سیستم موتورخانه هوشمند توسطbms - تهران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 315626
  • بازدید 2482
  • نام خانه هوشمند هِگسا
  • دسته بندی ساير خدمات
  • تلفن tel:0281 222 69 49 fax:0281 2
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • شهر تهران
  • آدرس
سیستم موتورخانه هوشمند توسطBMS

الف:خواستگاه
امكانات سیستم ايمني موتورخانه مي تواند شامل اجزاي زير باشد و در صورتي كه نياز به تغيرات و ايجاد كنترل هاي ديگر باشد مي توان درمورد انها به صورت مجزا بحث و گفتگو نمود.
سیستم هاي موتورخانه به دليل وجود اجزايي مانند ديگ بخار ، سیستم هاي لوله هاي اب رفت و برگشت ، سیستم هاي گاز سوز ، UPS و...كه هر كدام مي تواند با اشكال و خرابي مواجه شوند كه اين خرابي ها بي خطر نمي باشد و خطرات موجود در موتورخانه به مراتب مخرب تر و خطرناكتر از فضاهاي ديگر ساختمان مي باشد از اين رو بايد براي تك تك تجهيزات كنترل هاي مناسبي در نظر گرفت و همچنين(( Saving Energy را به صورت ساعت فعالي يا دريافت ورودي توسط سنسورهاي حرارتي در محيط موتورخانه و غير از موتورخانه مي توان كنترل نمود كه از خطرات احتمالي سیستم نيز مي كاهد.از اين رو مي توان تجهيزات ويژه اي را براي كنترل قسمتهاي مهم موتورخانه در نظر گرفت كه به صورت زير مي باشد:

1) سيسستم اعلام نشت گاز: كه توسط سنسورهاي گاز شهري در صورت بروز نشتي مي توا ند شير برقي را قطع و برق موتورخانه را نيز قطع كند و اژير خطر و تلفن كننده تماس تلفني را با فرد مورد نظر مي گيرد و شخص را در اطلاع اتفاق روي داده قرار مي دهد تا عيب يابي ، و رفع عيب انجام شود.

2) سیستم اعلام حريق كه توسط سنسور دود: در صورت بروز اتش سوزي گاز و برق ورودي را قطع و اژير خطر و تماس تلفني را انجام مي دهد.لازم به ذكر است در صورت لوله گذاري عمل اطفاء حريق را انجام ميدهد وLED خطر را روشن مي نمايد.

3) سیستم روشنايي اتوماتيك در محيط داخل موتورخانه: كه با ورود افراد لامپ موجود روشن و در صورت خارج شدن انها خاموش مي شود كه اين عمل مي تواند تا حدود زيادي از خطر انفجار در صورت بروز نشت گاز در هنگام عمل كليد زني بكاهد.

4) سیستم اعلام مونواكسيد كربن: كه در صورت بالا رفتن از حد مجاز فعاليتهاي مشابه را با سیستم اعلام نشت گاز انجام مي دهد.

5) سیستم كارت خوان ورودي:اين سیستم با امكان صدور كارت براي افراد مجاز و جلوگيري از تردد افراد غير مجاز.

6) سیستم اعلام ورود غير مجاز و اعلام سرقت توسط تماس تلفني و اژير خطر.

7) سیستم ساعت روشن شدن و خاموش شدن موتورخانه كه عمل( (Energy Saving را انجام مي دهد و در ساعات اداري روشن شود كه مي توان يك ساعت هميشگي براي ان در نظر گرفت و در صورت تغييرات روزانه ، ماهيانه و فصلي نياز به يك مانيتور جهت وارد كردن داده ها مي باشد كه از انواع مختلف ان مي توان استفاده كرد كه به عنوان مثال مانيتور سياه و سفيد در داخل تابلو و مانيتور رنگي Touch Screen در خارج از ان و در محل نگهباني قرار بگيرد كه با توجه به نيازهاي كار فرما و امكانات مالي ان مي توان انجام داد.

8)صرفه جويي در مصرف انرژي: يكي از مهمترين علت هاي اتلاف انرژي در كشور روشن ماندن لامپ اضافي است . و علت ان نيز همان عدم توجه هاي شخصي يا به عبارتي خطاهاي انساني است. درBMS طراحي شده توسط شركت M&H توجه به بهينه سازي مصرف انرژي يكي از اصول طراحي مي باشد.

9) تلفن كننده : در صورت عدم حضور مسئول در اتاق كنترل ، چنانچه حادثه اي رخ دهد مثلاً ورود غير مجاز ، حريق ، نشت گاز ، قطع برق و ... دستگاه بصورت خودكار با شماره تلفن هايي كه از قبل در اختيار ان قرار داده ايد تماس گرفته و افراد ذيصلاح را در جريان قرار مي دهد .

در ضمن در صورت خواسته هاي كنترل مورد نظر كار فرما در پروژه نياز باشد مي توان در نرم افزار و سخت افزار سیستم BMS موتورخانه تغييراتي را اعمال نمود كه اين تغييرات بايد قبل از شروع برنامه برنامه نويسي بايد اعمال شود.

قزوين ، فردوسي جنوبي ، مجتمع تجاري فردوسي ، طبقه هفتم ، واحد 704
Tel:0281- 222 69 49 Fax:0281 - 224 69 50
www.HEGSA.com




آگهی های مرتبط : ساير