اندازه گیری از برند های روز دنیا و تامین کننده محصولات کمپانی های دیگر کشور ها در ایران میباشد. در این راستا تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق مشهد ابزار به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از کمپانی ها در ایران فعالیت دارد.
شما مشتریان گرامی میتوانید تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان فنی و متخصص مشهد ابزار از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
تلفن: 37133940-051
همراه: 09153175662

آگهی های مرتبط : برق صنعتي
3 ماه پیش

معرفی و بررسی ضخامت سنج رنگ Olympia CT-04

ضخامت سنج رنگ Olympia CT-04 یکی از پروفروش ترین ضخامت سنج های کمپانی المپیا ساخت آلمان است. این ضخامت سنج، برای اندازه گیری غیر مخرب ضخامت پوشش های ...

مشهد ابزار , مشهد
مشاهده آگهی
3 ماه پیش

خرید ضخامت سنج OLYMPIA CT-06

ضخامت سنج OLYMPIA CT-06 نسل جدیدی از تسترهای کمپانی المپیا ساخت کشور آلمان، برای اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش است. این ضخامت سنج با استفاده از سنسور ...

مشهد ابزار , مشهد
مشاهده آگهی
3 ماه پیش

بررسی ضخامت سنج رنگ Olympia CT 01

ضخامت سنج المپیا برای اندازه گیری ضخامت پوشش و یا رنگ مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه به دو صورت پراب جدا یا پراب سرخود در بازار به چشم میخورد. ...

مشهد ابزار , مشهد
مشاهده آگهی