بزرگترین وب سایت آموزش Adobe Flash در کشور

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 218312
  • بازدید 5356
  • نام شرکت تخصصی فرین
  • دسته بندی ساير آموزش
  • تلفن 05118460703
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت -
  • شهر مشهد
  • آدرس مشهد-سناباد
بزرگترین وب سایت آموزش Adobe Flash در کشور
کمتر کاربر کامپیوتری است که نرم افزار فلش را نشناسد و یا با فایل های فلش کار نکرده باشد ، ولی اکثر افراد از توانایی های بی نظیر این نرم افزار قدرتمند غافلند ، قابلیت هایی همچون ساخت وب سایت های کامل استاتیک و داینامیک با فلش ، ساخت انواع بنرها ، ساخت برنامه های موبایل ، ساخت انواع بازی های فلش و . . . ، از همین رو ما در وب سایت تخصصی شرکت فرین آرشیوی بی نظیر و کامل از آموزش های بین المللی این نرم افزار را گردآوری نموده ایم تا شما را با قابلیتهای بیشمار این نرم افزار بزرگ آشنا سازیم .
در زیر لیست برخی از عناوین آن را مشاهده می نمایید :
***** لازم به ذکر است این تنها گوشه ای از آموزشها و نرم افزار های ارائه شده در وب سایت تخصصی شرکت فرین می باشد و جهت مشاهده سایر آموزشهای Adobe Flash می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :
http://www.farinsoft.com/flash

موسسه آموزشی Digital Tutors
موسسه آموزشی Digital Tutors از سال 2001 تا کنون به تولید محتوای آموزشی برای نرم افزار های گرافیکی همچون فتوشاپ ، فلش ، مایا ، مکس ، افتر افکت و . . . می پردازد ، آموزش های این کمپانی مورد توجه هنرمندان دیجیتالی سراسر دنیاست و به همین دلیل بارها از سوی مجلات و موسسات معتبر گرافیک برنده جوایزی در زمینه تولید محتوای با کیفیت و کاربردی گردیده است.
موسسه آموزشی Digital Tutors از سوی شرکت Autodesk به عنوان منتشر کننده آموزش های با کیفیت به تایید رسیده است و بسیاری از دیگر شرکت ها نیز برای آموزش کاربران خود از آموزش های Digital Tutors استفاده می کنند که برخی از آن ها به شرح زیرند :
Autodesk - Adobe - Houdini - Pixar - Pixologic
بسیاری از عزیزان تمایل به تولید انیمیشن و یا گرافیک هایی دارند که همه روزه در رسانه ها شاهد آن ها هستیم ، اما از پروسه انجام پروژه بی اطلاعند . به بیان دیگر از نبود محتوای آموزشی کاربردی رنج می برند . بهترین منبع آموزشی برای این عزیزان آموزش های Digital Tutors است .
هزاران کاربر رضایتمند در سراسر جهان گواهی بر موفقیت آموزش های Digital Tutors می باشد .

آموزش ترکیب توانمندی های نرم افزارهای فلش و مایا
عنوان اصلی : Flash and Maya Integration
آموزش پروسه ترکیب توانمندی های Maya و Flash در ایجاد شخصیت های انیمیشن ها ، متحرک سازی آن ها ، Render ، اسکریپت نویسی برای آن ها و بسیاری موارد دیگر .
این مجموعه آموزش محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که به مدت زمان 2 ساعت و 45 دقیقه در قالب 1 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند ارائه شده است .

موسسه آموزشی Lynda
Lynda.com سایتی است که در زمینه ارائه آموزش نرم افزارهای گرافیکی ، عمومی و سرویس های وب شهرت جهانی دارد و بسیاری از هم وطنان عزیز ما نیز با این کمپانی و آموزش های آن آشنا هستند .
شاید برای شما جالب باشد که چگونگی آغاز فعالیت Lynda.com را بدانید ، موضوع مربوط به زمانی است که خانم Lynda Weinman کلاسی کوچک برای تدریس نحوه استفاده از نرم افزارهای رایج در آن زمان داشت . ایشان درآن زمان یکی از بهترین مدرسان علوم کامپیوتری بودند و شاگردان زیادی از کشورها و ملیت های مختلف داشتند حتی یکی از دانشجویان خانم Wei
آگهی های مرتبط : ساير
6 سال پیش

تک آموز بزرگترین آرشیو آموزشی(WwW TakAmooz com)

با سلام . سایت تک آموز یکی از بزرگترین سایت ها در زمینه ی آرشیو مطالب آموزشی می باشد. شما می توانید آموزش های مورد نظرتان را از این سایت به صورت ...

حسین جمالی , بیرجند
مشاهده آگهی
6 سال پیش

سايت ميهن تجارت افتتاح شد بزرگ كامل هرچه بخواهيد

ميهن تجارت بزرگترين سايت تبليغاتي...

کمال آرام , مشهد
مشاهده آگهی
6 سال پیش

سايت اطلاعات املاك ايرانيان

بزرگترين سايت اطلاع رساني املاك كرج...

Ajerlou , کرج
مشاهده آگهی
3 سال پیش

ماگالری بزرگترین سایت فروش انلاین دست سازه های ایرانی

وب سایت ماگالری بزرگترین وب سایت فروش انلاین هنر های دست ساز ایرانی است که با هدف حمایت از هنرمندانی که در خانه مشفول فعالیت هستند ایجاد شده و قصد رو...

Mahyar Hoseynzadeh , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

شاتراستوک 2015 جدید 60 dvd - تهران

شاتراستوک 2015 جدید 36 DVD فقط در شبكه طراحان گرافيك ايران بانك عكس و وكتور شاتر استوك جدید<br>اين مجموعهر عكس و وكتور در 60 دي وي دي+اشانتيون ارايه...

pouya golestaneh , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

بزرگترین وب سایت آموزش Adobe Captivate

بزرگترین وب سایت آموزش Adobe Captivate. بدون تردید نرم افزار ادوبی Captivate یکی از بزرگترین و کامل ترین نرم افزار های ساخت فایلهای اینتراکتیو و ...

شرکت تخصصی فرین , مشهد
مشاهده آگهی