طرح بزرگ تعویض لپ تاپ های کارکرده با نو - تهران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 269385
  • بازدید 11778
  • نام meka مکا
  • دسته بندی ساير خدمات
  • تلفن 88803608 88803589
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت -
  • شهر تهران
  • آدرس خ ولیعصر - بین چهارراه طالقانی و میدان ولیعصر -کوچه فیروزه - ساختمان فیروزه-واحد15
طرح تعویض لپ تاپ های کارکرده با نو

شرکت مکا در راستای شعار خدمت رسانی و بروز رسانی طرح تعویض لپ تاپ های کارکرده بانو رادر تهران و شهرستان ها به اجرا در آورده است.

در این طرح به دارندگان لپ تاپ های قدیمی یا لپ تاپ های دارای قابلیت های پایینتر از نیازهای آنها مشاوره رایگان داده می شود.افراد باید در نظر داشته باشند با توجه به فراگیر بودن بکارگیری لپ تاپ ها و ورود سریع مدل های جدید آنها ، قیمتشان روز به روز کاهش می یابد.

هرچند فروش لپ تاپ های خریداری شده افراد دارای اختلاف زیادی با قیمت خرید آنها خواهد بود ولی بروز رسانی در هر عملی مستلزم پرداخت هزینه مربوطه می باشد.

پس از انکه لپ تاپ های کارکرده از صاحبان آنها خریداری می شود مدل های مختلفی با توجه به نیاز آنان و میزان هزینه اختصاص شده پیشنهاد می شود.

طبیعی است که تعویض لپ تاپ های کارکرده با نو در یک مکان به نفع مشتری می باشد. چراکه فروشنده می تواند سود خود را با توجه به بیع متقابل موازنه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88946091-88914324 تماس بگیرید یا پیغام خود را به آدرس اینترنتی mekalaptop@gmail.com ارسال نمائید.
برای مشاهده قیمت ها و لیست لپ تاپ هابه لینک زیر مراجعه نمائید:
www.laptopir.com
یا با شماره های 88803608 و 88803589 تماس بگیرید.

شرکت مکا MEKA
تلفن: 88803608 88803589
نمابر: 88946091
آدرس شرکت : تهران - خیابان ولیعصر - کوچه فیروزه - ساختمان فیروزه - واحد 15
وبسایت : www.laptopir.com
ایمیل: info@laptopir.com
آیدی یاهو: pclaptopiran@yahoo.com
آیدی ام اس ان: pclaptopiran@hotmail.com
آیدی فیس بوک: pclaptopiran@gmail.com

ثبت سفارش و خرید محصولات این شرکت به طرق زیر امکان پذیر می باشد.
- خرید مستقیم پستی :
در این روش کالای مورد نظر شما پس از سفارش و واریز هزینه کل اقلام و کارمزد پستی ، از طریق پست در اسرع وقت برای شما ارسال می¬گردد.
- خرید با سیستم شتاب:
در خرید با سیستم شتاب ، شما میتوانید هزینه سفارشات خود را بدون پرداخت هزینه ارسال و از طریق درگاه کارتهای بانکی عضوشبکه شتاب پرداخت نمائید.

- روش پرداخت نقدی:
در این روش ، هزینه سفارش را به یکی از حسابهای بانکی یا کارت های عضو شتاب فروشگاه واریز می نمائید و پس از اعلام شماره سفارش و شماره فیش واریزی از طریق ایمیل info@laptopir.com و یا تلفن 88945036 021 مرسوله از طریق تیپاکس ، اتوبوس ، باربری و غیره به محل مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

- خرید با پیک موتوری (ویژه ساکنین محترم تهران) :
در این روش پس از ثبت و تائید سفارش از طریق ایمیل و یا تلفن شرکت ، کالای موردنظر شما از طریق پیک موتوری در محل موردنظر شما تحویل و هزینه کالا و ارسال آن توسط مامور پیک اخذ می گردد.



آگهی های مرتبط : ساير
6 سال پیش

بادی ساز ان

توليد و ساخت جديدترين سازه هاي بادی روز دنيا شامل كليه لوازم بادی شهر بازي ها و وسايل بادی ورزشي شامل انواع دوشكهاي ورزشي قلعه هاي بادی و جامپينگ ها...

مجتبی ذاکری , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

مزایای تسطیح لیزری با اسکریپر لیزری

مزایای تسطیح لیزری نسبت به تسطیح سنتی<br>1-کاهش هزینه های کاشت داشت و برداشت.<br>2-کاهش هزینه های تسطیح نسبت به شیوه های سنتی تسطیح.<br>3-دقت بسیار ب...

مرآت زارع , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

ایفون wifi حرارتی 8 گیگ فقط 140هزار

خرید اینترنتی:www.k2mobile.ir<br>این گوشی را ما به شما معرفی کردیم و تضمین می کنیم دارای wifi منوهای کاملا مشابه و برنامه های نصب شده از جمله t.v و ن...

www.k2mobile.ir , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

فروش و نصب انواع تجهیزات شبکه دکل و ارت - تهران

شرکت ارتباط گستران شبکه با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متخصص خدمات فنی و تخصصی خود را در زمینه IT به شرح زیر اعلام می نماید:<br><br>شبکه کابلی و ف...

شرکت ارتباط گستران شبکه , تهران
مشاهده آگهی
یک سال پیش

محصولات بادی

تولید و ساخت جدیدترین سازه های بادی روز دنیا .همراه با استاندارد کامل شامل استاندارد حین ساخت .دفترچه محاسباتی وشناسنامه دستگاه.. که شامل کلیه لو...

مجید , اصفهان
مشاهده آگهی
6 سال پیش

گوشی موبایل طرح گلکسی نوت III

گوشی موبایل طرح گلکسی نوت III. Samsung Galaxy Note III. گــــوشی موبایل طرح گلــــــکسی نوت 3. با کیفیت مناسب و صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچـ...

مصطفی اخشن , تهران
مشاهده آگهی