catia v5 r19 p3 x86 sp6 documentation - اصفهان

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 335104
  • بازدید 1356
  • نام محمد رضا صلواتی
  • دسته بندی ساير خدمات
  • تلفن 09132885586
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت ۵۰۰۰ تومانارسال رایگان تمامی محصولات به سراسر کشور
  • شهر اصفهان
  • آدرس arzanestan.ir
Catia V5 R19 P3 x86 + SP6+Documentation قدرتمند ترين نرم افزار طراحي ، مهندسي و ساخت با كمك كامپيوتر
قدرتمند ترين نرم افزار طراحي ، مهندسي و ساخت با كمك كامپيوتر در صنايع هوافضا ، خودروئي و دريائي
www.arzanestan.ir
Documentation (Help) in English نيز به مجموعه اضافه شدند.

نرم افزار CATIA يك از قويترين نرم افزارهاي طراحي ، توليد و تحليل به كمك كامپيوتر يا CAD/CAM/CAE در جهان است كه هم اكنون به عنوان يكي از بهترين نرم افزارهاي CAD/CAM/CAE در سطح جهاني و كشور عزيزمان به صورت وسيع مورد استفاده قرار ميگيرد.

برخي از كاربردهاي اين نرم افزار:

1- محيط هاي مدل سازي (Solid Model) : اين قسمت كه در زير مجموعه ماژول Mechanical Design قرار دارد براي مدل كردن قطعات توپر (Solid) و مجموعه مونتاژي و طراحي قالب و طراحي مدل هاي ورقكاري (Sheetmetal) ، نقشه كشي صنعتي ، تلرانس گذاري و ... استفاده ميشود .

مدل سازي سطوح : اين قسمت علاوه بر ساخت سطوح پيچيده قابليت انجام مدلسازي روي ابر نقاط و فايلهاي حاصل از اسكن سه بعدي را نيز دارا است .

2- محيط ماشينكاري : پس از ساخت مدل به كمك قابليتهاي محيط ماشينكاري براحتي ميتوان عمليات ماشينكاري مورد نياز براي تهيه قطعه مدل شده از روي قطعه خام را تعريف كرده و هر مرحله از ماشينكاري را بصورت متحرك (انيميشن) مشاهده كنيد .

3- محيط تحليل المان محدود : به كمك قابليتهاي اين محيط ميتوانيد قطعات و مدلهاي مونتاژي ساخته شده در اين نرم افزار را تحليل كرده و مواردي مانند تغيير شكل ، توزيع تنش و ... را در انها بدست اورد .

4- طراحي و تحليل مكانيزمها : به كمك اين قابليت از نرم افزار Catia ميتوانيد پس از تعريف اتصالات بين اجزاي مختلف مكانيزم ، حركت مكانيزم را مشاهده كرده و انرا تحليل كنيد .

يكي از مهمترين قابليتهاي اين نرم افزار اين است كه به كاربر اجازه مي دهد به راحتي كه از يك محيط كاري به محيط كاري ديگر منتقل گردد. به عنوان مثال شما پس از اين كه در محيط Digitized Shape Editor از يك ابر نقاط اسكن تهيه كرديد به راحتي مي توان در محيط Genrative Shape Design و يا Free Style از ان Surface تهيه كنيد. زيرا همانطور كه شايد اطلاع داشته باشيد براي اينكه بتوانيد مدل خود را از يك محيط به محيط ديگر ببريد ابتدا نياز است كه مدل خود را به صورتي ذخيره و يا Import كنيد كه نرم افزار ديگر قابليت خواندن اين اطلاعات را داشته باشند و احتمالا در اين انتقال مدل شما ممكن است data lost داشته باشد.

www.Arzanestan.ir

قيمت: ۵۰۰۰ تومان

ارسال رايگان تمامي محصولات به سراسر كشور



آگهی های مرتبط : ساير