معامله گر منظم

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 518971
  • بازدید 2101
  • نام aftab shargh
  • دسته بندی كتاب و مجله
  • تلفن 09360001990
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • قیمت 1
  • شهر تهران
  • آدرس
معامله گر منظم
نام کتاب: معامله گرمنظم، نوشته: مارک داگلاس
عنوان اصلي کتاب: Disciplined Trader، نوشته: Mark Dauglas
ترجمه: محسن جعفري ، ويراست: مهدي حبيب الهي
چاپ دوم، اسفند 1390، ناشر: نشر دريچه نو (1-66433780-021)
شابک: 3-32-9945-964-978، شماره کتابخانه ملي ايران: 2225740
*** کتاب معامله گر منظم را مي توانيد به صورت آنلاين و اينترنتي از وبسایت کتابسرای تاپکو خريد و طي 24 ساعت در نشاني خودتان تحويل بگيريد:
http://www.topco.co
*** براي تهيه بيش از 10 نسخه کتاب معامله گر منظم لطفا مستقيما با شرکت توزيع کتاب تاپکو تماس بگيريد: تلفن: 09360001990 قيمت هرنسخه کتاب معامله گر منظم فقط 10000 تومان
بخشي از متن کتاب:
از سال 1979 تا کنون جايگاه منحصر به فرد من در جامعه مالي، به من اجازه بحث و سوال با هزاران نفر از تجار، دلالان و مشاوران را داده است. من يک دلال و يا يک نويسنده نيستم. من رييس اجرايي CompuTrac هستم. اين شرکت خدمات تجزيه و تحليل فني در مورد سهام و قرارداد آتي را ارائه مي کند. احساس مي کنم که موقعيت من به عنوان يک فرد بي طرف موجب شده که مردم به راحتي با من صحبت کنند. از سال 1960 که معامله گري مستقل خود را شروع کردم به سرعت متوجه شدم که مشکلات رواني معامله گران موجب جلوگيري از موفقيت آن ها در بازار مي شود. اين تشخيص موجب شد که عده بيشتري از مردم براي مشاوره به من مراجعه کنند.
به عنوان يک نتيجه صادقانه احساس مي کنم که موفقيت در تجارت 80 درصد رواني و تنها 20 درصد به متد معامله گري اعم از فاندمنتال يا تکنيکال مربوط مي شود. براي مثال شما مي توانيد با يک دانش متوسط از تحليل فاندامنتال و تکنيکال، در صورتي که کنترل روحي خود را از دست ندهيد، در بازار سود کنيد و برعکس اگر بهترين و بزرگ ترين سيستم معاملات را داشته باشيد، اما کنترل رواني وجود نداشته باشد، شما بازنده هستيد.
يک معامله گر خوب به تجربه دريافته است که قبل از يک معامله موفق ممکن است با چندين معامله زيان ده روبه رو شود. مديريت سرمايه و حد ضررهاي واقع بينانه مي تواند معامله گر را از خطرات جدي محافظت کند تا اينکه در يک حرکت بزرگ بازار به سود برسد.
مديريت سرمايه از دو عنصر اساسي تشکيل شده است: مديريت رواني و مديريت ريسک. مديريت ريسک زير مجموعه عوامل رواني است که توسط معامله گر درک و قبل از آنکه در موقعيت خطرناکي قرار گيرد در نظر گرفته مي شود.
مطمئنا حرکت با احتياط در بازار و مطالعه و تجزيه و تحليل، مخصوصا براي معامله گران جوان، يک ضرورت است. اما آزمون نهايي معامله گر در بازار واقعي و تحت فشار آن است. به آهستگي شروع کنيد. در هر معامله سوال کنيد: چه انگيزه اي داشته ايد؟ آن معامله را چگونه مديريت کرديد؟ آيا با موفقيت همراه بود؟ چرا؟ آيا با ضرر همراه بود؟ چرا؟ قبل از آنکه معامله جديدي را انجام دهيد به ارزيابي ها، نظرات و پيشنهادات معاملات قبلي خود رجوع کنيد.
من در تمام سمينارهاي بزرگ شرکت سعي مي کنم کارگاه هايي داشته باشم تا بر جنبه هاي مختلف روحي و رواني بازار کار کنيم. الهه مرگ، کسي که سرمايه شما را از بين مي برد و سودتان را ناپديد مي کند نه اسرارآميز است و نه کاملا روشن و واضح، اما به سادگي شما را به گمراهي مي کشد.
(صفحه 90 کتاب معامله گر منظم، نوشته مارک داگلاس، ترجمه محسن جعفري، ويراست مهدي حبيب الهي)
*** کتاب جاذبه درماني را مي توانيد به صورت آنلاين و اينترنتي از وبسایت کتابسرای تاپکو خريد و طي 24 ساعت در نشاني خودتان تحويل بگيريد:
http://www.topco.co
*** براي تهيه بيش از 10 نسخه کتاب جاذبه درماني، لطفا مستقيما با شرکت توزيع کتاب تاپکو تماس بگيريد: تلفن: 09360001990 قيمت هرنسخه کتاب معامله گر منظم فقط 10000 تومان
بسياري از معامله گران بازار معاملات ارز، بورس تاکنون توانسته اند فروش هاي رويايي سطح بالايي را به کمک اين کتاب داشته باشند. فرصتها را از دست ندهيد. همين الان تماس بگيريد.

پاسداران: 22849664
سیدخندان: 88501877
ایرانسل: 09360001990
ایمیل: f.aftabshargh@gmail.com
وبسایت: www.topco.co
عبارت های کلیدی : معامله گر منظم

آگهی های مرتبط : كتاب و مجله
6 سال پیش

اموزش ویزیتور حرفه ای - تهران

“مركز مشاوره مديريت سرامد” به عنوان مركز خدمات تخصصي بازاريایي و فروش ، امادگي خود را برای برگزاري دوره اموزشي ویزیتور حرفه ای شما اعلام مي دارد.<br/...

مرکز مشاوره مدیریت سرآمد , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

نرم افزار(ماهان)ویژه بانکها و موسسات مالی

CRM کمیته بازاریابی بانکها . . ویژه کمیته بازاریابی بانک ها و موسسات مالی. . در دنياي امروز، تمامي سازمانها و مجموعه ها براي رشد و تو...

نیک روی , تهران
مشاهده آگهی