سرویس پست الکترونیک شرک پست - سمنان

  • آگهی رایگان
  • کدآگهی 679644
  • بازدید 1060
  • نام اداره کل پست استان سمنان
  • دسته بندی توزيع كالا
  • تلفن 02313372171
  • بروزرسانی شنبه 5 اسفند 1396
  • شهر سمنان
  • آدرس میدان امام رضا(ع)- بلوارعلم وصنعت- اداره کل پست استان سمنان
پست الکترونیک روشي نوين براي اطلاع رساني يكپارچه است

رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت پست گفت: دانشگاه ‎‎ها و مدارس مي ‎توانند براي اطلاع رساني به صورت يكپارچه به دانشجويان ، دانش اموزان و هنرجويان خود از طريق پست الکترونیک شرکت پست اقدام كنند.

به گزارش روابط عمومي شرکت پست ، مهندس كرباسيان در گفتگو با سيتنا اظهار داشت:در حال حاضر 150 هزار مشترك عضو پست الکترونیک شرکت پست هستند و اين تعداد روز به روز رو به افزايش است ؛ همچنين مشتركان جديد به طور روزانه براي ثبت نام مراجعه مي ‎كنند.

وي افزود: هزينه ‎اشتراك ساليانه براي پست الکترونیک يك هزار تومان است و مشتركان مي ‎توانند از طريق سايت mail.post.ir مراحل اوليه ‎ثبت نام را انجام داده و پس از دريافت كد رهگيري پس از اتمام فرايند ثبت نام در سايت با حضور در يكي از دفاتر پستي جهت تكميل ثبت نام خود اقدام كنند.

مهندس كرباسيان عنوان كرد: متقاضيان اين سرویس مي ‎توانند هزينه اشتراك ساليانه را به دو صورت حضوري و يا غيرحضوري از طريق كارت هاي بانكي عضو شتاب پرداخت نمايند.

وي ابراز اميدواري كرد: با افزايش تعداد مشتركان در اينده و امكان افزودن و استقرار سرویس ‎هاي جديد بر روي پست الکترونیک سعي بران خواهيم داشت تا هزينه ‎اشتراك ساليانه را حذف و اين خدمت را به صورت رايگان به هموطنان ارايه دهيم.

مديرعامل درخصوص مشتركان كنوني و نحوه استفاده ان ‎ها از پست الکترونیک خاطرنشان كرد: تعدادي از مشتركان اين سرویس را سازمان ‎ها و مجمع ‎هاي مختلف تشكيل مي ‎دهند. اين گروه از مشتركان به دنبال ايميل ‎هاي گروهي براي كارمندان و كاركنانشان هستند تا بتوانند به راحتي اطلاع رساني هاي لازم را از طريق اين سرویس انجام دهند.

وي ادامه داد: گروه ديگري از متقاضيان به دنبال دريافت ميليوني ايميل هستند تا از طريق پست الکترونیک بتوانند براي مشتريان خاص خود ايميل ايجاد نموده و با ان ‎ها در ارتباط باشند.

مهندس كرباسيان گفت: دانشگاه ‎ها و مدارس مي ‎توانند براي اطلاع رساني به صورت يكپارچه به دانشجويان ، دانش اموزان و هنرجويان خود از طريق پست الکترونیک شرکت پست اقدام نمايند.

وي در پايان بيان داشت: شرکت پست به منظور ايجاد و ارايه اين سرویس هزينه ‎هاي گزافي را پرداخت كرده و به موازات پيشرفت فناوري اين سيستم نيز مي بايست به منظور پاسخگويي به نيازها و انتظارات هموطنان ارتقا يافته و روزامد شود كه به طور يقين اين امر بسيار هزينه بر است ؛ از اين رو نيازمند ان هستيم تا بتوانيم با تامين هزينه ‎ها از طرق ديگر ، هزينه ‎ي اشتراك را حذف و پست الکترونیک را به صورت رايگان در اختيار عموم قراردهيم.

بازديد كنندگان محترم ميتوانند جهت دريافت ايميل پستي به ادارات پست شهرستان خود مراجعه نمايند.


آگهی های مرتبط : توزيع كالا
6 سال پیش

ایمیلهایinfo

به طور معمول، افراد از سرویس های رایگان پست الکترونیک نظیر یاهو یا جی میل استفاده می کنند. اما آیا برای مراودات بازرگانی و کاری استفاده از این سرویس ...

مصطفی فردوسی , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

فروش سرور و استوریج اچ پی

مایکروسافت اکسچنج سرور ( Microsoft Exchange Server) یکی از محبوب ترین سرویس های مایکروسافت و بخشی از خط تولیدMicrosoft Server است که امکان ارسال، دری...

ysorkh71189 , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

ارائه سیستم پرداخت در محل یا پرداخت پستی ولکس

شرکت ولکس با هدف تسهیل و سرعت بخشیدن به روند فروش و جلب رضایت مشتریان سرویس پرداخت در محل را راه اندازی و ارائه نموده است.هدف ما افزایش فروش شماست پس...

محمدی , رشت
مشاهده آگهی
6 سال پیش

خدمات اکسس فرساران access shift - تهران

بنام خدا<br>خدمات اکسس فرساران ( password , mde , repair ,shift , access , account , Permission )<br><br>پورتال تخصصی آفیس فرساران ( www.farsaran.ir ...

محمد کاویان , تهران
مشاهده آگهی
6 سال پیش

خدمات اکسس مانتیس access shift - تهران

بنام خدا<br>خدمات تخصصي اکسس مانتیس ( password , mde , repair ,shift , access , account , Permission )<br>شركت مهندسي فن اوري اطلاعات و ارتباطات مانت...

محمد کاویان , تهران
مشاهده آگهی
2 سال پیش

فروش قطعات کامپیوتر

امارات رایانه با سابقه بیش از20سال با مدیریت آقای محمودی در امر توزیع کلیه قطعات رایانه و نوت بوک آماده همکاری با شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی می ...

emarat rayaneh , تهران
مشاهده آگهی