پذیرش نماینده فروش انواع نرم افزار

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 240633
  • بازدید 876
  • نام شرکت تیناپردازش پارس
  • دسته بندی ساير خدمات
  • تلفن 66420368
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • شهر تهران
  • آدرس تهران -خیابان جمالزاده شمالی www.tinapardazesh.com
قابل توجه همکاران توزیع کننده نرم افزار ، فروشندگان محترم نرم افزار و محصولات فرهنگی ، مدیران فروش و بازاریابان گرامی

شرکت تینا پردازش پارس به عنوان اولین مرکز توزیع کننده آنلاین انواع نرم افزارهای تولید شده توسط شرکتهای نرم افزاری ایران از کلیه مراکز پخش و فروشگاههای فرهنگی و نرم افزاری کشور دعوت به همکاری می نماید.

از مزایای توزیع نرم افزار یصورت آنلاین این است که همکاران و نمایندگان محترم جهت انتخاب سفارش خود ، نیازی به حضور فیزیکی در مرکز پخش ویا تماس با شرکت ندارند ، بلکه سفارش خود را در هر ساعت از شبانه روز در سایت ثبت می نمایند و سیستم با توجه به تخفیف از پیش تعیین شده و به توافق رسیده بین طرفین ، فاکتور مورد نظر را صادر کرده و با توجه به اعتبارات مشخص شده ، سفارش برای نماینده و همکار ارسال می گردد.

درصورت تمایل نماینده جهت خرید اعتباری ، یک فقره چک بدون تاریخ و در وجه شرکت از نماینده دریافت می گردد و در اینصورت نماینده می تواند تا دو سوم مبلغ چک را در طول ماه به صورت اعتباری خرید کرده و در پایان ماه با پرداخت چک صورتحساب خود ، آنرا تسویه نماید.

میزان درصد تخفیف خریدهای نماینده ، با توجه به میزان خرید ، نوع فعالیت و نحوه تسویه حساب با شرکت توسط مدیر فروش شرکت مشخص می شود. این توافق (میزان تخفیف) بین مدیر فروش و نماینده ، قبل از فروش فعالیت طرفین به صورت حضوری و یا تلفنی انجام می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شروع همکاری می توانید به آدرس www.tinapardazesh.com مراجعه نموده و یا شماره 09121186491 (آقای حسامی) تماس حاصل فرمایید.

www.tinapardazeh.com




آگهی های مرتبط : ساير
6 سال پیش

پذیرش نماینده بیمه های عمر و تامین آتیه

نمایندگی بیمه پاسارگادکد1638 جهت استان اصفهان نماینده تعدای نماینده فروش بیمه عمر با کارمزد بالا می پذیرد.مزایا:. عدم نیاز به دفتر کار و سرمایه<b...

علی متانی , اصفهان
مشاهده آگهی
6 سال پیش

پذیرش نماینده فعال جهت فروش کوره هوا گرم

کوره هوای گرم مناسب جهت کلیه سالنها(باشگاهها و مساجد و تعمیر گاهها ) و همچنین گلخانه ها (نایلونی و شیشه ای )و مرغداری ها و قالیشویی ها و سالن های رنگ...

فولاد- چرخ , زنجان
مشاهده آگهی
6 سال پیش

پذیرش نماینده انواع سنگ های نورانی معابر

اعطای نمایندگی سنگهای نورانی معابر و پارک ها. . سنگهای نورانی قطعات ریخته گری شده از مواد پلیمری با طرح ظاهری بسیار زیبا می باشند که در مقابل...

nemati , تهران
مشاهده آگهی