سوراخ کاری لیزری - تهران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 211059
  • بازدید 6550
  • نام شرکت نورآفرین
  • دسته بندی ماشين آلات
  • تلفن 02144006240 41
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • شهر تهران
  • آدرس بزرگراه ستاری، ابتدای بلوار فردوس شرقی، پلاک 438، طبقه اول، واحد 4
سوراخ کاری لیزری

باریکه های لیزر می توانند مانند مته عمل کنند و سوراخ هایی با ابعاد و اندازه های مختلف بر روی اجسام نرم و سخت ایجاد کنند و در این عمل سوراخ ها کاملا صاف ، بدون خرده و بدون دندانه ساخته می شوند. برای مثال از لیزر برای سوراخ کاری در افشانه ها می توان استفاده کرد. سوراخ های ریز برای افشانه های آئروسل جهت پراکندگی مایعات و گازها به کار می روند و گاهی قطر روزنه آن ها به حدود چند میکرون می رسد. با لیزرها می توان سوراخ های ریز و ظریفی بر یک عدسی تماسی ایجاد کرد تا مایعات آزادانه روی سطح چشم حرکت کنند و ضمناٌ دیده نیز نشوند.

شرکت نورآفرین با در اختیار داشتن کادری از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی اصفهان ، انواع دستگاه های برش ، حکاکی و سوراخ کاری لیزری را به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت برای دستگاه های لیزر عرضه شده ، خدمات زیر را ارائه می نماید:
- نصب دستگاه لیزر: تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده ، توسط شرکت در محل مشتری نصب می شوند.
- آموزش کار با دستگاه لیزر: برای تمامی دستگاه های لیزر ، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.
- گارانتی: تمامی دستگاه های لیزر این شرکت ، دارای یک سال گارانتی هستند.
- خدمات پس از فروش: تمامی دستگاه های لیزر دارای خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.
اغلب دستگاه های لیزر عرضه شده توسط شرکت ، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی ISO و CE ( استاندارد اتحادیه اروپا ) هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های لیزر و قیمت آن ها لطفا با ما تماس بگیرید. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد کاربردهای دستگاه های لیزر و تنوع این دستگاه ها ، می توانید از سایت اینترنتی ما به آدرس زیر نیز بازدید کنید:
www.noorafareen.com



عبارت های کلیدی : سوراخ سوراخ کاری

آگهی های مرتبط : ماشين آلات
6 سال پیش

آجرنما و نسوز پارس

آجرنما پارس. . برترین تولید کننده آجرنما ، نسوز و سنتی در کشور. . تولیدکنندهانواع آجر نما نسوز و قرمز نما. . آجرنما ، آجر نما...

جاوید , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

سوراخ زن الیت maggi ب 23 مته ایتالیا - تهران

سوراخ زن الیت ایتالیا مارک ماگی 23 مته با کولت و مته و خط کش های متنوع - بسیار سالم وتمیز - در حال کار. . . . ...

کشاورزی , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

متعلقات دکل مهاری با قیمت استثنایی

متعلقات دکل مهاری با قیمت استثنایی. نوین ارتباط تولید کننده و تامین کننده این متعلقات به شرح ذیل می باشد :. 1. میله مهار : میله مهار ( انکر ر...

رحمانی , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

تخریب ساختمان و بتن کنی و سوراخ کاری 09379944597

تخریب ساختمان و بتن کنی و سوراخ کاری...

وحید , تبریز
مشاهده آگهی
6 سال پیش

متعلقات دکل مهاری با قیمت استثنایی

گروه فنی و مهندسی محمدی تولید کننده و تامین کننده این متعلقات به شرح ذیل می باشد :. 1. میله مهار : میله مهار ( انکر راد ) که برای اتصال سیم مهار ...

mohammadi , تهران
مشاهده آگهی
18 روز پیش

فروش ویژه آجرلفتون آجر ده سوراخ ممتاز اصفهان

بزرگترین تولیده کننده انواع آجر و سفال در اصفهان 09139750198. تولیده کننده با کیفیت و بهترین قیمت آجر سفال و آجرنما ده سوراخ. آجر سفال 20*20*...

کارخانه آجر سفال اصفهان , کرمانشاه
مشاهده آگهی