خرید و فروش دلار (ارز) در پی پال paypal

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 241276
  • بازدید 5401
  • نام علیرضا رفیعی
  • دسته بندی خدمات اينترنت
  • تلفن 04115513718
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت توافقی
  • شهر تهران
  • آدرس خیابان امام خمینی، روبروی پاساژ ابریشم، جنب بانک ملت شعبه مسجد کبود، طبقه فوقانی،
خدمات خرید و فروش دلار (ارز) در پی پال paypal.com

همانطور که میدانیم PayPal یک حساب آنلاین اینترنتی است که از ارائه اطلاعات محرمانه مانند شماره کارت، شماره حساب و دیگر مشخصات کارت اعتباری خریدار در سایت های مختلف جلوگیری کرده و در عین حال امنیت خاطر هر دو را نیز فراهم می نماید.
با استفاده از یک حساب PayPal به آسانی و با اطمینان از اینکه شماره کارت اعتباری در هیچ سایتی وارد نشده اقدام به خرید محصولات مختلف (که تقریبا کلیه سایتهای کوچک و بزرگ و معتبر امکان آنرا فراهم آورده اند) نمود.
حتی میتوان محصولات و خدمات خود را از طریق آن به دیگران ارائه کرده و دستمزد خود را آنلاین در حساب PayPal دریافت نمائید.

همانطور که میدانید حسابهای اینترنتی متنوعی وجود دارد که معروف ترین آنها سایت paypal.com میباشد با بیش از 150 میلیون کاربر در دنیا یکی از معتبرترین حسابهای آنلاین دنیا شناخته شده و مخصوصا به هنگام استفاده از سایت بزرگ www.ebay.com و خیلی از سایتهای دیگر (بدلیل اینکه به عنوان یک درگاه (GateWay) نیز شناخته می شود) کاربرد فراوانی دارند.
اگر قصد خرید و فروش در سایت www.ebay.com را داشته باشید، این سایت از شما میخواهد تا حسابی در PayPal باز کنید.

در ضمن از سرویس PayPal برای انتقال مبالغ کم و زیاد پول در موارد شخصی مانند جمع کردن پول برای گروه های مختلف، تیم ورزشی و یا حتی خرید و فروشهای شخصی نیز استفاده میشود.

PayPal با استفاده از سریع ترین متد های بانکی روز و با بهره گیری از آخرین سیستم های امنیتی، سرویس های متنوعی را در زمینه خرید و فروش آن لاین و استفاده از کارت های اعتباری به صورت کاملا مطمئن، راحت و سریع ارائه می دهد.
استقبال روزافزون از خدمات PayPal این شرکت را به بزرگترین خانواده در تبادلات Online تبدیل نموده است بطوری که هم اکنون PayPal دارای بیش از 150 میلیون مشترک در 46 کشورجهان می باشد.

با توجه به تحریم های بین المللی و محدودیت بانک ها در ارائه خدمات ارزی به هموطنان عزیز، شرکت لیزر رایانه پارس اقدام به خرید دلار (یا دیگر ارزهای معتبر) پی پال از کاربران محترم می نماید.

درصورتیکه خودتان دارای حساب PayPal و بصورت Verifyشده هستید و تمایل دارید که دلار (یا دیگر ارزهای معتبر) خود را به ریال تبدیل کنید، می توانید بعد از هماهنگی و انتقال دلار (یا دیگر ارزهای معتبر) Paypal خود معادل ریالی آنرا دریافت نمایید.

تعرفه ی خرید اعتبار پی پال از هر دلار 9000 ریال محاسبه میشود.

لازم به توضیح است که مهمترین مسئله در یک اکانت Paypal سابقه ارسال وجه است و اعتبار اکانت پی پال میباشد.

سایت paypal.com در زمان دریافت وجه هیچگونه بررسی انجام نمی دهد، بنابر این هر چقدر پول میتواند به آن وارد گردد ولی مشکل زمانی پیش می آید که بخواهید اولین سنت آن را خرج (ارسال) کنید.

از اکانتهای غیر معتبر و یا اکانتی که هنوز تایید نشده هرگز نمی توان وجهی را خارج کرد. بنابراین ما فقط با حسابهای Verify (تایید) شده که چند ماه از زمان ایجاد و استفاده گذشته باشد تبادلات خواهیم داشت .




آگهی های مرتبط : خدمات اينترنت