مشاوره خرید و فروش و واردات میلگرد

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 266629
  • بازدید 2204
  • نام farzad ghahremani
  • دسته بندی ساير خدمات
  • تلفن 09194656540
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت به نرخ روز
  • شهر تهران
  • آدرس
خریدار محترم
شما از طریق واسطه ها هرگز نه تنها به نتیجه نمیرسید بلکه فرصت های اقتصادی و اجرائی پروژه های خود را نیز از دست خواهید داد .
اگر واقعاً خریدار انواع میلگرد در تناژهای بالا هستید ( از 50000 تن به بالا ) ما میلگرد مورد نیاز شما را از طریق کشور امارات و بدون انتقال ارز تأمین خواهیم کرد .
چند نکته در مورد میلگرد :
1- کشور چین به هیچ وجه گرید AIII تولید نمیکند . گرید AIII فقط متعلق به تولیدات کشور روسیه و کشورهائی که تحت استانداردهای روسیه تولید میلگرد میکنند ، میباشد . بنابراین میلگرد چینی AIII کذب محض بوده و وجود خارجی ندارد .
2 - در کشور چین انواع میلگرد تحت استانداردها و گرید های مختلفی از جمله ASTM آمریکا ، BS انگلستان و DIN آلمان تولید میگردد و همچنین استاندارد خود کشور چین که این آخری طبق بخشنامه وزارت صنایع مورد تأیید ایران نبوده و مجوز ورود و ترخیص صادر نمیگردد .
3- تعرفه واردات انواع میلگرد 15 درصد میباشد بعلاوه تنی حدوداً 50 دلار هزینه های ترخیص و حمل .
4- در حال حاضر و از اواسط سال 2010 کشور چین با بالابردن مالیات بر صادرات عملاً قیمت میلگرد صادراتی خود را در بازارهای جهانی بالا برد و در حال حاضر میلگرد چینی به مراتب گرانتر از میلگرد های تولید سایر کشور هاست .
5 - کشورهائی همچون ترکیه ، قبرس ، اسپانیا و برزیل از جمله کشور هائی هستند که میلگرد هائی با قیمت مناسب و با استانداردهای مورد قبول ایران تولید میکنند و این نوع میلگرد ها در کشور امارات به راحتی قابل تهیه میباشد .
6 - هر 1000 تن میلگرد برای حمل زمینی نیاز به حدود 50 تریلی دارد و با احتشاب روزانه بارگیری 50 تریلی ، برای حمل هر 100 هزار تن میلگرد از بنادر جنوبی تا تهران بیش از سه ماه زمان لازم است .
7- در حال حاضر تا میزان 700 هزارتن میلگرد از کشور امارات قایل تهیه و آماده خرید است .

با خرید و واردات میلگرد از طریق مشاوران با تجربه و مطلع ، قطعاً بسیار سریعتر به نتیجه مطلوب خواهید رسید و از اتلاف زمان در انبوه دفاتر کارگذاری و واسطه ها جلوگیری خواهید نمود .

ما میلگرد مورد نیاز شما را بدون انتقال ارز و از طریق LC ریالی از کشور امارات تهیه و در بنادر جنوبی بصورت CIF تحویل خواهیم داد .

تماس از 10 صبح تا 8 شب .به جز ایام تعطیل
مراحل عقد قرارداد و قیمت : ایمیل بزنید و یا آدرس ایمیل خود را با ذکر موضوع به شماره تلفن زیر SMS کنید تا اطلاعات بیشتر ارسال گردد .



عبارت های کلیدی : میلگرد

آگهی های مرتبط : ساير
6 سال پیش

فروش تیراهن فروش میلگرد - تهران

عرضه و تدارك تیراهن و ميگردهاي مورد مصرف در صنعت ساختمان سازي ، كارخانجات صنعتي و پروژه هاي نفت ، گاز، پتروشيمي و غيره<br>. <br>. تیراهن نيم...

هادی نوروزی , تهران
مشاهده آگهی
یک سال پیش

میلگرد ترانس تک پولیش و دوپولیش و سنگ خورده

تولید میلگرد دوپولیش. آهن و ck45. (ارسال به تمامی نقاط). . جزئی و عمده .... . مسوار ، میل کروم ، کششی ، میلگرد سنگ خورده ck45...

علی خدایی , چهاردانگه
مشاهده آگهی
2 سال پیش

ایران میلگرو

ایران میلگرد ،  تولید و پخش انواع میلگرد های صنعتی و ساختمانی ، میلگرد مسوار ، میلگرد سفید ، میلگرد ساده و آجدار ، میلگرد های آلیاژی و فولادی ، میلگر...

ایران میلگرد , تهران
مشاهده آگهی
یک سال پیش

عرضه انواع تیرآهن و میلگرد آجدار

بازرگانی فولاد برساد . عرضه تیرآهن در انواع : . تیرآهن نیم پهن - IPE . تیرآهن ذوب آهن اصفه...

آرمان نبی زاده , تهران
مشاهده آگهی
یک سال پیش

بهساخت تولیدکننده میـلـگرد بَستر و وال پُست

تولیدکننده میـلـگرد بَستر و وال پُست. . تلفن همراه 1: 09128080200. . تلفن همراه2: 09120087523. . تلفن همراه3: 09124854159<br/...

بهساخت بانی کارا , تهران
مشاهده آگهی
11 ماه پیش

فروش دستگاه میلگرد بر - میلگرد بر هیدرولیک - قیچی خم و برش میلگرد

فروش دستگاه میلگرد بر - میلگرد بر هیدرولیک - قیچی خم و برش میلگرد. فروش دستگاه خم و برش میلگرد با کیفیت عالی، جهت خم و برش میلگرد تا قطر 30، تکف...

فروشگاه نیکا , کرج
مشاهده آگهی