اکام پوشش شهر - تهران

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 346472
  • بازدید 1867
  • نام آکام پوشش شهر
  • دسته بندی ساير آموزش
  • تلفن 021 77616946 8
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت توافقی
  • شهر تهران
  • آدرس بهار جنوبی برج بهار طبقه سوم واحد 443
هنر معماري زندگي را ممكن و شايسته زيستن مي كند
گروه معماري و طراحي داخلي شركت اکام پوشش شهر(APS) داراي تاييديه 3A سوئيس با هدف به دست امدن تعريفي حرفه اي از معماري و معماري داخلي ، فرهنگ سازي براي كاربري طراحي داخلي و به منظور ارتقاء كيفي سطح زندگي و رواني ايرانيان و همچنين پيوند هنرهاي گوناگون تجسمي ، بنيان نهاده شده است.
تحقيق و تحليل در دنياي هنر معماري ما بر ان داشت تا با تجربه اي در عرصه زيبا شناختي و با تفكر و انديشه اي پويا ، و با بهره گيري از تكنولوژي و صنعت مدرن دنياي امروز ، و انتخاب تكنيك هاي برتر جهان ، ايده ها و خدمات گروه تخصصي خود را اذين بخش لحظه ها و احساس هاي نوين فضاي زندگي شما عزيزان نماييم.
در طول فعاليت اکام پوشش شهر(APS) ، با هم افزايي دانش ، مهارت و خلاقيت توانسته ايم انقلابي در بنيان بيان حس زيبا شناسانه در عرصه هنر و معماري ايجاد كنيم و ترويج الگويي پويا بودن را در كارنامه خود ثبت نماييم.
ما بر اين باوريم كه معماري و طراحي داخلي راهي است براي بهبود وضعيت زيستگاه هاي انسان و تاثير بر زندگي و فرهنگ او بنابراين مي خواهيم به معمار و معماري بها دهيم تا در فضاي بهتري زندگي كنيم و با حضورمان اهميت حضور معمار و معماري داخلي را در جامعه پررنگ نماييم.
خانواده بزرگ اکام پوشش شهر(APS) باور دارد كه هر ايراني با تفكري خلاق نه تنها به دنبال پويايي و تازگي مي باشد.بلكه هيچگاه هويت و اصالت خود را از ياد نمي برد چرا كه ما پارسيان ، هنر و زيبايي را از نياكانمان و از ميان انديشه و پندار ، گفتار و كردار نيك به يادگار برده ايم.
و در اخر پيشنهاد ما اين است كه نام اکام پوشش شهر(APS)را به خاطر بسپاريد و همراه ما باشيد تا تجلي روياهايتان را همراهتان نماييم...
گروه طراحان اکام پوشش شهر(APS) با در اختيار داشتن كارشناسان با تجربه و مجموعه اي از معماران خلاق ، در هرفضا به دنبال طراحي و ايجاد محيطي متفاوت با زيبايي هاي خاص و منحصر به فرد ، متناسب با نيازهاي كارفرما مي باشد.
فعاليت هاي اين مجموعه در بخش هايي چون ذيل ميباشد.
- معماري شامل طراحي ، نظارت ، اجرا: - پروژه هاي مسكوني
- تجاري ، اداري
- نمايشگاهي ، فروشگاهي
- هتل ها ، رستوران ها
- كاغذ ديواري و متريال هاي معماري داخلي
- مبلمان

ادرس : خيابان بهار جنوبي برج اداري تجاري بهار طبقه سوم تجاري واحد 443
http//www.akamps.com



آگهی های مرتبط : ساير
6 سال پیش

مشاوره طراحی واجرای نمای کامپوزیت شیشه - تهران

نمای ساختمان<br><br>طراحی ، اجراو فروش نمای:<br>کامپوزیت پنل الومينيومي<br>نمای شیشه اي (فريم لس ، كرتين وال)لوور الومينيومي(شيدر) انضمام End Cap ، خ...

آکام پوشش شهر , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

مشاوره طراحی واجرای نمای کامپوزیت شیشه - تهران

نمای ساختمان<br><br>طراحی ، اجراو فروش نمای:<br>کامپوزیت پنل الومينيومي<br>نمای شیشه اي (فريم لس ، كرتين وال)لوور الومينيومي(شيدر) انضمام End Cap ، خ...

آکام پوشش شهر , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

شستشوی نمای ساختمان رنگ ساختمان نما شویی پیچ رولپلاک - تهران

هوالرزاق<br>. خدمات تخصصي نمای ساختمان هاي مرتفع بدون نياز به داربست<br>. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان همراه با ضمانت نامه 10 ساله شركتي<br><br...

آکام پوشش شهر , تهران
مشاهده آگهی