بهترین راهنمای کاشت موی طبیعی

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 261954
  • بازدید 5035
  • نام پزشک متخصص پوست ومو
  • دسته بندی كاشت و ترميم مو
  • تلفن 22265252 26406007 8
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • شهر تهران
  • آدرس
بهترین راهنمای کاشت موی طبیعی


برای ورود به سایت این آگهی کلیک کنید بنام خدا
امروزه به دلیل علاقه بسیاری از مردم به انجام عمل های زیبایی و روی آوردن آنها به این سمت باعث شده تا کلینیک های زیبایی رشد قارچ گونه ای پیدا کنند.هجوم انبوه آگهی های تبلیغاتی توسط ماهواره ها.مجلات.روزنامه ها و.... باعث شده است تا کسانی که مایل به انجام این عمل ها هستند در یک بلاتکلیفی و سرگردانی فرو رفته اند و برای بسیاری از آنها تصمیم گیری در این زمینه سخت و گاهی حتی به بن بست رسیده و منضرف شده اند.حال این بحث که چه کسی صلاحیت انجام این کارها را دارد بماند و به آن خواهیم رسید اما بنده به دلیل اینکه در زمینه کاشت وپیوند موی طبیعی فعالیت و تخصص دارم لازم میدانم توضیحات مفصلی در زمینه کاشت و پیوند موی طبیعی بدهم با این امید که شاید هموطنانی که قصد انجام چنین عملی دارند از سر در گمی بیرون آمده و بهتر بتوانند تصمیم بگیرند.
گاهی اوقات در تبلیغات کاشت مو با جمله های زیر برخورد میکنید که برخی از آنان کاملآ غیر واقعی وبرخی دیگر جهت جذب بیمار است وبه هیچ عنوان در کیفیت کار تآثیری نخواهند داشت که به چند نمونه اشاره می کنم :
((تراکم صد در صد ) : تراکم صد درصد به معنای تراکمی است که شما در قسمتها ی دارای مو دارید (اگر بنده درست متوجه شده باشم...!!!) اما واقیت این است که در بهترین حالت ممکن در یک جلسه تراکمی که ایجاد خواهد شد 25 تا 35 در صد خواهد بود البته لازم به توضیح است برای فردی که دچار طاسی است این مقدار نیز میتواند راضی کننده باشد.
ضما نتنامه کتبی) :کار کاشت موی طبیعی اگر طبق اصول علمی وتجربی خودش انجام شود کاملآ موفقیت آمیز خواهد بود. (
وطبق اصول حرفه ای پزشکی یک پزشک از هنگام مشاوره تا زمان نتیجه کار قطعآ پاسخگوی بیمار خویش خواهد بود پس هرگز نیازی به ضمانتنامه وجود ندارد و اگر خدای ناکرده پزشکی بخواهد از جوابگویی بیمارش سر باز زند ضمانت نامه به غیر از یک تکه کاغذ چیز دیگری نیست و در روند بهبود کار شما تآثیری نخواهد داشت..
کاشت موی طبیعی در ایران و تمام کشورها فعلآ به دو روش جراحی و غیر جراحی و یا ترکیبی از هر دو روش انجام میشود اما در تبلیغات دیده میشود که نامگذاریهای مختلفی انجام میشود که بیشتر برای گمراه کردن بیمار است و در اصل عمل هیچ تفاوتی وجود ندارد.
بعضآ دیده میشود در برخی از تبلیغات کلینیک ها خود را مجهزترین. پیشرفته ترین .بهترین و یا بنیان گزار فلان روش معرفی میکنند در توضیح بهتر است بدانید عمل کاشت مو یک عمل ساده سر پایی محسوب میشود که نیازی به وسایل و تجهیزات خیلی خاص ندارد و با وسایل معمول پزشکی قابل انجام است حال اگر مثلآ دوست دارید هنگام انجام عمل فیلم تماشا کنید با خودتان ...!!!
در این میان بعضی هم ادعا میکنند که تکنسین هایشان در امریکا دوره دیده اند بهتر است بدانید بعضی از پزشکانی که مشغول کاشت مو هستند خودشان حتی انجام هیچکدام از قسمتهای کار را بلد نیستند(دروغ چرا...؟؟؟) اما تا آنجا که بنده در این چند ساله دیدم تکنسین های قدیمی و با سابقه توسط پزشکانی که خود دوره دیده اند تحت آموزش قرار گرفته اند اما تکنسین های جدید تر و دارای سابقه کمتر زیر نظر تکنسین های دیگر کار را آموخته اند.
( تعرفه دولتی) : دولت هرگز برای این کار هیچگونه تعرفه ای قرار نداده است .
(پذیرفتن دفترچه بیمه) : همانطور که میدانید بیمه هزینه جراحی های زیبایی را هرگز به عهده نمی گیرد مگر در شرایط بسیار خاص چه برسد به عمل کاشت موی طبیعی...!!!
سوالاتی که معمولا بیماران از پزشک میپر
آگهی های مرتبط : كاشت و ترميم مو
5 ماه پیش

اموزشگاه و سالن زیبایی

با بیش از بیست سال سابقه کار. فعال بودن لاین های اکستنش مژه ناخن اصلاح ابرو لایت کراتین فر مو احیا مو. ادرس اینستاhaircolor_nasr@. خوشرنگ...

مهری نصر , اصفهان
مشاهده آگهی
یک سال پیش

کتاب کاشت ناخن

کتاب هنر کاشت ناخن. آموزش کاشت ناخن . با تمرکز روی مباحث شناخت تجهیزات و مواد مصرفی و نکات مهم کاربردی و راهنمای راه اندازی مرکز ناخن در 52 ...

puria azimi , تهران
مشاهده آگهی
یک سال پیش

فروشگاه جامع ناخن بهار

مرکز ناخن بهار, ناخن کار در تهران, ابزار ناخن کاری, وسایل ناخن کاری, مواد ناخن کاری. صفر تا صد لوازم کاشت ناخن . فروش بصورت عمده و تکی . ...

puria azimi , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

شامپو گیاهی ضد ریزش مو

بهترین راه درمان ریزش مو. . بسته رویش مو (مخصوص آقایان و بانوان ). . بسته ضد ریزش ۵۰۴۰. . . . . لطفا لینک زیر را ...

فروشگاه اینترنتی 5040 , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

خرید لیزر حرارتی

توضیحات بیشتر در این نشانی (فروشگاه لیزر سبز) :. www.Lasersabz.in. . قویترین لیزر پوینتر جهان Green laser pointer با قدرت خروجی ۱۰۰۰ میلی...

فروشگاه لیزر سبز , تهران
مشاهده آگهی