فروش سیلیس میکرونیزه

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 1120663
  • بازدید 219
  • نام شرکت سیناپودر
  • دسته بندی معدن
  • تلفن 09383182442
  • بروزرسانی دوشنبه 28 خرداد 1403
  • شهر تهران
  • آدرس همدان-ملایر-کیلومتر25جاده همدان ملایر-شهرک صنعتی نوشیجان-خیابان ششم-شرکت سیناپودر
شرکت سیناپودر واقع در استان همدان از بهترین، مهمترین و بزرگترین شرکت های تولید و عرضه سیلیس برای مصارف گوناگون و با کیفیت است. یکی دیگر از محصولات پرکاربرد سیلیس میکرونیزه می باشد که در این محصول سنگ سیلیس با دستگاه های تمام اتوماتیک بالمیل به اندازه های مختلف میکرون دانه بندی می شود. این محصول با مش های 230، 260، 325 و با درجه خلوص 99درصد به بالا تولید می شود که امکان تولید این محصول با مش سفارشی برای شما مشتریان گرامی وجود دارد.
کاربرد سیلیس میکرونیزه:
1-صنایع پلاستیک و لاستیک: بعنوان یک ماده پر کننده و تقویت کننده در تولید محصولات پلاستیکی و لاستیکی استفاده می شود. این ماده به تقویت سختی و مقاومت فیزیکی محصولات کمک می کند.
2-صنایع رنگ و رزین: در تولید رنگ ها و رزین ها سیلیس میکرونیزه بعنوان پرکننده مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی ها باعث بهبودی پایداری و کیفیت رنگ ها می شود.
3-صنایع غذایی: سیلیس میکرونیزه بعنوان یک جاذب رطوبت در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد تا طول ماندگاری محصولات غذایی را افزایش دهد.
4-صنعت کشاورزی: کاربرد سیلیس میکرونیزه در صنعت کشاورزی بسیار گسترده و وسیع است. سیلیس میکرونیزه سبب کاهش تعرق، تنش شوری و آبی می شود . و این رشد رویشی بیش از حد را کند می کند و آن را به رشد زایشی تبدیل می کند. سیلیکون برای گیاهان مفید است و موجب افزایش مقاومت گیاه به خشکی شده و موجب تاخیر در پژمردگی گیاهانی شده که آبیاری در آنان ممنوع است. در ضمن از سیلیس میکرونیزه برای استفاده در کود برنج به طور گسترده استفاده می کنند.
5-صنایع الکترونیک: در تولید مواد الکترونیکی و عایق های حرارتی، سیلیس میکرونیزه بعنوان یک عنصر مهم برای ایجاد عایق های حرارتی کاربرد دارد.
6-مواد آرایشی و بهداشتی: در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مثل صابون و خمیر دندان، سیلیس میکرونیزه بعنوان یک جاذب استفاده می شود.
7-صنایع دارویی: از این ماده بعنوان یک پر کننده و جاذب استفاده می کنند.
8-صنایع کاغذسازی: در این صنعت از سیلیس میکرونیزه بعنوان یک ماده پر کننده و تقویت کننده کاغذ بکار می رود.
9-صنایع نساجی: که در این صنعت از سیلیس میکرونیزه بعنوان یک ماده پر کننده و جلوگیری کننده از چسبیدن الیاف به یکدیگر در تولید پارچه های مختلف بهره می برد.
از دیگر کاربردهای این محصول می توان به صنایع لعاب سازی، تولید قالب های ریخته گری فلزات، تولید مواد و ترکیبات سدیم دار و عنصر سیلیکا، درزگیرها و پودر مل، چسب، صنایع سیلیکا، تهیه بتن و سیمان، پاک کننده های صنعتی، پرکننده محصولات سرامیکی(جهت مقاوم سازی) و غیره اشاره کرد.
بعنوان مثال استفاده از این محصول در صنعت رنگ سازی سبب:
1-افزایش طول عمر شیمیایی در روکش های صنعتی
2-سبب بهبود مقاومت در برابر سایش و خراش
3-کاهش هزینه فرمولاسیون با ارائه سطح بارگذاری بالا می گردد.
استفاده از این محصول در صنعت چسب سبب افزایش مقاومت در برابر حرارت، نفوذ آب و یخبندان شده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است. که مزیت اصلی آن عبارتست از انعطاف بالا، مقاومت در برابر نشست های ساختمانی و خاصیت الاستیکی.
تفاوت اصلی میان پودر سیلیس و سیلیس میکرونیزه در اندازه ذرات آن ها و تراکم بلوری است. در پودر سیلیس معمولی ذرات بسیار بزرگتری دیده می شوند که اغلب به صورت غیر همگن و با اندازه های میکرونی یا حتی میلیمتری هستند. این پودر ممکن است تراکم بلوری پایین تری داشته باشد و برای کاربردهای خاص معمولا نامناسب باشد.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول و سایر محصولات تولیدی این شرکت لطفا با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.
تلفن همراه: 09383182442
پست الکترونیک: sinapoodrmalayer@gmail.com
آدرس: ملایر 25کیلومتری جاده ملایر همدان شهرک صنعتی نوشیجان، خیابان ششم، شرکت سیناپودر

آگهی های مرتبط : معدن
6 سال پیش

فروش ماشین آلات و محصولات

شرکتی قصد فروش ماشیـن آلات خود شـامل : سرنـد ویبره 1×4 و 1×2 نوار نقاله متحرک ، ماسه شور ، خشک کن دوار ، آسیاب پلاستیک ، آسیاب تیغه ای و چکشی ، فیدر ...

سمنان , ایوانکی
مشاهده آگهی
یک سال پیش

فروش پودر سیلیس میکرونیزه ، خرید سیلیس

فروش پودر سیلیس میکرونیزه ، خرید سیلیس. . . تولید و فروش سیلیس میکرونیزه با انواع مش بندی: 100، 220، 260، 325 با درجه خلوص سیلیس بالای 99...

صالحی , رشت
مشاهده آگهی
3 ماه پیش

خرید سیلیس ، قیمت آنتراسیت ، فروش گارنت

خرید سیلیس ، قیمت آنتراسیت ، فروش گارنت . . . . سیلیسیم دی اکسید یا سیلیس با فرمول شیمیایی SiO2 فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوس...

آراسنگ الوند , ازندریان
مشاهده آگهی
6 سال پیش

فروش اهک انواع اهک اهک اهک هیدراته اهک اب خورده - تهران

فروش اهک - انواع اهک - اهک - اهک هیدراته - اهک اب خورده - اهک - اهک پخته - اهک خام - <br>. <br>. فروش اهک هیدراته با خلوص 92 درصد به بالا در ...

برووج , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

پودر میکرونیزه کروی وغیر کروی شیشه

بسم الله الرحمن الرحيم. فروش پودر شیشه کروی وغیر کروی باخلوص بالا. پودر سيليس جهت مصارف زير :. فروش پودر سيليس براي صنايع تصفيه اب. ف...

عباسی , تهران
مشاهده آگهی
4 سال پیش

فروش آسیاب بالمیل،قیمت آسیاب بالمیل

شرکت سمات صنعت سپاهان. **طراح و سازنده انواع میکرونایزرها و آسیابهای صنعتی میکرونیزه پودری**. آسیاب بالمیل چیست؟قیمت آسیاب بالمیل-بالمیل دست ...

احسان اسلامی , اصفهان
مشاهده آگهی