اسکرابر جاروصنعتی زمین شوی سوییپر - تهران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 315309
  • بازدید 1586
  • نام شرکت فلامک ماشین
  • دسته بندی ماشين آلات
  • تلفن 66572450 52
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • شهر تهران
  • آدرس آدرس : انتهای بلوار کشاورز ، خیابان دکتر قریب ، خیابان فرصت شیرازی ، پلاک 83 ، ورودی b
زمین شوی ، اسکرابر ، كف شوی ، سوییپر ، جاروصنعتی ، جارو برقي ، فرش شوی ، مبل شور ، بخارشوی صنعتي ، بخارشور
بخارشو صنعتي

شركت فلامك ماشين در سال1373 با هدف اشنا نمودن مديران و مسئولين سازمانها به استفاده از دستگاه هاي مكانيزه بهداشت محيط كار ، تاسيس گرديد.

اين شركت در جهت انتخاب بهترين توليدكنندگان اينگونه دستگاهها ، با كليه توليدكنندگان اروپايي تماس و ضمن حضور در محل اين كارخانجات ، كيفيت و قيمت اين محصولات را مورد بررسي دقيق قرار داد و در نهايت ، كمپاني IPC Gansow بزرگترين توليد كننده انواع دستگاهها و تجهيزات بهداشت محيط كار را انتخاب و قرارداد نمايندگي انحصاري منعقد گرديد.

شركت فلامك ماشين در طول سالها فعاليت مستمر در صنعت نظافت صنعتي كشور مفتخر به خدمت رساني به بسياري از سازمان هاي دولتي و خصوصي ، مجتمع هاي صنعتي و تجاري و بسياري از نهاد هاي درماني و بيمارستاني كشور بوده است و در امر كمك به نظافت و بهداشت محيط كار همواره از پيشروان اين صنعت در كشور بوده است.

توليدات شركت IPC Gansow كه يكي از زير مجموعه هاي گروه كارخانجات IPC Group ايتاليا مي باشد عبارتند از :

1. دستگاه هاي زمین شوی صنعتي ( اسکرابر ، كف شوی ، كف شور)
2. دستگاه هاي جاروب محوطه ( سوییپر ، جارو محوطه ، جارو شهري)
3. دستگاه هاي جارو برقي صنعتي (جارو صنعتي ، وكيوم صنعتي ، جارو اب و خاك)
4. دستگاه هاي فرش و موكت شوی ( فرش شور ، موكت شور ) و ...

به جرات مي توان گفت كه بسياري از امكانات ، ويژگي ها و نكاتي كه شركت IPC Gansow در توليد اين دستگاه ها به كار برده است در توليدات مشابه اروپايي يافت نمي شود كه براي اشنايي بيشتر و دريافت اطلاعات كامل و همچنين مشاوره در زمینه استفاده اين دستگاه ها مي توانيد با شركت فلامك ماشين تماس حاصل نماييد.

همچنين شركت IPC Gansow افتخارات و جوايز بسياري در طراحي و توليد اين دستگا ه ها در نمايشگاه هاي معتبر اين صنعت كه دراروپا و امريكا برگزار مي شود به خود اختصاص داده است كه ازاخرين انها ميتوان به جوايز معتبر CLEAN GREEN AWARD در سال 2010 ، Golden Broom در سال 2009 و جزء سه نامزد نهايي دريافت جايزه ISSA interclean innovation award در سال 2010 اشاره كرد.

اين جوايز و جوايز ديگر اختصاص داده شده از طرف كارشناسان به اين شركت معظم ايتاليايي در صنعت نظافت صنعتي مي‌تواند مهر تاييدي بر كيفيت برتر و طراحي و تكنولوژي نوين اين دستگاه ها باشد.

رويكرد مديريتي شركت فلامك ماشين همواره ارائه محصولاتي ايمن ، با كيفيت و به روز جهاني ميباشد و همواره تعهد در ارائه خدمات پس از فروش مناسب را به عنوان يكي از اصلي ترين و مهم ترين عوامل در ارائه اين محصولات سرلوحه كار خود قرار داده است.

تمامي محصولات ارائه شده در شركت فلامك ماشين داراي يك سال گارانتي و10 سال خدمات پس از فروش مي باشد و اين شركت داراي بخش فني - مهندسي مجهز و مجزايي براي ارائه خدمات پس از فروش مي باشد.

شركت فلامك ماشين از ابتداي فعاليت خود براي ارائه خدمات پس از فروش مطلوب تمهيدات ويژه اي براي مشتريان خود انديشيده است كه براي اطلاع از امكانات مهيا شده مي توانيد با شركت تماس حاصل نماييد.

دفتر مركزي :
خيابان سهروردي شمالي ، كوچه تهمتن ، پلاك 6 ، واحد 20
تلفن دفتر مركزي : 88737768 ، 88759865

واحد فروش :
خيابان دكتر قريب ، خيابان فرصت شيرازي ، پلاك 83 ، ورودي B ، واحد3
تلفن دفتر فروش : 66572450 الي 52
09125092388 و 09126800243

واحد خدمات پس از فروش :
شهر قدس ، ميدان ساعت ، بلوار اصغري ، پلاك 222
تلفن : 46845897

وب سايت : www.falamakmachine.com



آگهی های مرتبط : ماشين آلات
6 سال پیش

اسکرابر جاروصنعتی زمین شوی سوییپر کفشو -

زمین شوی ، اسکرابر ، کف شوی ، سوییپر ، جاروصنعتی ، جارو برقی ، فرش شوی ، مبل شور<br><br>شرکت فلامک ماشین در سال1373 با هدف آشنا نمودن مدیران و مسئولی...

شرکت فلامک ماشین , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

دستگاه اسکرابر اسکرابر اسکرابر سرنشین دار

زمین شوی ، اسکرابر ، کف شوی ، سوییپر ، جاروصنعتی ، جارو برقی ، فرش شوی ، مبل شور ، بخارشوی صنعتی ، بخارشور ، بخارشو صنعتی. . شرکت تولیدی بازر...

شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز , تهران
مشاهده آگهی