راهنمای خرید سوپر مارکت - تهران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 182991
  • بازدید 13797
  • نام گوهری
  • دسته بندی مشاوره
  • تلفن 09122002875
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت تخفیف ویژه
  • شهر تهران
  • آدرس 1- پونک مجتمع بوستان 2- شریعتی حسینیه ارشاد 3- ولی عصر ساعی
چرا راهنمای خرید سوپر مارکت ؟

1. راهنمای خرید سوپر مارکت در بهترین جایگاه ممکن که همان سوپر مارکت است به مخاطبان محصولات شما عرضه می گردد .

2. اکثر برندهای تجاری با یک یا دو محصول از محصولات خود در نزد خانواده ها شناخته شده اند ، در صورتیکه صاحبان کالا می توانند با انتخاب راهنمای خرید سوپر مارکت خانواده ها را به سمت خرید سبد کاملی از محصولات خود سوق دهند .

3. طبق تحقیقات عموم مردم بیش از 50% در آمد ماهانه خود را در سوپر مارکت ها هزینه می کنند بنابراین با انتخاب این رسانه جهت معرفی کالاهای خود می توانید در صدر انتخابهای خانواده ها قرار گیرید .

4. پخش مویرگی و حرفه ای راهنمای خرید سوپر مارکت یکی از بزرگترین مزیت های این رسانه می باشد زیرا گروه تحقیق و توسعه ( R&D ) این راهنما بعد از تلاش های بسیار و با استخدام نیروهای مجرب و حرفه ای تمامی سوپر مارکت های نیمه شمالی تهران را به طور کامل شناسایی کرده و این سوپر مارکت ها بنابر معیارهایی خاص به رتبه های A-B-C-D طبقه بندی شده است .

تیراژ واقعی و قابل بازدید راهنمای خرید سوپر مارکت در هر ناحیه 20.000 و در مجموع سه ناحیه 60.000 جلد می باشد

نیمه شمالی شهر تهران به سه ناحیه ویژه توزیع تقسیم شده است :

شمال 1 : منطقه فرمانیه ، منطقه پاسداران ، منطقه دولت ، منطقه هروی ، منطقه تهرانپارس ، منطقه نارمک ، منطقه پیروزی

شمال 2 : منطقه تجریش ، منطقه جردن ، منطقه ونک ، منطقه بهشتی ، منطقه هفت تیر ، منطقه فاطمی

شمال 3 : منطقه سعادت آباد ، منطقه شهرک غرب ، منطقه گیشا ، منطقه پونک ، منطقه جنت آباد ، منطقه صادقیه

5. شما تولید کننده عزیز با معرفی محصولات خود در راهنمای خرید سوپر مارکت وارد بورس کالاهای عرضه شده در سوپر مارکت ها خواهید شد و معمولا انتخاب هر کالایی در مکان انتخاب مقایسه آن با دیگر محصولات مشابه وجود داشته باشد بسیار راحت تر اتفاق می افتد .

6. با معرفی محصولات خود در راهنمای خرید سوپر مارکت می توانید علاوه بر تسهیل فرایند خرید مصرف کنندگان امکان دیده شدن کالاهای خود را به سوپر مارکت دار داده و شانس انتخاب کالای خود را افزایش دهید .

7. گفتگوی بازار و تبلیغات دهان به دهان یکی از مهمترین روشهای تبلیغات در دنیا امروز می باشد که با انتخاب این رسانه صاحبان کالا می توانند برند ( نام تجاری ) خود را در بطن خانواده ها و حتی در نزد خریداران عمده ، ماندگارتر نمایند .

8. معمولا یکی از دغدغه های مهم برند های بزرگ و قدیمی در بازار این است که چگونه خود را بین رقبا تثبیت نمایند و یا فروش خود را افزایش دهند .

راهنمای خرید سوپر مارکت این مهم را به راحتی و با کمترین هزینه برای شما میسر می نماید .

9. این رسانه می تواند مشتریان سردرگم در سوپر مارکت را با معرفی ارزشهای واقعی کالای شما به سمت خریدی رضایت بخش و آگاهانه سوق دهد .

10. و در آخر اینکه ، با تعریف آیتم های جذاب در این رسانه از قبیل :

ارائه اطلاعات مفید جهت یک خرید آگاهانه ، صفحات ویژه آشپزی ، معرفی محصولات جدید با فناوریهای مدرن در بازار و صفحات ویژه اهدای جوایز توسط برندهای تجاری ، ما در صدد ایجاد رسانه ای هستیم که از این پس بتواند نقش بسزائی در سیستم فروش و بازاریابی شما داشته باشد.

واحد تحقیقات و توسعه ( R & D ) گروه پخش

آگهی های مرتبط : مشاوره
2 ماه پیش

مارکت فایل های دیجیتال وبکو مارکت

وبکو مارکت (مارکت فایل های دیجیتال) حاصل تلاش گروهی از جوانان پرتلاش و با استعداد کشورمون هست که در قالب کار تیمی ایده ی استارت آپی خودشون رو به ثبت ...

وبکو مارکت , اصفهان
مشاهده آگهی
6 سال پیش

سوپر مارکت

سوپر مارکت برادران خاندانی اردبیل...

مهدی خاندانی , اردبیل
مشاهده آگهی
6 سال پیش

واگذاری سوپر مارکت در کرمان

واگذاری سوپر مارکت در کرمان با 13 سال سابقه کاری و موقعیت مناسب...

جاوید , کرمان
مشاهده آگهی
6 سال پیش

فروشگاه وال مارکت

فروشگاه وال مارکت، خریدی رضایت بخش در فضای فروشگاهی و اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است. در جشنواره بهاره فروشگاه وال مارکت ک...

فروشگاه وال مارکت , کرج
مشاهده آگهی
6 سال پیش

مارکت یاب نمایشگاهی به وسعت ایران

مارکت یاب, فروشگاهی به وسعت ایران است! در مارکت یاب, هر فروشنده میتواند محصولات خود را به معرض نمایش هزاران نفر بگذارد. مشتریان میتوانند در مارکت یاب...

صدرالدینی , تهران
مشاهده آگهی
11 ماه پیش

خرید مودم ایرانسل در صاران مارکت در مشهد

با کیفیت ترین مودم های ایرانسل را در مشهد از صاران مارکت بخواهید. صاران مارکت در زمینه فروش انواع مودم های ایرانسل و adsl ,vdsl و تجهیزات شبکه فعالیت...

صاران مارکت , مشهد
مشاهده آگهی